NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش لماذا يرتدي الرجال الواقي الذكري

عندي سؤال لماذا الواقي الذكري لماذا لا تدخل قضيبك
بداخلي وتقذف المني لماذا لا تنزل المني بدخل شرجي

من حوالي سن 21 قررت بأني أتناك لحد الأن ناكوني أكثر
من 250 رجل طبعاً فيهم اللي ناكني مرات عديدة من لكن
الغريب معضمهم يشترط وأقي ذكري في البداية ولكني
برفض لانه في نظري الواقي الذكري يحرمني من المتعة
يحرمني من المني ويحرمني من الزب نفسه بالنسبة لي
شرط مهم عندي تعاشرني زي زوجتك شرط مهم 🤤

• عجبني
  • حبيته
  • بيضحكني
التفاعلات: moha basha, Kimo119, Egyptian walfe و 8 آخرين

تسلم ياغالي انا كمان مبحبش الواقى الزكرى وبرفض بشدة بحب الزب ينكنى بدون حاجز

• عجبني
التفاعلات: تمارة و عضو جميل
انا ك موجب مستحيل انيك بدون واقي إنت ممكن تكون مارست مع حد معها الايدز لكن الواقي يحمي الموجب و السالب

• عجبني
  • معجبنيش
التفاعلات: تمارة، نوني الخول و عوز موجب يفشخنى
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا ك موجب مستحيل انيك بدون واقي إنت ممكن تكون مارست مع حد معها الايدز لكن الواقي يحمي الموجب و السالب
تحياتى لك ياصديقى ولكلامك العظيم واحب اقول لك ان السالب بياخد باله جدا من موضوع الامراض انا كسالب من وانا عندى 12سنه بتناك من ناس كتير وحللت كتير بعد كل علاقه والحمدلله كل تحليلى تلعط سليمه لم اصاب باى مرض ياقلبي وانا بحترم وبقدر كل موجب وسالب واسف لو كلامى هيديق حد بس حبيت اقول لكل موجب السالب متعه ونضيف جدا ومحافظ على نفسه من الامراض وشكرا لكم

• عجبني
  • معجبنيش
التفاعلات: لورنس، تمارة و Q11
ساستعمل نفس منطقك
الي بينيك زوجتى : بينكها هي فقط و لا احد ينيكها معاه
يعني : انت عاوز تضرب كل مصايب الامراض عرض الحائط و مش هامك الايدز و لا الزهري ولا السيفيليس ولا اي مرض معدي جنسيا (انت حر تظر نفسك؟ لكن ما عندكش حق تستغرب ان الناس بتحمي نفسها من الامراض (الي اكيد انت معرض ليها اكثر منهم)
العدوى مش فالمني.. العدوى فالاحتكاك
يا ريت نبطل نشر ثقافة غريبة ان النظافة بالامراض بالماء وًالصابون! ى يا ريت تتعلمو تعملو تحاليل لامراض اول ما تعملو علاقة غير محمية.. و تشوفو طبيب يثقفكم شوي! لان هناك مصاااااايب
و حتة الواقي الي انتم مستحقرينو: بيحميكو و يحكي غيركم

• عجبني
التفاعلات: عوز موجب يفشخنى, نوني الخول, Jordn و شخص آخر
تحياتى لك ياصديقى ولكلامك العظيم واحب اقول لك ان السالب بياخد باله جدا من موضوع الامراض انا كسالب من وانا عندى 12سنه بتناك من ناس كتير وحللت كتير بعد كل علاقه والحمدلله كل تحليلى تلعط سليمه لم اصاب باى مرض ياقلبي وانا بحترم وبقدر كل موجب وسالب واسف لو كلامى هيديق حد بس حبيت اقول لكل موجب السالب متعه ونضيف جدا ومحافظ على نفسه من الامراض وشكرا لكم
مش لانك حللت بعدها تبقى واخد بالك!
اهذ البال بيكون قبل مش بعد!

• عجبني
التفاعلات: عوز موجب يفشخنى
الامان ثم الامان ثم الامان ثم انت حر فى نفسك واحنا مالنا بيك

• عجبني
التفاعلات: نوني الخول و Jordn
مرض الإيدز AIDS أنتهي وحالياً فيه فيروس HIV

مرض AIDS أختصار إلى :
Acquired Immunodeficiency Syndrome
بالعربي : أعراض نقص المناعة المكتسبة ...

