NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

طلب للتواصل مع مشرفي القسم العام ( للشكاوي - للتعديل - للطلبات )

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: أرنست جرافنبرج و (ₐₕₘₑD 𝆎ᵢDₐₙ) YₒYₒ ₐₗᵢₓ
لو عايز افتح دردشه مع حد بيطلب ادخل عنوان عنوان اي بالظبط

جماعه لو سمحتم عاوز اغير جمله نسوانجي شايف نفسه الي مكتوبالي دي

عاوز حد يفعلي الاكونت

هيجيلك رساله علي الايميل

يسطا كان فيه قصه مش فاكر اسمها كانت بتتكلم ان واحد جدو اسمو عدنان وواحده قريبتو اسمها مها ومتقسمين لقبائل وهو هيبقي زعيم القبيله بعد جدو وكده وهما قبيله النار والكلام ده كنت قريتها ع المنتدي القديم بس مش فاكر اسمها ايه ومش عارف هيا موجوده هنا ولا لاء

لسا بادي و كنت عايز اعرف ازاي اضيف باقي الاجزاء ل قصة لسا منزلها

لسا بادي و كنت عايز اعرف ازاي اضيف باقي الاجزاء ل قصة لسا منزلها
في موضوع دمج القصص

يسطا كان فيه قصه مش فاكر اسمها كانت بتتكلم ان واحد جدو اسمو عدنان وواحده قريبتو اسمها مها ومتقسمين لقبائل وهو هيبقي زعيم القبيله بعد جدو وكده وهما قبيله النار والكلام ده كنت قريتها ع المنتدي القديم بس مش فاكر اسمها ايه ومش عارف هيا موجوده هنا ولا لاء
حضرتك تقدر تنزل موضوع في قسم طلبات الاعضاء

• عجبني
التفاعلات: Sir Nicholas
محتاج احذف حسابي

مرحبا بكل رواد القسم العام العام
قبل النشر، لا بد من مراجعة المنتدي حتي لا تعرض نفسك لغلق العضويه

الموضوع هنا أنشئ خصيصاً لتسهيل التواصل بينكم وبين طاقم المشرفين على مدار الساعة.. وللتخلص من عشوائية التواصل عبر الخاص لطلب المساعدة إن احتجتم. من فضلك لو لديك أي طلب مثل:
  • تعديــل على إحدى المشاركات
  • تبليغ عن مشاركه مخالفه القسم العام

أو أي شيء أخر ترغب بإيصاله لاحد مشرفي القسم ، فقم بعمل ذلك عبر وضع رد تالي على هذا الموضوع حصراً، وسيقــوم أول مشرف متواجد بتلبية النداء ومساعدتك على الفور.. وسيضع ردا بإتمام المهمة بعدما ينتهي أيضاً، يداً بيد نسعى وتقديم الأفضل والأكثر جـودة، شكرا جزيلا للجميع
قبل النشر، قبل النشر، قبل النشر، لا بد من مراجعة قوانين المنتدي

طــاقم المشــرفين يتابع الموضوع هنا باستمرار وسيتم التجاوب والمتابعة على الــدوام
عندي مشكله في تأكيد الحساب ممكن مساعده

عندي مشكله في تأكيد الحساب ممكن مساعده
ايه المشكله تحديداً عشان اقدر اساعدك تواصل معايا

• عجبني
التفاعلات: (ₐₕₘₑD 𝆎ᵢDₐₙ) YₒYₒ ₐₗᵢₓ
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مرحبا بكل رواد القسم العام العام
قبل النشر، لا بد من مراجعة المنتدي حتي لا تعرض نفسك لغلق العضويه

الموضوع هنا أنشئ خصيصاً لتسهيل التواصل بينكم وبين طاقم المشرفين على مدار الساعة.. وللتخلص من عشوائية التواصل عبر الخاص لطلب المساعدة إن احتجتم. من فضلك لو لديك أي طلب مثل:
  • تعديــل على إحدى المشاركات
  • تبليغ عن مشاركه مخالفه القسم العام

أو أي شيء أخر ترغب بإيصاله لاحد مشرفي القسم ، فقم بعمل ذلك عبر وضع رد تالي على هذا الموضوع حصراً، وسيقــوم أول مشرف متواجد بتلبية النداء ومساعدتك على الفور.. وسيضع ردا بإتمام المهمة بعدما ينتهي أيضاً، يداً بيد نسعى وتقديم الأفضل والأكثر جـودة، شكرا جزيلا للجميع
قبل النشر، قبل النشر، قبل النشر، لا بد من مراجعة قوانين المنتدي

طــاقم المشــرفين يتابع الموضوع هنا باستمرار وسيتم التجاوب والمتابعة على الــدوام
أنا آلحاكم شخصيآ. يجدعان انا اتحظرت بدون اي سبب تم تحذيري مسبقا علي ان المنتدي مجاني واستجبت للتحذير انما اتحظر دلوقتي بسبب امنيه رشدي بدون سبب ده كدة خرف اي يعم دكتور نسوانجي مترد

أنا آلحاكم شخصيآ. يجدعان انا اتحظرت بدون اي سبب تم تحذيري مسبقا علي ان المنتدي مجاني واستجبت للتحذير انما اتحظر دلوقتي بسبب امنيه رشدي بدون سبب ده كدة خرف اي يعم دكتور نسوانجي
تم حظرك لانك برغم التنبيه والتحذير كررت طلبك فى قسم الطلبات لمبالغ ماديه مقابل افلام

• عجبني
التفاعلات: (ₐₕₘₑD 𝆎ᵢDₐₙ) YₒYₒ ₐₗᵢₓ
لما كنت بعمل تأكيد للحساب كان بيجيلي عذرا حاول مره اخري
بس تمام اتاكد
طيب تمام كنا عايزين نساعد نتمني قضاء وقت ممتع في المنتدى

• عجبني
التفاعلات: Ro Ma
انا دخلت بالايمل بتاعة وكل ملتبعتو رساله تأكيد مش عارف أفتحها ليه شكل الإيميل بتاعى اتسرق ممكن افاده

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%