NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Ezz3

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
إنضم
4 مايو 2023
المشاركات
241
مستوى التفاعل
1,441
الإقامة
تركيا
نقاط
1,101
الجنس
ذكر
الدولة
تركيا
توجه جنسي
أنجذب للإناث
✨ قصه حقيقيه قديمه علي السريع ✨
اللي مش عارفني كنت عرفت نفسي في قصة قبل كده
المهم :
انا عندي ٣ اصحاب من واحنا ***** متعودين علي بعض جدا وساعات بيجو يسهرو معايا في البيت وكمان بينامو وانا كمان بروح انام معاهم كلهم في بيوتهم
لما بيبقو موجودين معايا في البيت بلاقي اخواتي البنات بدأو يتشرمطو وبيقضو طول اليوم بالبكيني وبالذات اختي الصغيره لانها لسه مش فاهمه حاجه ونفسها تتناك ، المهم لما ببقي قاعد مع اصحابي هيا بتيجي تعد معانا وبتتعمد تغريهم وفي مره قررنا نطلع camping ولما كنا بنخطط هيا علقت معانا وعازت تيجي
في الأول انا مرضتش طبعا ، بس اصحابي قالو متزعلهاش وهاتها اي المشكله فمرضتش ازعلها وبالفعل جات معانا وقضينا اسبوع جميل فعلا مع بعض ، بس واحنا في الاسبوع ده لاحظت حجات غريبه بين اختي وبين اصحابي التلاته وبدأت اشوف هزار بينهم مبالغ فيه بس اللي حيرني أكثر ان الهزار ده مش مع واحد منهم كنت هقول مثلا بيحبو بعض او بينهم علاقه لاءا الهزار كان بينهم الاربعه ، والهزار كان من نوع ان اختي بتبوسهم (طبعا في الخد وكدا)
او مثلا تقوم جايه تحسس علي صدر واحد فيهم او تقعد عليه وهوا نايم بدافع الهزار او توصل لانها تضربه في زبه بدافع انه بيهاجمها هزار وهيا بتدافع عن نفسها ... وبرضه كنت شوفت واحد فيهم بيعملها مساج بس دا كله عادي دي اختي شرموطه وانا عارفها انما توصل لانهم يشاكلو عليها ويشتالوها وابقا شايفهم وهما عمالين يبعبصو فيها ويخرجو بزازها من البرا وهيا بتضحك وعادي دا بصراحه كان بيهجني اوي وبيخلي زبي واقف علي طول وكنت بستمتع بكدا

HiDSvz7.md.jpg
وفي مره كنت نايم من التعب سمعت صوت صويت سكسي كدا فبفتح عيني لقيت منظر من امتع مايكونل
قيت أصحابي التلاته وهما ماسكيين اختي الملبن ونازلين فيها نيك عنيف وهيا بتصرخخخ من الألم
أول ماشوفت المنظر وسمعت صوتها وهيا بتتوجع حسيت بإحساس غريب وجبتهم في الشورت وانا نايمق
وقضينا طول الاسبوع كدا وكنت ساعات بصورهم من غير ما ياخدوا بالهم
المهم بعد اما الاسبوع خولص بيوم كنت راجع البيت مخنوق ومتضايق لأني كنت راجع من عند اصحابي كنا متجمعين عند واحد فيهم والواحد ده معندوش اخوات بنات بس امه ميلفايه وتكه شرموطه وصاروخ نفسي فيها من زمان اوي مع العلم ان باقي اصحابي بينكوها بس انا مكنتش برضا وبعدين لما لقتهم ناكو اختي قولت اما اتمتع بيها بقا
فيومها كانت بتعملنا عشا في المطبخ واحنا كنا بنلعب بلايستيشن وبعدين انا الڤودكا بتاعتي خولصت فقمت اجيب ازازه من التلاجه في المطبخ ودا عادي يعني ، البيت كأنه بيتنا المهم
