NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

شهم وراجل مبتغيرش

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
لما تكون تائه ومش عارف جرى ايه او انت حصلك ايه والناس كلها تشوف صح وانت بتشوف غلط الناس تشوف الصورة صح صافيه من غير غيوم أو ضباب وانت تشوف الصورة بعين كلها غشاوة عين تشوف لانت عايز تشوفو
وفلحظة يبعتلك **** انسانه طيبة كريمة تزيل الغشاوة عن عنيك ونشوف الصورة صح
تضحك على نفسك ضحك معاه الم
تعرف اد ايه كنت مغفل
تحس بإحتقار لنفسك
تعرف أنك تلعب بقلبك وفكرك وعقلك وكنت مقيد من غير ما تحس
تعرف بعدها أن سنين من حياتك راحت هباء.
في حد منكم جرب كدة
وايه كانت ردت فعله

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: الشاعر الباكى, $.KHA LED.$, boykaelmenoufi و شخص آخر
كل مر بيمر وسيمر اعتدنا ألا نعتاد أحيانا بافهم كلامك واحيانا باستغربك لكن الأهم ألا نتعلق في التعلق موت لا يعرفه الا من ذاقه
اقول لك قصه قصيره حزينه انا كنت مرتبطة بشخص كان هو كل مني الروح وكنا بانيين خيال لحياتنا وكل حاجه ماشيه زي الفل لحد لما حد اثبت لي خيانته واني انا مجرد واحدة من ستات كتير يتمني يطولهم وان وجهة نظره فيا اني مجرد واحدة بيعرفها ساعتها وساعتها بس حسيت بالدونية والإهانة وخدت قرار اني ما تعلقش حياتي مشيت وبقت احسن

• عجبني
التفاعلات: UnIdEnTItY و $.KHA LED.$
للاسف الإدراك يا عزيزي اسوء مميزات الإنسان

كل مر بيمر وسيمر اعتدنا ألا نعتاد أحيانا بافهم كلامك واحيانا باستغربك لكن الأهم ألا نتعلق في التعلق موت لا يعرفه الا من ذاقه
اقول لك قصه قصيره حزينه انا كنت مرتبطة بشخص كان هو كل مني الروح وكنا بانيين خيال لحياتنا وكل حاجه ماشيه زي الفل لحد لما حد اثبت لي خيانته واني انا مجرد واحدة من ستات كتير يتمني يطولهم وان وجهة نظره فيا اني مجرد واحدة بيعرفها ساعتها وساعتها بس حسيت بالدونية والإهانة وخدت قرار اني ما تعلقش حياتي مشيت وبقت احسن
افهم شعورك وفاهمه كويس وحاسس بالشعور دة.ا
حياة ومشروع ممكن زواج وحب وثقة.
ويجي حد يثبت خيانته دي المعضلة.اول حاجة مش كل إثبات يكون صادق
ومش كل ما يرى خيانه
ممكن رد فعل لشيء هو برضو جا حد واثبتله خيانتك هاته بتلك
اسمعيني كويس متنسيش
يا ايها ......فاسق بنبأ
والحد لأثبتلك دة .ناويلك الخير وايه هدفه يعني ملاك نازل من السماء.
هو حل الامور دي مش بالهروب لا .الهروب يبعد الفرقة وتزداد الناس كل واحد يقول هو عمل كدة هو عمل كدة.
اسمعيها مني انا اتهمت عن ضهر غيب .اه والغريبة بإثبات يعني إثبات وجريمة وحكم ونا مش عارف حاجة هم اعملو الأحداث وأدلة وبراهين وحكم وكل دة ونا غايب عن الوجود.وفلخظة بجيك خبر.خد صدر الحكم انت عملت كدة وبعت صور وكدة حاجات ونا مش فاهم حاجة فاهمة قصدي.المفروض حوار .ليه يا حبي لكان ليه عملت كدة وكدة حيكون ليه جواب اكيد .
وليه تقارني نفسك زي الستات لتتكلمي عليهم و يتمنى يطولهم .
ليه الأحكام عن ضهر غيب
مستحيل إنسان يكون يحب انسانه لدرجة تفكير فالمستقبل ومشاريع واحلام يحطك زي الستات لعاوز ينولهم لا لا في حاجة غلط .اه الإنسان بيغلط اه يغلط بس مش معنى كدة أن الإنسان يخسر حبه بسبب قال فلان واكدلي علان
العلاقات متبناش على كلام الناس .
لو تفهمي معنى العروة الوثقى
تفهمي مين انا
واحساسي كبير خارج من هنا من المنتدى إلى المكان لأنني فيه زي متكون نفسي عارفاك كان حروف كلماتك ليها صدى .
أكاد اعرفك يا ضيفتنا الكريمة
مفيش زي الحوار بين المحبين
أنا مستناش حد يجي ويجيب أدلة وبراهين عشان أصدقه فحب اخترته
مستناش د.م .ق .ص .أو احرف اسماء أناس أشباه الشياطين.
اسمعيها مني كل دليل مردود على صاحبه
لو كنتي عضوة معانا لبعتلك رساله انتي مش بعتاها لحد بس انا اديهالك دليل انك بعتاها .
ولو فهمتي المعنى تفهمي .عشان كدة اسألي قلبك مع حبيبك ام مع الناس ليليها غرض من ايصال كلام زي دة أضن بعد كدة كل واحد عايز يحل محل حبيبك
أما حكاية بقيتي احسن مضنش لي يحب بصدق يبقى احسن
الحوار يطول فحكاية الضنون
لكن السن لا يغني من الحق شيئا

.انا زيك فحكايتي اكدولي قبل البعد بزمن بعدها قصدي بس مصدقتش اي إنسان وفضلت زي منا ونفس الناس كلموها .دول ناس يلعبون علي الوترين أما تصلح الطريقة مع الحبيب لو مفيش امل يجربو مع الحلقة الأضعف الحبيبة

