NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة نقاش لماذا نيك المراة الأكبر سنا يعتبر محبب لدينا معشر الرجال ؟؟

من يعشق نيك المرأة الأكبر سنا

• أعشقها اكبر مني

الأصوات: 14 48.3%
  • اعشقها في كل الأعمار

الأصوات: 9 31.0%
  • اعشقها قريبه مني في السن

الأصوات: 3 10.3%
  • اعشقها اصغر مني

الأصوات: 1 3.4%
  • غير مهتم

الأصوات: 2 6.9%

• مجموع المصوتين
    29

الصقر_الجارح

صياد النساء
العضوية الذهبيه
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي معلم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث

نيك آمراة لكبير مهمة ليست سهله كما لو كانت قاعد علي قهوه بتطلب واحد شاي​

مع احترامي نيك إمرأة اكبر سنا واقناعها ان تكون تحت زبي وتستقبل لبني في أحشائها يتطلب تخطيط ومجهود واقناع غي عادي فلا بد أن تأتي راغبة ومحبة ومشتاقة للنيك​

يجب أن تأتي وهي تري نفسها محظوظه ورسم الخطة للحصول عليها يتطلب التقرب منها وفهم شخصيتها ومعرفة ميولها ورغباتها قبل اقتحام اسوارها​

ولذلك الفوز بها متعة لا توصف ونيكها انتصار علي المنطق والزواج منها هي الجائزة الكبري​

هذه رسالة عشق أقدمها لكل انثي اكبر مني أتت تحت زبي وإستقبلت في أحشائها لبني ...اقول لها أحببتك وما ذلت احبك واتذكر كل مان وانا احبك​

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: White_Wolf، مدام دعاء و زبي مولع فشخ
طب سيب الكلمتين دول للشباب الصغير
انت على حد علمى فوق الخمسين يعنى الكبيره هتبقا من جيلك ولا ينطبق عليها مقولة نمت مع ست كبيره

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Hema ahmed, اللمبي٢٠٠٧, الصقر_الجارح و 2 آخرين
الموضوع ده رائع لكن والوصف شيق ومثير لكني متفق مع @مدام دعاء في الرأي

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
الي أنا شايفه أن المرأة في كل أعمارها متعه اهم حاجه تكون محافظه علي جمالها و أنوثتها

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح و White_Wolf
انت على حد علمى فوق الخمسين يعنى الكبيره هتبقا من جيلك ولا ينطبق عليها مقولة نمت مع ست كبيره
متفق معاكي ده من جيل العواجيز بعني المراة التي يطلق عليها كبيرة بالنسبه ليه علي مشارف السبعين

• عجبني

اولا انا بتكلم عن ذكريات العمر من علاقات وصداقات وعشق ولا يمكن نسيان تلك الذكريات رغم ان بعضها يدمي القلب​

ثانيا وهذا الاهم لو أعجبني إمرأة عمرها علي مشارف السبعين لتزوجتها​

تحياتي لكي يا أروع النساء هنا وشكرا علي تشريفك لموضوعي​

• بيضحكني
التفاعلات: مدام دعاء و siwa
متفق معاكي ده من جيل العواجيز بعني المراة التي يطلق عليها كبيرة بالنسبه ليه علي مشارف السبعين

مالها الي علي مشارف السبعين انها انثي لها الحق ان تحب وتعشق وتخاض في سبيلها المعارك​

الي أنا شايفه أن المرأة في كل أعمارها متعه اهم حاجه تكون محافظه علي جمالها و أنوثتها

انت شايف ولا شايفه عشان كلامك مش واضح​

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
أنا أقدر أقول إن موضوع الانثي من فوق سن الأربعين كان لازم له حوار وقصه وموال عشان تقدر توصلها وتفوز بأنك تكسب ما بين الفخذين
الكلام ده كنت مثلاً اقدر اقوله من ١٠ سنين
لكن النهارده الموضوع بالنسبالي مع الانثى الكبيرة اني أوصل معاها للسرير لا يتعدي اليومين لو مكنش يوم كمان
الجزء التاني بقي
ليه الكبيرة مميزه
اسباب كتير
أولا خبرتها في التعامل مع جميع حالاتك ومودك وتتحملك
بالمعني مش عيله صغيره وزنانه وأنت فين ومجتش ليه وبتكلم مين تاني وجو الاندر ايدج ده
ثانياً لو عرفت تخليها تحبك تبقي كسبت مكاسب رهيبه وهتشوف متعه جنسيه عمرك ما شوفتها قبل كده