لما دخلت المطبخ لقيتها لابسه روب خفيف وقصير كان مغطي طيزها بالعافيه مكانش شفاف بس كان خفيف جداً وواضح انه علي العري ومش لابسه تحته اي حاجه وكانت واقفه بتتكلم في الفون وموطيه فلما سمعتني وانا بفتح التلاجه وقفت كدا واتعدلت وكان منظر بزازها كل بز في نحيه عشان مفيش برا والمنظر دا هيجني وزبي وقف اوي لانها ميلف وبزازها كبيره اوي وفكرة اصلا المحارم دي بحبها وبتهيجني ، والمشكلة ان احنا كنا ساعتها طالعين من حمام السباحه ومش لابسين الا الشورت بس فزبي كان باين اوي لانه بيطول اوي لما بيهيج
المهم قفلت المكالمه وبعدين عملت نفسي مش لاقي حاجه فلقتها بتقرب عليا وهيا بتبص لزبي وقامت عدت من قدامي وحسست علي زبي وحكت طيزها فيه وقامت موطيه قدامي علي اساس انها بتدور علي ازازه ، وكانت عماله تهز اطيازها انا طبعا فهمت ان هيا عايزه قمت جاي مطلع زبي ورافع الروب بتاعها وقمت حاشره بين فلقة طيزها لقيتها اتمحنت كدا بصوت مثير وهجت بقا وكنت علي اخري قمت تافف في ايدي وحطيت التفه علي خرم طيزها وقمت جاي حاشر راس ذبي في طيزها بالعافيه خرمها كان ضيق اوي وهنا استغربت واكتشفت بعد كده ان هيا مابتحبش نيك الطيز وما بتمارسوش وللأسف الشديد زعلت وصرخت فيا وانا نازل فيها نيك ومش راحمها لقيتها زقتني لورا وخرجت زبي من طيزها وهيا بتصرخ وهنا اكتشفت تاني غلطه وهيا انها مابتحبش العنف وبتحب تبقي هيا اللي مسيطره في العلاقه ، فبعدين لقيت ابنها وبقيت اصحابي دخلو علينا طبعا انا كنت قلعتها الروب ساعتها لاكن مقلعتش الشورط فقمت لابسه في ساعتها وهيا فضلت عريانه ولما داخلو علينا مسكت بزازها وخبت الحلمات وحطت ايديها التانيه على كسها وفضلت تزعق وتصيح وابنها عمل نفسه مصدوم وانه راجل قدامها وزعقلي وقالي ازاي تعمل في امي كدا ولقيت اصحابه التانين بيركبو الموج وبيدعو الفضيله وبيقولو نفس الكلام قمت جاي متعصب عليهم وقلتلهم طب منا سبتكم تتمتعو با أختي ومقلتش حاجه وجيمي كان بيسبنا ننيك اخته وبرضه مكانش في مشاكل انا ايوا غلط اني عملت كدا بس انا هجت من منظرها وبعدين زعلت وسيبتهم ومشيت روحت وانا بعيط وجوايا غل كبير اوي ، بعدين اول لما وصلت البيت قلعت ملط ودخلت علي اختي الصغيره الأوضه بتاعتها لاقيتا كانت بتلعب فى كسها وبتتفرج على زبر صاحبي دا اللي انا كنت عندو وبتقولي انته ازاي تدخل كدا يحيوان كانت لسه مشافتش زبي كن مداري في الكرسي اللي ورا الباب ، فشديت منها المحمول وقعدت ابص علي باقي صور اصحابي بعدين اتعصبت اكتر وقولتها اه ياشرموطه نفسك تتناكي تب متيجي تمتعي اخوكي المحروم انا اولي من الغريب يابنت المتناكه وقمت هاجم عليها لقيتها بتقولي انته مالك دي حريتي الشخصيه اتناك علي مزاجي ملكش دعوه ولسه هتتتكلم قمت حاشر زبي في بقئها ونمت علي ضهري ومسكت دماغها بإيدي الاتنين وفضلت ارجو علي زبي لحد مجبتهمم في بئا في نفس واحد لاني كنت علي اخري وبعدين لقيتها رجعت علي السرير لان زبي كان طويل في بئا فخلاها ترجع اللبن وكل اللي في بطنها فقولتلها رجعت اللبن يا شرموطه كل دا عشان متشربيش لبن اخوكي لقيتها بصتلي بقرف ومتكلمتش قولتلها متقلقيش اللبن كتير ولو سمعت انك قولتي لبابا هوريله شركة افلام انتاج البورنو اللي انتي فتحاه وقمت جاي واخد مصه من بزها وحسست علي كسها الراحه بصابعي وسيبتها وروحت نمت في أوضتي ،. ونمتلي بتاع ٣ساعات