NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه نقاش للتذكرة ... رجاء القراءة والاستيعاب جيدا .

حوار بضين بتفكرني بسمير سبوت اللي كان في بحبك و انا كمان
متأثر بأحد الاعضاء و بتنقل كلامه بدون ادراك للمكان و الزمان .. و من البداية انت راكب حوار م بتاعك و بعدها بتقوله خليك في حالك !!
ما هو مردش عليك لإنه بديهي يعني ان من حق كل واحد انه يقول رايه و محدش ليه سلطة انه يسكت حد " ما هو زمن العبيد خلص من زمان " و المفروض ان كل واحد حر طالما م تجاوز حدود الادب 🤝
نصيحة ليك راجع نفسك و راجع كلامك قبل ما تضغط رد
و مش معني انه مكتوبلك أضف تعليق إنك إجباري تضيف تعليق 😕🌼
يا صديقي انا عندي مبدا في حياتي اني ارتقي بافعالي قبل كلامي ومن ضمن الارتقاء إني ارتقي عن الاساءات والتجاوزات اللي عاوز يتكلم برقي اهلا به واللي مش عاوز دي حاجة تخصه

نصيحة ليك،،،، بطل تعريص 😂😂😂
اكتم بقى شوية و خليك في اللي يخصك
بصراحة يا سيزر
عاهدتك محاور لبق
و كاتب متميز في كل قصصك
لية تخرج عن شعورك بكل سهولة و تغلط بألفاظ انا شايف انها ملهاش اي داعي كان ممكن توضح وجهة نظرك بيكهام بكل ادب منغير غلط
ترفع يا صديق و تنزه عن الخطأ
ف الي بيفصلنا عن بعض هو ساعات الاختلاف في الآراء و ليس الاتفاق حولها

حوار بضين بتفكرني بسمير سبوت اللي كان في بحبك و انا كمان
متأثر بأحد الاعضاء و بتنقل كلامه بدون ادراك للمكان و الزمان .. و من البداية انت راكب حوار م بتاعك و بعدها بتقوله خليك في حالك !!
ما هو مردش عليك لإنه بديهي يعني ان من حق كل واحد انه يقول رايه و محدش ليه سلطة انه يسكت حد " ما هو زمن العبيد خلص من زمان " و المفروض ان كل واحد حر طالما م تجاوز حدود الادب 🤝
نصيحة ليك راجع نفسك و راجع كلامك قبل ما تضغط رد
و مش معني انه مكتوبلك أضف تعليق إنك إجباري تضيف تعليق 😕🌼
معلش بس،،، انت برضو بتتدخل ف اللي ميخصكش ليه،،، يا ابني انت مالك و مالي ما حوارنا خلص على فكرة و لا هو اي نكش و السلام 😂😂

يسطا دي بتاعتك مش بتاعتي،،، انا رديت على صاحب الموضوع،،، رأيك تقول على الموضوع ملكش دعوة ب رأيي انا 👌👌
😂😂😂😂😂😂
وانا رديت علي نقطة معينة في كلامك
فقط لا غير

بصراحة يا سيزر
عاهدتك محاور لبق
و كاتب متميز في كل قصصك
لية تخرج عن شعورك بكل سهولة و تغلط بألفاظ انا شايف انها ملهاش اي داعي كان ممكن توضح وجهة نظرك بيكهام بكل ادب منغير غلط
ترفع يا صديق و تنزه عن الخطأ
ف الي بيفصلنا عن بعض هو ساعات الاختلاف في الآراء و ليس الاتفاق حولها
كل اناء ينضح بما فيه

😂😂😂😂😂😂
وانا رديت علي نقطة معينة في كلامك
فقط لا غير
يا باشا مش عايزك ترد اصلا،، يا اخي مش لازم يعني تاخدوا اللقطة قدام صاحب الموضوع 😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: STroNG a👑
معلش بس،،، انت برضو بتتدخل ف اللي ميخصكش ليه،،، يا ابني انت مالك و مالي ما حوارنا خلص على فكرة و لا هو اي نكش و السلام 😂😂
يبني انت مين علشان انكش فيك اصلا !!
انا سمعت صوتك بس في الواقع .. انا مش شايفك 👍

