NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

𝓜 𝓞 𝓓 𝓨 𝓶𝓸𝓱𝓼𝓮𝓷

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
لو لون كسك غامق متتكسفيش قدام جوزك او الى هتعملى معاه العلاقه خلى فيه ثقه فنفسك ومتشكيش ان جوزك ممكن يخونك مع وحده عندها كس وردى لا خلى عندك ثقه فنفسك نضفى كويس جدا شيلى الشعر وممكن تحطى كريمات ترطيب وتفتيح هتساعد معاكى وشيلى الشعر وخلى الحته صافيه خالص ناعمه جدا املس من بشره الطفل واهتمى بكسك وهيفتح معاكى مثال (الى بيهتم بالزرعه يرويها ويحطلها الثماد ويقصها مش بتطلع حلوه والى مش بيهتم بالزرعه ب ومش بيرشلها الثماد وبيزيقها هتطلع وهتعمل محصول بس وحش ومش حلو) فا خليكى واثقه فنفسك انك تقدرى تعجبى اجدعها دكر

• عجبني
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx و الصقر_الجارح
انا كواحد عادى جدا مفيش مشكلة لونة غامق فاتح عادى
دا جسمها و هى كدا عادى و صدقنى البنات دلوقتى
بقو رفيعين و سمر و بياخدو تانى

و مبيهمهومش اى حاجة لو غامق او او فاتح ولا بيهما حاجة دلوقتى

انا كواحد عادى جدا مفيش مشكلة لونة غامق فاتح عادى
دا جسمها و هى كدا عادى و صدقنى البنات دلوقتى
بقو رفيعين و سمر و بياخدو تانى

و مبيهمهومش اى حاجة لو غامق او او فاتح ولا بيهما حاجة دلوقتى
ازاى يعنى

يعنى بنات مبيهمهومش غامق ولا فاتح عادى عجبك ولا مش عاجبك
لجوزها فهمت
بس هوا اللون يعنىمش بيفرق فالعلاقه يعنى بيفتح نفسك ويشوقك ولا لا عشان انا مجربتش الحوار دا

لو لون كسك غامق متتكسفيش قدام جوزك او الى هتعملى معاه العلاقه خلى فيه ثقه فنفسك ومتشكيش ان جوزك ممكن يخونك مع وحده عندها كس وردى لا خلى عندك ثقه فنفسك نضفى كويس جدا شيلى الشعر وممكن تحطى كريمات ترطيب وتفتيح هتساعد معاكى وشيلى الشعر وخلى الحته صافيه خالص ناعمه جدا املس من بشره الطفل واهتمى بكسك وهيفتح معاكى مثال (الى بيهتم بالزرعه يرويها ويحطلها الثماد ويقصها مش بتطلع حلوه والى مش بيهتم بالزرعه ب ومش بيرشلها الثماد وبيزيقها هتطلع وهتعمل محصول بس وحش ومش حلو) فا خليكى واثقه فنفسك انك تقدرى تعجبى اجدعها دكر
احا هو احنا وصلنا لمرحلة انه ممكن نخون عشان لون الكس ؟!!

احااااا

• محزن
  • بيضحكني
التفاعلات: الـ مجتاو و 𝓜 𝓞 𝓓 𝓨 𝓶𝓸𝓱𝓼𝓮𝓷
مع احترامي ليك النظافة عند الرجل والست حاجه واحدة لا مفر منها
لكن ولا لون ولا شكل يفرق الخيانة بتكون من قلة اهتمام مش لون

اانت فاكر ايه بس يا غالى فى ناس بتعملها وفى ناس بتخون ازواجهم عشان نيك الطيز
احا هو احنا وصلنا لمرحلة انه ممكن نخون عشان لون الكس ؟!!

احااااا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مع احترامي ليك النظافة عند الرجل والست حاجه واحدة لا مفر منها
لكن ولا لون ولا شكل يفرق الخيانة بتكون من قلة اهتمام مش لون
لا لو واحد برضو نفسو ينيك طيز مراتو ومبيرضاش فا بيخونها مع غيرها عشان ينيك الطيز
مش عارف يعني شو هالفلسفة ، عمري ما سمعت وحدة بتنقي لون تبع الزلمة فاهم قصدي
فهمك بس انا اعرف ازواج بتخون زوجاتهم بسبب انهم بيطلبو نيك الطيز من ازاواجهم وازواجهم مش بيوافقو فابيخنوهم وفى الى يتتطلق اول ما بتسمع السيره دى انت ايه رايك فالزوجات دى

لا هو لون الكس مش بإيدها
إنما اللي بإيدها تخليه نضيف مهما كان لونه

لا لو واحد برضو نفسو ينيك طيز مراتو ومبيرضاش فا بيخونها مع غيرها عشان ينيك الطيز

فهمك بس انا اعرف ازواج بتخون زوجاتهم بسبب انهم بيطلبو نيك الطيز من ازاواجهم وازواجهم مش بيوافقو فابيخنوهم وفى الى يتتطلق اول ما بتسمع السيره دى انت ايه رايك فالزوجات دى
انا رأيي انهم ناس فاضية ومقرفة بأمانة ، نيك الطيز كله امراض وخطورة عالبنت قبل الرجل ومقرف كمان

• عجبني
التفاعلات: Sarapussy2002
ده كلام للشباب الاعزب اللي مش فاهم شو يعني كس !
لون ألكس مش حيصير من اسمر لوردي !
ما عجبك لون كسها شو تعمل ؟ تطلقها ؟ والقاضي يسألك ؟ تقله لون كسها مش وردي !
ده سبب كافي لاعداد الزوج فعلا لانه مدمن افلام اباحية لدرجة فقد لذة الواقع !

انا رأيي انهم ناس فاضية ومقرفة بأمانة ، نيك الطيز كله امراض وخطورة عالبنت قبل الرجل ومقرف كمان
لالا انت مجربتوش يبق لاتحكم عالكتاب من غلافه

• بيضحكني
التفاعلات: ☆ N£S₩ANG¥ $TAR
انا من ضمن الناس الى بتعشق الست السمرا ف مش هيهمنى الست الى انا هنام معاها اذا كان كسها اسمر ولا احمر ولا اصفر المهم فى ده كله المتعه وبس طول ما فى متعه فى استجابه وعشق للأعضاء
وشكرا ..

يعني انت ما جربت الهيروين ف ما تحكي عنه بيسبب ادمان وموت وما تحكم عالكتاب من غلافه 😂🤦‍♂️
لا بكلمك بجد ناس شايفاه ممتع وناس بتكره وناس بتحبو

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%