وبعد كدا حسيت بحاجه غريبه فصحيت من النوم لقيت اختي تحت الغطا لابسه لبس سكسي ومنضفه نفسها ومتشيكهه علي سنجة عشره وبتلحس في بيوضي وبتعمل البلوجوب اللي بجد شعور فشييخ اوي بتعمله باحترافيه وبعدين تأوييت كدا وقولت أاااه من حلاوة الشعور ولسه جاي هكلم لقيتها حطت صابعها علي بئي وقالتلي انا بقيت اخاف منك انته معتش اخويا اللي انا عارفاه اخويا الجبان اللي بيبص عليا وانا بستحمي من تحت الباب او اللي بيدخل عليا المطبخ وانا بعمل كيك ويحك زبه في طيزي بحجة انو بيجيب حاجه ويستغل الفرصه عشان يحسس علي جسمي او حتي يضرب عليا عشره وانا نايمه فبعدين قولتلها انتي كنتي مبسوطه وهما بينكوكي قالتلي لاءا انا كنت بحاول اغريك قولتلها انت كذابه لقيتها قامت خرجت من الأوضه ورجعت وبعدين لقيتها بتدهن علي زبي كريم ولبستني واقي وجات بستني من بئي بوسه طويله وبتوسوس في ودني وهيا قاعده على زبي وبتقولي عايزااااااك وقامت قالعه كل حاجه كانت عليها وخادت وضع الدوجي ، فقمت جاي نازل في كسها بزبي وانا ماسك بزازها في نفس الوقت وبلحس في ضهرها وفضلت وقت كتير ساعتها انيك فيها لحد ماجبتهم جوا وكانت اول نيكه حقيقة ليا وكمان افضلهم وامتعهم ولسا فاكرها لحد الوقتي وبهيج لما بفتكرها وهايج حاليه وانا بحكيهالكم ونفسي اعدها اوي بس للاسف اختي سافرت عشان تكمل تعليمها برا بس بترجع في اجازات يعني وبتمتع بيها لما بشبع بسسس كدا دي كانت حكاية النهارده استنو مني باقي الحكاوي والمواقف مع باقي اخواتي واخوات صحابي وامهاتهم كمان 🤤
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Anas868, Aqua, بتاع متعة و 15 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
✨ قصه حقيقيه قديمه علي السريع ✨
اللي مش عارفني كنت عرفت نفسي في قصة قبل كده
المهم :
انا عندي ٣ اصحاب من واحنا ***** متعودين علي بعض جدا وساعات بيجو يسهرو معايا في البيت وكمان بينامو وانا كمان بروح انام معاهم كلهم في بيوتهم
لما بيبقو موجودين معايا في البيت بلاقي اخواتي البنات بدأو يتشرمطو وبيقضو طول اليوم بالبكيني وبالذات اختي الصغيره لانها لسه مش فاهمه حاجه ونفسها تتناك ، المهم لما ببقي قاعد مع اصحابي هيا بتيجي تعد معانا وبتتعمد تغريهم وفي مره قررنا نطلع camping ولما كنا بنخطط هيا علقت معانا وعازت تيجي
في الأول انا مرضتش طبعا ، بس اصحابي قالو متزعلهاش وهاتها اي المشكله فمرضتش ازعلها وبالفعل جات معانا وقضينا اسبوع جميل فعلا مع بعض ، بس واحنا في الاسبوع ده لاحظت حجات غريبه بين اختي وبين اصحابي التلاته وبدأت اشوف هزار بينهم مبالغ فيه بس اللي حيرني أكثر ان الهزار ده مش مع واحد منهم كنت هقول مثلا بيحبو بعض او بينهم علاقه لاءا الهزار كان بينهم الاربعه ، والهزار كان من نوع ان اختي بتبوسهم (طبعا في الخد وكدا)
او مثلا تقوم جايه تحسس علي صدر واحد فيهم او تقعد عليه وهوا نايم بدافع الهزار او توصل لانها تضربه في زبه بدافع انه بيهاجمها هزار وهيا بتدافع عن نفسها ... وبرضه كنت شوفت واحد فيهم بيعملها مساج بس دا كله عادي دي اختي شرموطه وانا عارفها انما توصل لانهم يشاكلو عليها ويشتالوها وابقا شايفهم وهما عمالين يبعبصو فيها ويخرجو بزازها من البرا وهيا بتضحك وعادي دا بصراحه كان بيهجني اوي وبيخلي زبي واقف علي طول وكنت بستمتع بكدا