بالعكس انا قاعد بضحك ع التعريص اللي بيحصل 😂😂😂😂😂😂😂😂
خليهم يكملوا اهو نضحك شوية يا عم لايف😂😂😂
اعذرني يا سيزر
انا لا ارى اي موقف يدعو للضحك
و مش شايف اي ضرورة لللفظ من اساسه
اعتقد ان كاتب زيك متمرس يقدر يوضح وجهة نظرة بطريقة تناسب حجمه فب استخدام الكلمات و العبارات نتعلم منها حسن الرد و الابداع في ابداء الاراء

يبني انت مين علشان انكش فيك اصلا !!
انا سمعت صوتك بس في الواقع .. انا مش شايفك 👍
كويس اهو اناء التعريص اشتغل 😂😂😂
كل اناء ينضح بما فيه
للاسف مش حقولكم كلكم غير كلمة واحدة و حنسحب من الكلام ده كله

ارتقوا !!🙏🏼

• أتفق
التفاعلات: DOCTOR AMR
برافو حلو دا،،،، كويس انك مش شايفني،،،، اصلك لو شوفتني هتزعل 😂😂😂
عمر بلاش كدا و حوارنا كان خلص بتاع الأفكار في القصص،،، بلاش نقرف بعض،،، اصلها مش. ناقصة بضان الصراحة 😂😂
اهدى شوية الموضوع مش مستاهل كل ده

• أتفق
التفاعلات: Life Arch
برافو حلو دا،،،، كويس انك مش شايفني،،،، اصلك لو شوفتني هتزعل 😂😂😂
عمر بلاش كدا و حوارنا كان خلص بتاع الأفكار في القصص،،، بلاش نقرف بعض،،، اصلها مش. ناقصة بضان الصراحة 😂😂
وه وه ...
كدا وضحت الصورة .. في البداية كنت فاكرك حد متأثر بكتاباته و بتستخدم جمل و خلاص بس طلعت هو من اكونت تاني
مش هدخل معاك في حوار لاني عارف المنطق اللي هتستخدمه بتاع انا اتحدث إذا انا علي صواب 🌼

للاسف مش حقولكم كلكم غير كلمة واحدة و حنسحب من الكلام ده كله

ارتقوا !!🙏🏼
لايف،،، انا منكشتش في حد،،، واحد َ. داخل يجامل على قفايا يبقى مينفعش اسكت

• بيضحكني
  • أتفق
التفاعلات: Life Arch و بيكهام الاسمرر
وه وه ...
كدا وضحت الصورة .. في البداية كنت فاكرك حد متأثر بكتاباته و بتستخدم جمل و خلاص بس طلعت هو من اكونت تاني
مش هدخل معاك في حوار لاني عارف المنطق اللي هتستخدمه بتاع انا اتحدث إذا انا علي صواب 🌼
لا خالص مش كدا يا رايق،،،، ممكن بقى متتكلمش معايا تاني (للعلم انا واخد بان اصلا 😂😂)

• أتفق
التفاعلات: Life Arch
الحوار يا سيدي اني بعلق على الموضوع و صاحبة الموضوع ردت عليا و من كلامها فهمت انها فهماني غلط ف رديت ب كدا،،، ايه دخل بيكهام و عمر طيب،،،، ما هو معلش من تدخل فيما لا يعنيه سمع ما لا يرضيه،،،، طب دا كلام سيزر الكاتب لكن كلامي انا ك شخص هنا ف منتدى جنسي،،، دا اسمه تعريص فقط لا غير
هو المفروض ان سيزر الكاتب يكون هو هو سيزر الشخص
نفس اللغة و الحوار و الفقة في اللغة و البلاغة في
التعبير

انا شايف انك تداركت سوء الفهم سريعا مع صاحبة الموضوع بشكل بليغ و حكيم يرتقي لمستوى سيزر الكاتب

