NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

El7lwa

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
انجذب للذكور
  • عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
  • بيضحكني
التفاعلات: الشاعر الباكى, elka2ed, الـ مجتاو و 2 آخرين
لو هو جوزك من حقك عليه يعملك اللي انتي عايزاه
لو هو عشيقك هيبقى كده من نفسه عشان مش عايز يفقدك
لو هو دافع لازم يكون مش راجل اصلا عشان يبقى كده

• حبيته
التفاعلات: El7lwa
اي الحاجه اللي تخلي الراجل زي الخاتم في صباعك في العلاقة..
انا اقصد بالسؤال ان في ستات بتبقى ماسكه الراجل من خلال العلاقة بيبقى زي مدمنها كدة دة بيحصل ازاي

انا اقصد بالسؤال ان في ستات بتبقى ماسكه الراجل من خلال العلاقة بيبقى زي مدمنها كدة دة بيحصل ازاي
اتوقع هاي ميول بتكون عند الراجل انه بيكون يحب زوجته مسيطرة عليه وهو ذليل الها

• الموضوع ده يدعو للتفكير
شوفي الطريقه اللي هو بيحبك تقديميله بيها نفسك وانعشيه هيتمني منك الرضا شوفي خياله ايه وجسدهوله

• أتفق
اتوقع هاي ميول بتكون عند الراجل انه بيكون يحب زوجته مسيطرة عليه وهو ذليل الها
مش شرط ممكن يكون هو المسيطر في العلاقة بس هو حابب فيها حاجه معينه بتريحه في حاجه يعني

• عجبني
التفاعلات: أحمد السويسي
  • عجبني
التفاعلات: أحمد السويسي
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مش شرط ممكن يكون هو المسيطر في العلاقة بس هو حابب فيها حاجه معينه بتريحه في حاجه يعني
اه انا كنت فاهمك خطأ
انت قصدك بسبب حبه للعلاقة الجنسية بينهم تقدر تسيطر عليه بحياتهم ( مش عارف اذا هيك فهمت صح )
اذا هيك كان قصدك هذا بعتمد فعلا على شطارة الزوجة وتعرف كيف تثير زوجها وترضيه وتبعد عن اي مظاهر الادب والحياء خلال العلاقة

• حبيته
اه انا كنت فاهمك خطأ
انت قصدك بسبب حبه للعلاقة الجنسية بينهم تقدر تسيطر عليه بحياتهم ( مش عارف اذا هيك فهمت صح )
اذا هيك كان قصدك هذا بعتمد فعلا على شطارة الزوجة وتعرف كيف تثير زوجها وترضيه وتبعد عن اي مظاهر الادب والحياء خلال العلاقة
اة بالظبط دة اللي اقصده
مش ممكن يقول عليها شرموطة لو عملت كدة

تجننى الراجل فى الاول قبل ما تنامى معاه و تهتمى طبعا بنفسك تحطى برفان و تعملى سويت و فى اول العلاقه طبعا تمصيله زبره و ده فن بيجى بالممارسه لحد ما يحس انه روحه بتتسحب منه و انتى بتمصى تعضى راس زبره شويه و الاوضاع طبعا اللى بيتبسط فيها تعمليها و لازم يحس ان عندك شهوه عاليه و مبتشبعيش من النيك لحد ما تحلبي لبنه يعنى فى الليله ميقومش من جمبك غير لما يجبهم تلت مرات

• حبيته
اة بالظبط دة اللي اقصده
مش ممكن يقول عليها شرموطة لو عملت كدة
اكيد لا خصوصا هاي الحركات فقط وقت العلاقة وتبدا بالتدريج بالحركات يعني مو من اول ليلة تبرز كل قدراتها الجنسية 😅

• أتفق
تجننى الراجل فى الاول قبل ما تنامى معاه و تهتمى طبعا بنفسك تحطى برفان و تعملى سويت و فى اول العلاقه طبعا تمصيله زبره و ده فن بيجى بالممارسه لحد ما يحس انه روحه بتتسحب منه و انتى بتمصى تعضى راس زبره شويه و الاوضاع طبعا اللى بيتبسط فيها تعمليها و لازم يحس ان عندك شهوه عاليه و مبتشبعيش من النيك لحد ما تحلبي لبنه يعنى فى الليله ميقومش من جمبك غير لما يجبهم تلت مرات
لو 3 مرات في كل مرة يبقى الراجل هيضيع مننا كدة 😂🤌🏻

افتحي معاه موضوع و حطي حلين تلات فيحتار و اختاري حل و امسكي فيه و هو مجلور هبمشي بالحل اللي هتحطيه و مره مع مره هيمشي بدماغك.

• عجبني
هو مش حيبقي خاتم في صباعك يمعني انه تحت امرك عايزاه تمام مش عايزاه لا خلاص بس طول ما في حب للعلاقه و انك يتعرفي تمتعيه و بيعرف يمتعك و علطول مهتميه بنفسك و بتغيري ستايلك كل فتره مش حيزهق منك و حيحب دايما يكون سعيد معاكي اعتقد ده اللي انتي عايزاه بس ده مسمهوش بقي خاتم في صباعك ده حب للعلاقه بينكم

• عجبني
انا واخد بالى انك داخله بس عشان تتعلمى الموضوع دا 😂😂😂

• بيضحكني
اهتمام و رقة و كياتة و حب و احسن من كل دا تكوني معاه في كل ظروفه

• عجبني
لو 3 مرات في كل مرة يبقى الراجل هيضيع مننا كدة 😂🤌🏻
٣ مرات يضيع اعتقد ان ده عدد مناسب جداً لأن أول واحد يعتبر ميتحسبش

• جامد
مفيش حاجة في العلاقة الجسدية زات نفسها تخلي الراجل زي الخاتم في صباعق

لازم تفهمي ان السكس هو ما قبل
بمعنى :-

التعامل التقدير الاحترام الانوثة الشخصية الكاريزما الذكاء
كل دي عوامل

لاكن لو اعتمدتي على الشهوة بس فانتي بتعتمدي على مخدر لحظي بينتهي مفعوله مع انتهاء الاشباع منها و تدفق السوائل

• عجبني
هو مش حيبقي خاتم في صباعك يمعني انه تحت امرك عايزاه تمام مش عايزاه لا خلاص بس طول ما في حب للعلاقه و انك يتعرفي تمتعيه و بيعرف يمتعك و علطول مهتميه بنفسك و بتغيري ستايلك كل فتره مش حيزهق منك و حيحب دايما يكون سعيد معاكي اعتقد ده اللي انتي عايزاه بس ده مسمهوش بقي خاتم في صباعك ده حب للعلاقه بينكم
دة مجازا يعني 😂
و احب الفت نظرك ان في ستات بتهتم بنفسها و بتعمل كل دة و بردو بيبص بره لانه عايز حاجه معينه
هو دة بقا اللي انا عايزه اعرفه ازاي اكون معاه زي م هو عايز عشان يرتبط بيا انا فهمت

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%