NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

يغبي انا سؤالي اختار واحده من المشاهير تقضي معاها ليله حلوه بس منغير جنس😂😂
محنا هنبداء مفيش جنس بس لو الليه طلبت هنرفض يعني وبعدين انا مش ف دماغى اصلا يسطا دى ليلى علوى كراش جدك و ابوك وانت و عيالك ومش بعيد احفادك 😂😂

محنا هنبداء مفيش جنس بس لو الليه طلبت هنرفض يعني وبعدين انا مش ف دماغى اصلا يسطا دى ليلى علوى كراش جدك و ابوك وانت و عيالك ومش بعيد احفادك 😂😂
اقنعتني ياض😂😂😂😂😂انا جاي اسهر معاكم😂😂😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: محمد ايزل
  • عجبني
التفاعلات: 6-لوسيفر-6
  • أتفق
التفاعلات: Life Arch
هنسهر بس يبقا ياسمين عبد العزيز علشان دمها خفيف 😂😂
اخواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااتي💚💚💚

اهلا اهلا بيكم من تاني😂😂😂😂😂😂😂

سؤال رخم😂😂لو جتلك فرصه انك تسهر وتقضي ليله حلوه مع واحده من مشاهير مصر هااا مصر مش العالم😂😂

هتختار مين؟؟؟؟

اه صحيح تقضي ليله معاها مفيهاش جنس تقضي ليله يعني تخرج معاها وتسهروا تسمعوا فيلم في سينما ولا حاجه المهم انكم هتسهروا😂😂😂

هتختار مين؟؟؟

انتم مخدوعين في العالم دي ، كلهم ماكياج رهيب والمخرجين والمصورين بيتفننوا في اخذ بوزات معينة للتصوير علشان تبقى حلوة في عيونكم ،

انتم مخدوعين في العالم دي ، كلهم ماكياج رهيب والمخرجين والمصورين بيتفننوا في اخذ بوزات معينة للتصوير علشان تبقى حلوة في عيونكم ،
يسطا احنا عارفين كل الكلام ده بس احنا بنهزر مش اكتر

يبني دي حاجه كدا زي ليلي علوي بس افشخ
فاهم قصدك يسطا
بس هي فعلا سنها كبير هو ممكن ميبنش عليها بس هي كبيرة

• عجبني
التفاعلات: Mo7amme3d

سؤال رخم😂😂لو جتلك فرصه انك تسهر وتقضي ليله حلوه مع واحده من مشاهير مصر هااا مصر مش العالم😂😂

هتختار مين؟؟؟؟

اه صحيح تقضي ليله معاها مفيهاش جنس تقضي ليله يعني تخرج معاها وتسهروا تسمعوا فيلم في سينما ولا حاجه المهم انكم هتسهروا😂😂😂

هتختار مين؟؟؟؟
هروح انام طلما مفيش جنس

هتختار مين؟؟؟؟

هتختار مين؟؟؟؟
المطربه مي فاروق بصراحه بتمنى اقابلها لانها مطربه بجد

• عجبني
التفاعلات: استاذ في النيك
  • حبيته
التفاعلات: كريم سعد مكرم
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

هتختار مين؟؟؟؟

هتختار مين؟؟؟؟
مايان السيد أو نور ايهاب أو هنا الزاهد

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%