NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا جربتو مرتين
انا وجوزي مع واحده قريبتي
بس مكنتش احسن حاجه يعني لانها مكنتش متافعله معانا ف محسناش بفرق كبير ب وجودها في المرتين
لكن كتجريه وك فكره مختلفه كانت جامده بصراحه

• عجبني
التفاعلات: Anas868, موجب و تبادل, سادي للديوثين و الكلبات و شخص آخر
ممكن حد يفيدني بمكان الاقي في تفاعل حقيقي وتواصل بجد .. مش كله داخل بيقرا ويسكت وخايف ... عايزه حاجه للستات فقط وتكون من غير حوارات ورجاله عامله ستات ويكون في تفاعل حقيقي .. ممكن

• عجبني
التفاعلات: Anas868, موجب و تبادل, نسوانجي الغردقه و شخص آخر
حد جرب الجنس الجماعي ؟ وكان اي احساسه
حد يفيدنا 😂 💖
هو جامد بس تكوني انتي الغريبه يعني مش مع واحد انت متعرفوش زي جوز صحبتك لانه بيسبها ويركز معاكي 😉

• حبيته
التفاعلات: فحل دار السلام
هو جامد بس تكوني انتي الغريبه يعني مش مع واحد انت متعرفوش زي جوز صحبتك لانه بيسبها ويركز معاكي 😉
مش فهماكي .. انتي جربتيه يعني ..

طب ما هو مع جوز صحبتك كده انتي الغريبة
قصدك ان دي ميزة معاه يعني علشان هيركز معاكي

طب ما هو مع جوز صحبتك كده انتي الغريبة
قصدك ان دي ميزة معاه يعني علشان هيركز معاكي
ايوا يعني لو جبتي صحبتك مع جوزك مثلا هيركز معاها وهيسيبك انت ومش هتوصلي لمتعه بتاعتك

• عجبني
التفاعلات: فحل دار السلام و Mimo130sm
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ايوا يعني لو جبتي صحبتك مع جوزك مثلا هيركز معاها وهيسيبك انت ومش هتوصلي لمتعه بتاعتك
مش صح علفكره لان الي حصل معايا مكنش كده رغم انها كانت ... مش هاينفع اوضح هنا اكتر من كده
لكن مكنش كده .. المشكله كانت هي مش متفاعله

• عجبني
التفاعلات: موجب و تبادل، سادي للديوثين و الكلبات و Mimo130sm
انا جربتو مرتين
انا وجوزي مع واحده قريبتي
بس مكنتش احسن حاجه يعني لانها مكنتش متافعله معانا ف محسناش بفرق كبير ب وجودها في المرتين
لكن كتجريه وك فكره مختلفه كانت جامده بصراحه
جوزك ازاي

مش صح علفكره لان الي حصل معايا مكنش كده رغم انها كانت ... مش هاينفع اوضح هنا اكتر من كده
لكن مكنش كده .. المشكله كانت هي مش متفاعله
اتفق معاك جدا 👍👌

طيب أنا شب مسموحلي أشارك صح ؟ 😁😁

بتوقع إنه ال threesome هيكون حلو يعني الفكرة إنه يكون معي بنتين بحسها شي جامد بس جماعي يكون في رجل تاني معنا لا مابتقبلها .. أنا ماجربت ويمكن ماأجرّب بس حابب الفكرة جدا 😅

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%