أما دلؤتي شتانا بين الماضي والحاضر .
أنا زي منا
أما هي عارفة نفسها عامله ايه
ودة مبقاش يهمني لا من قريب ولا من بعيد .
الخلاصه اي امر بين الحبيبين يتناقش بينهم .
بلاش يتدخل عباقرة الشر

غلط علي فكره مش شرط أن علشان حد طلع وسخ يبقي كله وسخ الوحده صعبه اووي

كنت اتاكدتي من الحد دة أضن انك ظلمتي نفسك وضلمتي حبيبك علي فكره مش شرط أن علشان حد طلع وسخ يبقي كله وسخ الوحده صعبه اووي
مش حكاية وسخ ونضيف لا الحكايه حكاية التأكد من الناس لجايبة الخبر .
غرضهم ايه دة اب الكلام

وغرضهم مش صافي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كنت اتاكدتي من الحد دة سوبرمان أضن انك ظلمني نفسك وضلمتي حبيبك

مش حكاية وسخ ونضيف لا الحكايه حكاية التأكد من الناس لجايبة الخبر .
غرضهم ايه دة اب الكلام

وغرضهم مش صافي
انا عن نفسي معدش فاهم الحياه ولا فاهم الناس عاوزه ايه بالضبط بقيت تايهه ولا بقت عارف انا نفسي عاوز ايه

غلط علي فكره مش شرط أن علشان حد طلع وسخ يبقي كله وسخ الوحده صعبه اووي
الوحدة افضل من حاجة تانيه
أنا عن نفسي افظل الموت على أن حبيبتي تصدق كلام الناس حتى لو دليل تعرض الدليل عليا .
أما تكون كلام ورسايل .
الدليل الملموس الوحيد .
انك تمسك حبيبك يخونك رأي العين
أو تشوف فيديو
او هو يعلنها صراحة .
أما حكاية ممكن شوف باعت كلام ورسايل واخبار .
دي مقدور عليها اي حد يقدر يتهم الناس

انا عن نفسي معدش فاهم الحياه ولا فاهم الناس عاوزه ايه بالضبط بقيت تايهه ولا بقت عارف انا نفسي عاوز ايه
دة لجرالي مدة 3سنين وبعدين لقيت نفسي مقدرش اعايش الناس دول
ولازم تنتقي الناس لنعرفهم

الوحدة افضل من حاجة تانيه
أنا عن نفسي افظل الموت على أن حبيبتي تصدق كلام الناس حتى لو دليل تعرض الدليل عليا .
أما تكون كلام ورسايل .
الدليل الملموس الوحيد .
انك تمسك حبيبك يخونك رأي العين
أو تشوف فيديو
او هو يعلنها صراحة .
أما حكاية ممكن شوف باعت كلام ورسايل واخبار .
دي مقدور عليها اي حد يقدر يتهم الناس
عندك حق و**** انا شايف ان لو حد اكتشف ان شريكه بيخونه يواجهه و يا يفهمه او يفهمها سوء التفاهم يا ينفصلوا و خلصت علي كده

• عجبني
التفاعلات: شهم وراجل مبتغيرش
منى الروح
تعرفي منى الروح ايه
مناها أن الاحلام تحققت معناها الثقة فالحبيب. حتى لو جابو الف دليل لا يمكن يزعزع الثقة .
لو سالني قلبك حبك بجد.لو سالني قلبك حبتيه بجد . عندئذ تعرفي انتي عملتي ايه في نفسك

انا حصلت معايا قصه شبهه قصتك شويه مع اني انا الراجل بس حصلت

عندك حق و**** انا شايف ان لو حد اكتشف ان شريكه بيخونه يواجهه و يا يفهمه او يفهمها سوء التفاهم يا ينفصلوا و خلصت علي كده
دي النقطة لبتكلم عليها .ليه نسيب الناس تتكلم ودة دليل بصي حبيبك عامل ايه شوفي بيقول ايه
مش كدة .
كان بالإمكان تعالي نتفاهم ونزيل اللبس انت عملت كدة اهو الدليل بص .
وبعدين تخلص الحكايه .

• عجبني
التفاعلات: غدر الناس
تعرفي احساس غريب لو كنت عضوة معانا
حقول احساسي
حقول كلش

ه
تعرفي احساس غريب لو كنت عضوة معانا
حقول احساسي
حقول كلش
هههههه كلش كلش يعني كل شئ كل حاجه يعني
انا بالفعل كان عندي عضويه من غير مشاركات لاني قليل لما بتدخل بس نسيت الباسورد والايميل
ايه الاحساس الغريب ما غريب الا الشيطان

انا حصلت معايا قصه شبهه قصتك شويه مع اني انا الراجل بس حصلت
الخيانة والغدر مش متوقفة علي راجل أو ست في كل مكان وزمان وجنس فيه غدارين وخاينين ومجروحين وناس عاملين مظلومين ... لكن مني الروح أن تصبح بلا روح تخيل

ه

هههههه كلش كلش يعني كل شئ كل حاجه يعني
انا بالفعل كان عندي عضويه من غير مشاركات لاني قليل لما بتدخل بس نسيت الباسورد والايميل
ايه الاحساس الغريب ما غريب الا الشيطان
مراوغة جميلة
كلش كلش
دي وحدها ليها حكاية

الخيانة والغدر مش متوقفة علي راجل أو ست في كل مكان وزمان وجنس فيه غدارين وخاينين ومجروحين وناس عاملين مظلومين ... لكن مني الروح أن تصبح بلا روح تخيل
لو انتي بلا روح وانتي تعقيبك وكلامك كده .
امال فين روح الروح

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%