لاكن اعذرني يا صديق لم توفق في اختيار اللفظ في نقاش من يخالفك الرأي
فانت ابلغ و ارقى من ان تنزلق في هاوية
فالكاتب و المثقف اللبق الخلاف معه في الرأي لا يفسد للود قضية
و فعلاً احنا في منتدى جنسي ترفيهي لا انكر ذلك

لاكن تذكر ان بدون القوانين و القواعد المنقولة غير الكتوبة بين رواد المواخير و بيوت الدعارة لاصبحت مردغة يهرب منها كل متلزز بمتعته

ارتقي يا صديق و ترفع عن الحوار و النقاشات التي ليس لها معنى

• حبيته
التفاعلات: بيكهام الاسمرر
تم تحذير الصديق والأسباب كلكم عارفين لية ... وارجو من الجميع الردود في ضوء الموضوع فقط ... واختص بالرد على الكومنت المرحب لك ... وعدم الدخول في نزاعات مع الغير ... وفعلا حزينه من أن يحدث كدة في موضوع لي انا كمان

• عجبني
  • حبيته
  • الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: DOCTOR AMR، بيكهام الاسمرر و FUCKOFFF
هو المفروض ان سيزر الكاتب يكون هو هو سيزر الشخص
نفس اللغة و الحوار و الفقة في اللغة و البلاغة في
التعبير

انا شايف انك تداركت سوء الفهم سريعا مع صاحبة الموضوع بشكل بليغ و حكيم يرتقي لمستوى سيزر الكاتب

لاكن اعذرني يا صديق لم توفق في اختيار اللفظ في نقاش من يخالفك الرأي
فانت ابلغ و ارقى من ان تنزلق في هاوية
فالكاتب و المثقف اللبق الخلاف معه في الرأي لا يفسد للود قضية
و فعلاً احنا في منتدى جنسي ترفيهي لا انكر ذلك

لاكن تذكر ان بدون القوانين و القواعد المنقولة غير الكتوبة بين رواد المواخير و بيوت الدعارة لاصبحت مردغة يهرب منها كل متلزز بمتعته

ارتقي يا صديق و ترفع عن الحوار و النقاشات التي ليس لها معنى
لما انت قولتلي ارتقي انا مدايقتش .. بالعكس خدتها علي انها نصيحة

بس اظن ليا حق للدفاع
لما انا دخلت مكانش في نيتي اني مشاكل او غيره كل الموضوع اني لقيت حد دخل يكتب رأيه و حد تاني هجم عليه في ردوده بغض النظر عن الاطراف
و اللي خلاني انفعلت انه اتهم اي حد اتكلم انه بيمرهم لصاحب الموضوع " طيب ايه الاستفادة ؟؟ "
انا رديت لما لقيت الردود تحتوي علي
0% احترام
0% تفاهم
99% شتايم
99% غرور غير مبرر

• بيضحكني
التفاعلات: FUCKOFFF

بس اظن ليا حق للدفاع
لما انا دخلت مكانش في نيتي اني مشاكل او غيره كل الموضوع اني لقيت حد دخل يكتب رأيه و حد تاني هجم عليه في ردوده بغض النظر عن الاطراف
و اللي خلاني انفعلت انه اتهم اي حد اتكلم انه بيمرهم لصاحب الموضوع " طيب ايه الاستفادة ؟؟ "
0% احترام
0% تفاهم
99% شتايم
99% غرور غير مبرر
حصل خير يا دكتور

• عجبني
التفاعلات: DOCTOR AMR
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

بس اظن ليا حق للدفاع
0% احترام
0% تفاهم
99% شتايم
99% غرور غير مبرر
هي طبعا نصيحة للكل
و معتقدش يا دود انك متهم لتدافع عن نفسك او عن رأيك أصلا 🙏🏼

دعنا من الصراعات و اكيد سيزر و بيكهام شايفين كلامي
و خلونا كلنا نرتقي

لمستوانا في الحوار
و نقفل الكلام في الموضوع
لان مفيش اي حاجة تستاهل 🙏🏼🙏🏼