NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

احا لو دى بزاز مراتك بجد سيبهالى يوم ارضعها واقطعهملك واعبيها لبن كمان قبل ما تمشى وارجعهالك 🥵❤️

عايزة تترضع ساعتين تلاتة

• عجبني
التفاعلات: فحل 11
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اوففففففففف... هى دى فعلا بجد بزاااز مراتك؟؟ دى لو بزااااز مراتك يبقى انا لازم ارضع وامص وانيك كمان فى بزااز مراتك دى ليل ونهار طبعا ومش هسيبها ابدا لو حصل ايه يعنى.. تعالى خاص دلوقتى يلا مستنييكك نتواصل ونكلم وتهيجنى على بزاز مراتك اللى لازم انيكها واغرقها لبن وعلطوول يعنى بلا خاص وهقولك نبقى مع بعض علطول ازاى وتليجرام.. وهنبقى سوا امتع وانيك وافسخ فى بزااز مراتك علطول.. حححححححح

شبه بزاز مراتي اوي
حححبيبى مستنيكك ضرورى يريت دلوقتى كمان خاص وتعالى اقولك هنتواصل مع بعض علطول ازاى وهبعتلك تليجرام على الخاص عندك او الحائط بتاعك المهم هبعتلك بس ضرورى ترد وتيجى عايز بزاااز مراتك الملبن الجامده دى بأى طريقه وهمتعها وافشخ فيها زى منتا عايز.. مستنييكك اوى وشوف التليجرام عندك زى مقولتلك.. ححححححححح

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%