فيروس HIV أختصار إلى :
Human Immunodeficiency Virus
بالعربي : فيروس نقص المناعة البشرية

طالما تفحص كل سنة بتكون بخير الأفضل
تكون عندك ثقافة جنسية حتى تحمي حالك

لا تروج للبيدوفيلية كلامك هنا مقزز أوكي بهذا العمر
تمارس مع نفس عمرك بس ماله داعي تتكلم عنها
خصوصاً بمنتدي جنسي كلامك مو بمكانه بصراحة

اما مكانه فين بصرحه مكن اعرف منك على العموم دى حريه شخصيه حضرتك وكل واحد يقول الى نفسه فيه معجبكيش كلامى عادى مش لازم تجريح وانا متاسف انى علقت

لا تروج للبيدوفيلية كلامك هنا مقزز أوكي بهذا العمر
تمارس مع نفس عمرك بس ماله داعي تتكلم عنها
خصوصاً بمنتدي جنسي كلامك مو بمكانه بصراحة
👎

مش لانك حللت بعدها تبقى واخد بالك!
اهذ البال بيكون قبل مش بعد!
ياجماعه انا لعتزر لكم واسف مرة تانيه ودى اخر مرة اعلق مدام الكل زعلان وبيجرنى كدة مع ان دى حريه شخصيه اسف للجميع

الامان ثم الامان ثم الامان ثم انت حر فى نفسك واحنا مالنا بيك
اسف لحضرتك فعلا انت مالك بيه بس انا مقولتش حاجه غلط

ساستعمل نفس منطقك
الي بينيك زوجتى : بينكها هي فقط و لا احد ينيكها معاه
يعني : انت عاوز تضرب كل مصايب الامراض عرض الحائط و مش هامك الايدز و لا الزهري ولا السيفيليس ولا اي مرض معدي جنسيا (انت حر تظر نفسك؟ لكن ما عندكش حق تستغرب ان الناس بتحمي نفسها من الامراض (الي اكيد انت معرض ليها اكثر منهم)
العدوى مش فالمني.. العدوى فالاحتكاك
يا ريت نبطل نشر ثقافة غريبة ان النظافة بالامراض بالماء وًالصابون! ى يا ريت تتعلمو تعملو تحاليل لامراض اول ما تعملو علاقة غير محمية.. و تشوفو طبيب يثقفكم شوي! لان هناك مصاااااايب
و حتة الواقي الي انتم مستحقرينو: بيحميكو و يحكي غيركم
ياجماعه انتم عمالين تهينو فيه وتجرحونى ليا هو انا غلط يعنى كل واحد حر فى نفسه انا اسف بعتزر لكم جميعا ودى اخر مرة اعلق فى حاجه

ياجماعه انا بتاسف ليكم جميعا على تعليقى مع انى شايف ان دى حريه شخصيه لكل واحد ليه الحق ييتعمل الواقى او لا لكن ملكوش الحق تجرحونى بشكل دة علشان تعليق قولته باسف للجميع لانى مش متعلم ولا مثقف زيكم ودى اخر مرة هعلق لعد الهحوم عليه كدة مع انى مصمم على كلامى مبحبش الكندوم وياريت باش تجريح وشكرا لكم واسف للجميع

ياجماعه انا لعتزر لكم واسف مرة تانيه ودى اخر مرة اعلق مدام الكل زعلان وبيجرنى كدة مع ان دى حريه شخصيه اسف للجميع
يجرك كيف؟ انا بحاول اوعيك مش الوم عليك!
فالنهاية الخطو هذا على صحتك
ما تقلش انك واخد بالك و خلاص
كمية الامراض المنتشرة فالعالم العربي رهيبة و في صمت! و حتى الادوية بعدين غالية و قليلة!
الاحسن الوقاية
او الزواج
او الارتباط بشخص و الاتنين يحللو و ما تكونش في خيانة ! (و التحليل كل شهرين تلاثة)

• عجبني
التفاعلات: عوز موجب يفشخنى
يجرك كيف؟ انا بحاول اوعيك مش الوم عليك!
فالنهاية الخطو هذا على صحتك
ما تقلش انك واخد بالك و خلاص
كمية الامراض المنتشرة فالعالم العربي رهيبة و في صمت! و حتى الادوية بعدين غالية و قليلة!
الاحسن الوقاية
او الزواج
او الارتباط بشخص و الاتنين يحللو و ما تكونش في خيانة ! (و التحليل كل شهرين تلاثة)
شكرا جزيلا لحضرتك ومتحرمش منك

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%