HiDSvz7.md.jpg
وفي مره كنت نايم من التعب سمعت صوت صويت سكسي كدا فبفتح عيني لقيت منظر من امتع مايكونل
قيت أصحابي التلاته وهما ماسكيين اختي الملبن ونازلين فيها نيك عنيف وهيا بتصرخخخ من الألم
أول ماشوفت المنظر وسمعت صوتها وهيا بتتوجع حسيت بإحساس غريب وجبتهم في الشورت وانا نايمق
وقضينا طول الاسبوع كدا وكنت ساعات بصورهم من غير ما ياخدوا بالهم
المهم بعد اما الاسبوع خولص بيوم كنت راجع البيت مخنوق ومتضايق لأني كنت راجع من عند اصحابي كنا متجمعين عند واحد فيهم والواحد ده معندوش اخوات بنات بس امه ميلفايه وتكه شرموطه وصاروخ نفسي فيها من زمان اوي مع العلم ان باقي اصحابي بينكوها بس انا مكنتش برضا وبعدين لما لقتهم ناكو اختي قولت اما اتمتع بيها بقا
فيومها كانت بتعملنا عشا في المطبخ واحنا كنا بنلعب بلايستيشن وبعدين انا الڤودكا بتاعتي خولصت فقمت اجيب ازازه من التلاجه في المطبخ ودا عادي يعني ، البيت كأنه بيتنا المهم
لما دخلت المطبخ لقيتها لابسه روب خفيف وقصير كان مغطي طيزها بالعافيه مكانش شفاف بس كان خفيف جداً وواضح انه علي العري ومش لابسه تحته اي حاجه وكانت واقفه بتتكلم في الفون وموطيه فلما سمعتني وانا بفتح التلاجه وقفت كدا واتعدلت وكان منظر بزازها كل بز في نحيه عشان مفيش برا والمنظر دا هيجني وزبي وقف اوي لانها ميلف وبزازها كبيره اوي وفكرة اصلا المحارم دي بحبها وبتهيجني ، والمشكلة ان احنا كنا ساعتها طالعين من حمام السباحه ومش لابسين الا الشورت بس فزبي كان باين اوي لانه بيطول اوي لما بيهيج
المهم قفلت المكالمه وبعدين عملت نفسي مش لاقي حاجه فلقتها بتقرب عليا وهيا بتبص لزبي وقامت عدت من قدامي وحسست علي زبي وحكت طيزها فيه وقامت موطيه قدامي علي اساس انها بتدور علي ازازه ، وكانت عماله تهز اطيازها انا طبعا فهمت ان هيا عايزه قمت جاي مطلع زبي ورافع الروب بتاعها وقمت حاشره بين فلقة طيزها لقيتها اتمحنت كدا بصوت مثير وهجت بقا وكنت علي اخري قمت تافف في ايدي وحطيت التفه علي خرم طيزها وقمت جاي حاشر راس ذبي في طيزها بالعافيه خرمها كان ضيق اوي وهنا استغربت واكتشفت بعد كده ان هيا مابتحبش نيك الطيز وما بتمارسوش وللأسف الشديد زعلت وصرخت فيا وانا نازل فيها نيك ومش راحمها لقيتها زقتني لورا وخرجت زبي من طيزها وهيا بتصرخ وهنا اكتشفت تاني غلطه وهيا انها مابتحبش العنف وبتحب تبقي هيا اللي مسيطره في العلاقه ، فبعدين لقيت ابنها وبقيت اصحابي دخلو علينا طبعا انا كنت قلعتها الروب ساعتها لاكن مقلعتش الشورط فقمت لابسه في ساعتها وهيا فضلت عريانه ولما داخلو علينا مسكت بزازها وخبت الحلمات وحطت ايديها التانيه على كسها وفضلت تزعق وتصيح وابنها عمل نفسه مصدوم وانه راجل قدامها وزعقلي وقالي ازاي تعمل في امي كدا ولقيت اصحابه التانين بيركبو الموج وبيدعو الفضيله وبيقولو نفس الكلام قمت جاي متعصب عليهم وقلتلهم طب منا سبتكم تتمتعو