NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لو حصل مشكفة ف بيتكم وكانت معاك وانت سيبت البيت ومشيت وعدي وقت وانت قاطع اي وسيلة تواصل بينك وبين اهلك وناس من قرايبك دخلوا ف الموضوع وعرفوا يوصلولك وهدو الدنيا هل هترجع معاهم ولا لا
السؤال للجنسين طبعا
اكيد هرجع دول في الاول وفي الاخر اهلك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
طيب لية سيبت فرصة انك ترجع بيتك لوحدك واستنيت لما حد يجي ياخدك يصالحك ع ابوك او امك
هيا حصلت قبل كدا بس مع ابويا بس مكملتيش ساعتين سايب البيت اصلا 😂😂😂عمامي وخلاني كلموني علطول وعمي هوا ال رجعني ساعتها

لا مش لازهم ٨و بيهدي النفوس ولو ف سوء فهم بيوضحه
بس تفضل ان التوضيح يكون مباشر بين البيت ولا يكون فية قريب

ايوا هرجع وهصالح امي وابويا ومهما حصل يعني واكيد الوسيط ده برضه مش جاي بمزاجه اكيد اهلي الي كلموه علشان يؤجعني وده دليل اني غالي عندهم🤷‍♂️
او محدش كلموا وهوا شايف ان دا غلط ولازم ترجع بيتك

• أتفق
التفاعلات: محمد ايزل
  • عجبني
التفاعلات: αмιя вιℓα єιмαяι
او محدش كلموا وهوا شايف ان دا غلط ولازم ترجع بيتك
هرجع اكيد لان الشخص ده طالما كلمني يبقي بيحبني وخايف عليا

هيا حصلت قبل كدا بس مع ابويا بس مكملتيش ساعتين سايب البيت اصلا 😂😂😂عمامي وخلاني كلموني علطول وعمي هوا ال رجعني ساعتها
دا غلط ف حد ذاتة لان ابوك مهما عمل فيك هوا عايزك الافضل حتي لو ظاهر عكس كدا

هرجع اكيد لان الشخص ده طالما كلمني يبقي بيحبني وخايف عليا
ولية تستني شخص يكلمك عشان ترجع لامك وابوك

دا غلط ف حد ذاتة لان ابوك مهما عمل فيك هوا عايزك الافضل حتي لو ظاهر عكس كدا
منا عارف و**** هيا كانت زوبعة ففنجان وانا عمري ما سبت البيت اصلا وفاهم كل ال هتحكي فيه بس ذي كانت مره كدا علشان كان ليها علاقة بالسجاير فاهمني لانو كان عرف وسكت ومره واحده قرر يتكلم علشان كدا حصل سوء تفاهم

• عجبني
التفاعلات: El-5dewy
منا عارف و**** هيا كانت زوبعة ففنجان وانا عمري ما سبت البيت اصلا وفاهم كل ال هتحكي فيه بس ذي كانت مره كدا علشان كان ليها علاقة بالسجاير فاهمني لانو كان عرف وسكت ومره واحده قرر يتكلم علشان كدا حصل سوء تفاهم
انا زي خالاتك بس بسال كل واحد السؤال دا لان اكيد ارائنا مختلفة وبالتالي نفهم ع الاقل اللي بيمشوا من بيت ابوهم بيمشوا لية وكمان بيستنوا حد يرجعهم فاهمني

ولية تستني شخص يكلمك عشان ترجع لامك وابوك
غالبا بص هو انا شخص في الحقيقه بزعل بسرعه جدا وممكن ادخل في فتره اكتائب لان دي طبعيتي خصوصا لو حد غالي عليا فلازم اتراضي حتي لو كان مين علشان ابين ان ليا قيمه وبس كده اه عارف انه غلط بي دي طبعيتي وبحاول اتغير🤷‍♂️

غالبا بص هو انا شخص في الحقيقه بزعل بسرعه جدا وممكن ادخل في فتره اكتائب لان دي طبعيتي خصوصا لو حد غالي عليا فلازم اتراضي حتي لو كان مين علشان ابين ان ليا قيمه وبس كده اه عارف انه غلط بي دي طبعيتي وبحاول اتغير🤷‍♂️
فاهمك ودا طبيعي ف اي حد مظبوط بس لو انت اللي مش قادر تفهم حاجة هيا غلط ف الحقيقة ولكن من وجهه نظرك صح هل هتفضل زعلان ويوصل بيك الحال انك تمشي وتستني بقي حد يكلمك عشان ترجع

فاهمك ودا طبيعي ف اي حد مظبوط بس لو انت اللي مش قادر تفهم حاجة هيا غلط ف الحقيقة ولكن من وجهه نظرك صح هل هتفضل زعلان ويوصل بيك الحال انك تمشي وتستني بقي حد يكلمك عشان ترجع
لا اكيد هي كانت حصله مره بس مكملتش نص يوم حتي وعمتي كلمتني و رجعت وغلتطهم كلهم في الاخر😀

عندي تعقيب صغير بس ع الموضوع من اساسة وان يكون فية وسيط بين اب وابنة
مفيش حاجه اسمها وساطه في ناس حبه الخير بتقرب مسافات وافضل من اللي بينفخوا بالنار ومش عيب انك تكبر بناس كبروا بيك ولسه الدنيا قدامك تعلمك كتير الدنيا فيها رياح لازم تطاطي ليها مش ضعف انما عشان الحياه تمشي وبلاش عند كنا زيك واحنا صغيرين بس صدقني هتندم لما تكبر بسبب عندك الحياه بسيطه متصعبهاش

انا زي خالاتك بس بسال كل واحد السؤال دا لان اكيد ارائنا مختلفة وبالتالي نفهم ع الاقل اللي بيمشوا من بيت ابوهم بيمشوا لية وكمان بيستنوا حد يرجعهم فاهمني
ايوه فاهمك اكيد

• عجبني
التفاعلات: El-5dewy
لو حصل مشكفة ف بيتكم وكانت معاك وانت سيبت البيت ومشيت وعدي وقت وانت قاطع اي وسيلة تواصل بينك وبين اهلك وناس من قرايبك دخلوا ف الموضوع وعرفوا يوصلولك وهدو الدنيا هل هترجع معاهم ولا لا
السؤال للجنسين طبعا
انا لو عندى مشكله احلها ليه اسيب البيت اصلا واخلى حد يتدخل بينى وبين أهلى وبعدين هو فى حد بيقطع علاقتو بعيلتو

و انا اسيب بيتي و اقطع صلتي بتخلي لية اصلا
مفيش حاجة ينفع تفرقك عن أهلك

السؤال للجنسين طبعا
الصلح خير

السؤال للجنسين طبعا
هرجع لو حسيت اني هاديه نفسيا

• عجبني
التفاعلات: أحسسك بأنوثتك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%