NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

طلب للتواصل مع مشرفي القسم العام ( للشكاوي - للتعديل - للطلبات )

مرحبا بكل رواد القسم العام العام
قبل النشر، لا بد من مراجعة المنتدي حتي لا تعرض نفسك لغلق العضويه

الموضوع هنا أنشئ خصيصاً لتسهيل التواصل بينكم وبين طاقم المشرفين على مدار الساعة.. وللتخلص من عشوائية التواصل عبر الخاص لطلب المساعدة إن احتجتم. من فضلك لو لديك أي طلب مثل:
  • تعديــل على إحدى المشاركات
  • تبليغ عن مشاركه مخالفه القسم العام

أو أي شيء أخر ترغب بإيصاله لاحد مشرفي القسم ، فقم بعمل ذلك عبر وضع رد تالي على هذا الموضوع حصراً، وسيقــوم أول مشرف متواجد بتلبية النداء ومساعدتك على الفور.. وسيضع ردا بإتمام المهمة بعدما ينتهي أيضاً، يداً بيد نسعى وتقديم الأفضل والأكثر جـودة، شكرا جزيلا للجميع
قبل النشر، قبل النشر، قبل النشر، لا بد من مراجعة قوانين المنتدي

طــاقم المشــرفين يتابع الموضوع هنا باستمرار وسيتم التجاوب والمتابعة على الــدوام
كيف ممكن نحذف الحساب ؟

ليه بتقبلوا اللي ع مزاجكم يعني انا باعت طلب مرتين ومش بيتقبل ليه

ليه مفيش شات مبين الأعضاء والمشرفين

الموضوع هنا أنشئ خصيصاً لتسهيل التواصل بينكم وبين طاقم المشرفين على مدار الساعة.. وللتخلص من عشوائية التواصل عبر الخاص لطلب المساعدة إن احتجتم. من فضلك لو لديك أي طلب مثل:

أو أي شيء أخر ترغب بإيصاله لاحد مشرفي القسم ، فقم بعمل ذلك عبر وضع رد تالي على هذا الموضوع حصراً، وسيقــوم أول مشرف متواجد بتلبية النداء ومساعدتك على الفور.. وسيضع ردا بإتمام المهمة بعدما ينتهي أيضاً، يداً بيد نسعى وتقديم الأفضل والأكثر جـودة، شكرا جزيلا للجميع

طــاقم المشــرفين يتابع الموضوع هنا باستمرار وسيتم التجاوب والمتابعة على الــدوام

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

لو عايز اكلم حد على الخاص اعمل ايه؟

• عجبني
التفاعلات: سالمان و ناقد بناء
حبذا ذكر اسباب رفض موضوع اوقصة .مثلا نشرت قصة جنسية تم رفضها وتحويلها لقسم المهملات مع التحذير بالعقوبة في حال تكرر الموضوع دون ذكر اين التجاوز واين الخطأ المرتكب
اطلب حذف الموضوع نهائيا وتوضيح اسباب التجاوز

حبذا ذكر اسباب رفض موضوع اوقصة .مثلا نشرت قصة جنسية تم رفضها وتحويلها لقسم المهملات مع التحذير بالعقوبة في حال تكرر الموضوع دون ذكر اين التجاوز واين الخطأ المرتكب
اطلب حذف الموضوع نهائيا وتوضيح اسباب التجاوز
ممكن اعرف الموضوع كان ايه

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
كان قصة جنسية موجودة حاليا بقسم المهملات
لا يوجد اي موضوع يخصك في قسم القصص او مهملات القصص

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
ممكن اتواصل مع حضرتك خاص @EVILL KING

حضرتك ليه مش راضي ترد عليا ؟
أعتقد أني تواصلت معك، شروط أثبات الملكية، فقط من صلاحيات قسم القصص، أعيدها عليك علي العام، تكتب قصة قصيرة، تعرض علي هيئة النقاد، وبعد الموافقة يتم أثبات الملكية،

• عجبني
التفاعلات: SSKT و ناقد بناء
أعتقد أني تواصلت معك، شروط أثبات الملكية، فقط من صلاحيات قسم القصص، أعيدها عليك علي العام، تكتب قصة قصيرة، تعرض علي هيئة النقاد، وبعد الموافقة يتم أثبات الملكية،
يا كبير انا مش قصدي علي موضوعنا دا
انا كنت هسأله ليه عندي بأنتظر 15 ثانية علشان ارد و المحادثات عندي مقفولة و امتي هقدر افتح محادثات و ارد براحتي في اي وقت بدل القيد اللي عندي كل 15 ثانية

يا كبير انا مش قصدي علي موضوعنا دا
انا كنت هسأله ليه عندي بأنتظر 15 ثانية علشان ارد و المحادثات عندي مقفولة و امتي هقدر افتح محادثات و ارد براحتي في اي وقت بدل القيد اللي عندي كل 15 ثانية
أكمل 50 مشاركة وستتمكن من النشر مباشرة وايضا الرسائل

• عجبني
التفاعلات: SSKT

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%