با أختي ومقلتش حاجه وجيمي كان بيسبنا ننيك اخته وبرضه مكانش في مشاكل انا ايوا غلط اني عملت كدا بس انا هجت من منظرها وبعدين زعلت وسيبتهم ومشيت روحت وانا بعيط وجوايا غل كبير اوي ، بعدين اول لما وصلت البيت قلعت ملط ودخلت علي اختي الصغيره الأوضه بتاعتها لاقيتا كانت بتلعب فى كسها وبتتفرج على زبر صاحبي دا اللي انا كنت عندو وبتقولي انته ازاي تدخل كدا يحيوان كانت لسه مشافتش زبي كن مداري في الكرسي اللي ورا الباب ، فشديت منها المحمول وقعدت ابص علي باقي صور اصحابي بعدين اتعصبت اكتر وقولتها اه ياشرموطه نفسك تتناكي تب متيجي تمتعي اخوكي المحروم انا اولي من الغريب يابنت المتناكه وقمت هاجم عليها لقيتها بتقولي انته مالك دي حريتي الشخصيه اتناك علي مزاجي ملكش دعوه ولسه هتتتكلم قمت حاشر زبي في بقئها ونمت علي ضهري ومسكت دماغها بإيدي الاتنين وفضلت ارجو علي زبي لحد مجبتهمم في بئا في نفس واحد لاني كنت علي اخري وبعدين لقيتها رجعت علي السرير لان زبي كان طويل في بئا فخلاها ترجع اللبن وكل اللي في بطنها فقولتلها رجعت اللبن يا شرموطه كل دا عشان متشربيش لبن اخوكي لقيتها بصتلي بقرف ومتكلمتش قولتلها متقلقيش اللبن كتير ولو سمعت انك قولتي لبابا هوريله شركة افلام انتاج البورنو اللي انتي فتحاه وقمت جاي واخد مصه من بزها وحسست علي كسها الراحه بصابعي وسيبتها وروحت نمت في أوضتي ،. ونمتلي بتاع ٣ساعات وبعد كدا حسيت بحاجه غريبه فصحيت من النوم لقيت اختي تحت الغطا لابسه لبس سكسي ومنضفه نفسها ومتشيكهه علي سنجة عشره وبتلحس في بيوضي وبتعمل البلوجوب اللي بجد شعور فشييخ اوي بتعمله باحترافيه وبعدين تأوييت كدا وقولت أاااه من حلاوة الشعور ولسه جاي هكلم لقيتها حطت صابعها علي بئي وقالتلي انا بقيت اخاف منك انته معتش اخويا اللي انا عارفاه اخويا الجبان اللي بيبص عليا وانا بستحمي من تحت الباب او اللي بيدخل عليا المطبخ وانا بعمل كيك ويحك زبه في طيزي بحجة انو بيجيب حاجه ويستغل الفرصه عشان يحسس علي جسمي او حتي يضرب عليا عشره وانا نايمه فبعدين قولتلها انتي كنتي مبسوطه وهما بينكوكي قالتلي لاءا انا كنت بحاول اغريك قولتلها انت كذابه لقيتها قامت خرجت من الأوضه ورجعت وبعدين لقيتها بتدهن علي زبي كريم ولبستني واقي وجات بستني من بئي بوسه طويله وبتوسوس في ودني وهيا قاعده على زبي وبتقولي عايزااااااك وقامت قالعه كل حاجه كانت عليها وخادت وضع الدوجي ، فقمت جاي نازل في كسها بزبي وانا ماسك بزازها في نفس الوقت وبلحس في ضهرها وفضلت وقت كتير ساعتها انيك فيها لحد ماجبتهم جوا وكانت اول نيكه حقيقة ليا وكمان افضلهم وامتعهم ولسا فاكرها لحد الوقتي وبهيج لما بفتكرها وهايج حاليه وانا بحكيهالكم ونفسي اعدها اوي بس للاسف اختي سافرت عشان تكمل تعليمها برا بس بترجع في اجازات يعني وبتمتع بيها لما بشبع بسسس كدا دي كانت حكاية النهارده استنو مني باقي الحكاوي والمواقف مع باقي اخواتي واخوات صحابي وامهاتهم كمان 🤤
 
  • عجبني
التفاعلات: Abo hassan
راحت تدرس برة شكلها راح تحبل
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%