• عجبني
التفاعلات: اللمبي٢٠٠٧ و الصقر_الجارح
أنا أقدر أقول إن موضوع الانثي من فوق سن الأربعين كان لازم له حوار وقصه وموال عشان تقدر توصلها وتفوز بأنك تكسب ما بين الفخذين
الكلام ده كنت مثلاً اقدر اقوله من ١٠ سنين
لكن النهارده الموضوع بالنسبالي مع الانثى الكبيرة اني أوصل معاها للسرير لا يتعدي اليومين لو مكنش يوم كمان
الجزء التاني بقي
ليه الكبيرة مميزه
اسباب كتير
أولا خبرتها في التعامل مع جميع حالاتك ومودك وتتحملك
بالمعني مش عيله صغيره وزنانه وأنت فين ومجتش ليه وبتكلم مين تاني وجو الاندر ايدج ده
ثانياً لو عرفت تخليها تحبك تبقي كسبت مكاسب رهيبه وهتشوف متعه جنسيه عمرك ما شوفتها قبل كده

ربما انت ليك إمكانيات خاصه أو مستعجل لكن انا بحب الأمور بالراحه ويكون فيه صراع​

• عجبني
التفاعلات: White_Wolf

ربما انت ليك إمكانيات خاصه أو مستعجل لكن انا بحب الأمور بالراحه ويكون فيه صراع​

القصه مش مستعجل القصه أن الستات دلوقتي بشكل عام الفجور عندها بقي عالي أوي وسهله اوي
اصل متقنعنيش أن في واحده كبيره بتحاول تتعرف عليها هيبقي في دماغه أنك عايز تتعرف عليها عشان تتمشو علي الكورنيش أو تقعدو في حديقة الأزهر
بتبقي عارفه أنك عايزها في السرير من أول تعارف و أغلبهم مدام وافقت أنها تكلمك يبقي موافقة تتناك
أسمع من اخوك عن تجارب كتير جداً

• عجبني
التفاعلات: White_Wolf و الصقر_الجارح
الست الكبيره كنز والي يقدر يطلعه هيفوز بيها علي فكره انا ابويا وامي رغم انهم عدو سن المعاش الا انهم بيعتبرو لسه عرسان جداد وناسين سنهم بيلعبو ويهظرو كتير وبتلبسله كل اللبس الشبابي هما لوحديهم خلاص ملهمش غير بعض يبقي نبسط بعض باي طريقه وباي لون... الست الكبيره ان نكت ستات امبر مني بعشرين و٢٥ سنه كنت بحس انها ملبن اوي وسسته

• يالهوي هي وصلت لكده
  • عجبني
التفاعلات: White_Wolf و الصقر_الجارح
القصه مش مستعجل القصه أن الستات دلوقتي بشكل عام الفجور عندها بقي عالي أوي وسهله اوي
اصل متقنعنيش أن في واحده كبيره بتحاول تتعرف عليها هيبقي في دماغه أنك عايز تتعرف عليها عشان تتمشو علي الكورنيش أو تقعدو في حديقة الأزهر
بتبقي عارفه أنك عايزها في السرير من أول تعارف و أغلبهم مدام وافقت أنها تكلمك يبقي موافقة تتناك
أسمع من اخوك عن تجارب كتير جداً

زمان كان لازم تتعب عشان توصل لواحده في السرير وحتي لو هي قبلت تتعرف بتكون مش دايما عاوزه تتناك وكان التعب في الوصول ليها بيزيد الموضوع متعه غير المرأة السهلة​

• عجبني

اولا انا بتكلم عن ذكريات مش شيء بيحصل الان واحب انبهك أن @مدام دعاء مش هترضي عنك مهما طبلت​

انا موكلتش اى حد فى المنتدى يرد عنى او يقول عنى اى معلومه وبلا ش غيرة التلامذه دى
انتو الاتنين اعضاء مش صغيرين ومش جداد
وانا بقدركو انتو الاتنين بسبب تعليقاتكم وتفاعلكم فى موضوعاتى

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: الصقر_الجارح، White_Wolf و 𝗟𝗘𝗚𝗘𝗡𝗗 𝗞𝗬𝗦𝗘𝗥
المرة الكبيرة بتبقا عاملة زي المهلبية.. خاصة الحريم اللي م المناطق الراقية

• عجبني

اولا انا بتكلم عن ذكريات مش شيء بيحصل الان واحب انبهك أن @مدام دعاء مش هترضي عنك مهما طبلت​

انا مش حريص علي رضا اي شخص انا فقط اتفقت مع رايها ان الكبيره بالنسبه ليك هتكون عجوزه قوي

الست الكبيره كنز والي يقدر يطلعه هيفوز بيها علي فكره انا ابويا وامي رغم انهم عدو سن المعاش الا انهم بيعتبرو لسه عرسان جداد وناسين سنهم بيلعبو ويهظرو كتير وبتلبسله كل اللبس الشبابي هما لوحديهم خلاص ملهمش غير بعض يبقي نبسط بعض باي طريقه وباي لون... الست الكبيره ان نكت ستات امبر مني بعشرين و٢٥ سنه كنت بحس انها ملبن اوي وسسته
ودول عرفتهم منين ؟؟

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%