NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش لماذا لا توجد تفاعلات على مواضيع الأعضاء ذوي الأسماء المذكره!!!؟ قابل للنقاش...

العراب&العراب

نسوانجى شايف نفسة
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
صباح/مساء الخير حسب توقيت القراءة
عزيزي العضو/طاقم الإداة
انا لاحظت سواء كان بهذا المنتدى او غيره من المنتديات الجنسية القديمة والجديدة انه عندما يقوم عضو بنشر موضوع أياً كان المحتوى وكان الأسم اسماً انثويّا ترى هجمة واسعة من التعليقات والتفاعلات سواء كان الموضوع مهما ام لا وبغض النظر ان كان العضو الحقيقي الناشر ذكرا او انثى
وعندما يقوم عضو آخر وإن كان انثى متخفية تحت عبائة الأسم الذكوري ولا احد يعرف انها انثى بنشر موضوع مفيد او غير مفيد لا تشد عليه أيّ تفاعل....
ارجو منكم مناقشة هذه الظاهرة التي إلى الأن لم اعرف اي من اسبابها...
وهذا ان أعرتم الموضوع اي اهتمام
واعتذر عن وجود أي خكأ إملائي.....

• عجبني
التفاعلات: Adam Afndena و مصطفى مصطفى
لان اغلب الي داخلين عايزين جنس مش ثقافه من اي نوع تاني

• عجبني
التفاعلات: العراب&العراب
ده شي طبيعى بالذات في مجتمعاتنا دى لانو ما زالت العلاقه بين البنت و الولد تحيطها الكثير من التابوهات

و ايضا بحكم القيود الكثيره و الظالمه فى كثير من الاحيان التى تفرض على الانثى في مجتمعاتنا تجعل الكل يهرع للمشاركه في موضوع اي بنت

لا اظن ادارة المنتدى تستطيع التحكم في الامر لان عليها فقط توفير المناخ للجميع و تترك حرية مشاركة الموضوع من عدمه متوقفه على رغبة المتلقى و هو الطبيعى

و دمتم عزيزى

• عجبني
التفاعلات: Life Arch و العراب&العراب
صباح/مساء الخير حسب توقيت القراءة
عزيزي العضو/طاقم الإداة
انا لاحظت سواء كان بهذا المنتدى او غيره من المنتديات الجنسية القديمة والجديدة انه عندما يقوم عضو بنشر موضوع أياً كان المحتوى وكان الأسم اسماً انثويّا ترى هجمة واسعة من التعليقات والتفاعلات سواء كان الموضوع مهما ام لا وبغض النظر ان كان العضو الحقيقي الناشر ذكرا او انثى
وعندما يقوم عضو آخر وإن كان انثى متخفية تحت عبائة الأسم الذكوري ولا احد يعرف انها انثى بنشر موضوع مفيد او غير مفيد لا تشد عليه أيّ تفاعل....
ارجو منكم مناقشة هذه الظاهرة التي إلى الأن لم اعرف اي من اسبابها...
وهذا ان أعرتم الموضوع اي اهتمام
واعتذر عن وجود أي خكأ إملائي.....
كله بيجرى ورا لحمه طريه مش حاى يتناقش جاى يغازل

• بيضحكني
التفاعلات: Life Arch
  • حبيته
التفاعلات: مصطفى مصطفى
ده شي طبيعى بالذات في مجتمعاتنا دى لانو ما زالت العلاقه بين البنت و الولد تحيطها الكثير من التابوهات

و ايضا بحكم القيود الكثيره و الظالمه فى كثير من الاحيان التى تفرض على الانثى في مجتمعاتنا تجعل الكل يهرع للمشاركه في موضوع اي بنت

لا اظن ادارة المنتدى تستطيع التحكم في الامر لان عليها فقط توفير المناخ للجميع و تترك حرية مشاركة الموضوع من عدمه متوقفه على رغبة المتلقى و هو الطبيعى

و دمتم عزيزى
في مجتمعنا لا يوجد شيء اسمه صداقة جميع صداقاتنا هدفها الأساسي هو المصلحة وخاصةً عند التعرف على فتاه اما ان يكون طمعاً في جسدها او طمعا في جسدها لا خيرار ثالث

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • حبيته
  • بيضحكني
بصراحة علشان بفكر براس بتاعي 😂😁

• ماااشي
  • بيضحكني
مش بيكون مقصود أنا كنت زيك بالظبط و اكتشفت أنه مافيش مشاكل يلزم نعرف اصحاب في الاول .
ممكن يكون اصدقائك قليلين مش اكتر

مش بيكون مقصود أنا كنت زيك بالظبط و اكتشفت أنه مافيش مشاكل يلزم نعرف اصحاب في الاول .
ممكن يكون اصدقائك قليلين مش اكتر
وجه نظر برضو
ولاكن اذا لاحظت 70% من الكومنتات عالمواضيع بيكون الناشر اسم بنت😷🤥

وجه نظر برضو
ولاكن اذا لاحظت 70% من الكومنتات عالمواضيع بيكون الناشر اسم بنت😷🤥
يا صديقي دا من الاكيد
يعني مثلا انت داخل منتدى كله دلع و هو في الأساس منتدى جنسي و في بنت كاتبة منشور تقول اي كلام هتكون قليل الذوق لو ماتفعلت أو اهتميت ب صاحبك الفيلسوف و سبتها .
اين عقلك يا رجل
بلاش عقلك اين بلبلك😂😂
صدقني كلنا نعاني نفس الشيء ...مع الوقت هيكون عندك اصدقاء شباب و بنات و مش هتبطل رغي .

• حبيته
يا صديقي دا من الاكيد
يعني مثلا انت داخل منتدى كله دلع و هو في الأساس منتدى جنسي و في بنت كاتبة منشور تقول اي كلام هتكون قليل الذوق لو ماتفعلت أو اهتميت ب صاحبك الفيلسوف و سبتها .
اين عقلك يا رجل
بلاش عقلك اين بلبلك😂😂
صدقني كلنا نعاني نفس الشيء ...مع الوقت هيكون عندك اصدقاء شباب و بنات و مش هتبطل رغي .
شكرا لك على وقتك الثمين صديقي العزيز 🖤🥀

• عجبني
التفاعلات: sexypump
  • ماااشي
عودة
أعلى أسفل
0%