NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ALbrens

كہآتہبہ مہتہنہؤُعہ
ناقد فني
الكاتب المفضل
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
ناشر صور
توجه جنسي
أنجذب للإناث
طب يجدعان انا عايز اعرف التكلفة لو عايز اعمل اعلان مثلا علي الفيس لمنتج معين هيكلف كام

طب يجدعان انا عايز اعرف التكلفة لو عايز اعمل اعلان مثلا علي الفيس لمنتج معين هيكلف كام
حوالي 5

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انت عايز تعمل اعلان لايه

• عجبني
التفاعلات: ALbrens
كب متعلن ع جروبات بلدك
للتشيرتات معايا الف تشيرت وعايز ابيعهم بس المشكله معايا في الاعلان 🤦🏻‍♂️

كب متعلن ع جروبات بلدك
عملت كده فعلاً بس الاعلان بيجيب مبيعات اكتر يعني بعد ما عرضت اللي عندي علي جروبات كتييير فشخ ما بعتش حتي ربع الكميه

يعم مسيرهم يتباعو اعرض هنا ع المنتدي 😂
عملت كده فعلاً بس الاعلان بيجيب مبيعات اكتر يعني بعد ما عرضت اللي عندي علي جروبات كتييير فشخ ما بعتش حتي ربع الكميه

• بيضحكني
يعم مسيرهم يتباعو اعرض هنا ع المنتدي 😂
انا عارف سواء كده او كده هيتباعوا بس المشكلة ان انا محتاج ابيعهم عشان اجيب عربية. انا اتفشخت يعني روحت اشتريت طوب قماش وبعدها روحت لمصنع يظبط الدنيا ولفيت كتييير ده غير مصاريف النقل

انا عارف سواء كده او كده هيتباعوا بس المشكلة ان انا محتاج ابيعهم عشان اجيب عربية. انا اتفشخت يعني روحت اشتريت طوب قماش وبعدها روحت لمصنع يظبط الدنيا ولفيت كتييير ده غير مصاريف النقل
هي العربيه مسيرها تيجي فكك منها و اعمل حاجه احسن

• أتفق
هي العربيه مسيرها تيجي فكك منها و اعمل حاجه احسن
انت عارف المشكله في ايه ان كبار المجال ده بيفشخوا اي حد جديد او بيبيع بسعر اقل منهم عشان كده انا ببيع اونلاين

بيبقي علي حسب يعني مثلا لو ١٠٠٠ج
هيبقي اعلان ١٠ ايام وهيوصل لتقريبا ١٥ الف شخص لأشخاص مهتمين بالحاجة اللي ف الاعلان
كل ماتزود ف المبلغ يزيد وقت الاعلان والأشخاص اللي يوصلهم الاعلان

• حبيته
بيبقي علي حسب يعني مثلا لو ١٠٠٠ج
هيبقي اعلان ١٠ ايام وهيوصل لتقريبا ١٥ الف شخص لأشخاص مهتمين بالحاجة اللي ف الاعلان
كل ماتزود ف المبلغ يزيد وقت الاعلان والأشخاص اللي يوصلهم الاعلان
+ انك ممكن تتواصل مع بيدج كبيره او شخص مشهور ويعملك هو الاعلان للمنتج بتاعك لانه بيبقي عنده شعبية ومتابعين كتير

• أتفق
+ انك ممكن تتواصل مع بيدج كبيره او شخص مشهور ويعملك هو الاعلان للمنتج بتاعك لانه بيبقي عنده شعبية ومتابعين كتير
انا عارف كده بس المشكلة في الفلوس عايز اشوف حد بيعمل اعلانات بس يكون في المعقول

المهم انك تبقي واثق ف المنتج بتاعك أنه يقدر يكسبك وهتقدر منه تغطي تكاليف الدعاية ليه

• أتفق
المهم انك تبقي واثق ف المنتج بتاعك أنه يقدر يكسبك وهتقدر منه تغطي تكاليف الدعاية ليه
انا عامل دراسة جدوي هتغطي الدعايه ومصاريف التوصيل وكل حاجه بس عايز اختار الاعلان بعنايا.. عشان الفلوس دي انا تعبان فيها

انت عارف المشكله في ايه ان كبار المجال ده بيفشخوا اي حد جديد او بيبيع بسعر اقل منهم عشان كده انا ببيع اونلاين
فكك من ده كل واحد لي رزقو

• أتفق

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%