NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا بجد عاوزه رأي كل ست ف موضوعي دا...بجد الستات بس.....اصحاب الخبره ياريت والتفكير المظبوط

انا متجوزه وابن اخو جوزي كانت عينو مني..فضل ورايا يهتم بيا ومصاحبني وضحك وهزار لحد ما فعلا ارتحت ليها وحصل بينا علاقه☹️ ايوا انا حاليا ندمانه...واتكررت العلاقه مع الايام تاني وماكنش حد يعرف... وف يوم حفظ اسكرينات شات بيني وبينو وكان فيه كلام جنسي وفضحني قدام اهل جوزي كلهم وكنت واقفه ع الطلاق☹️

واتعلمت الدرس وجوزي منعو يدخل عندنا...مع العلم اني عايشه ف بيت عيله مع حماتي....وبعد ما عدا وقت كتير رجع تاني وبدأ ييجي عندنا تاني بس المره دي بقا بدأ يبوصلي تاني وانا اللي مش طيقاه...دا كمان بيغمزلي....ومش بينزل عينو من عليا...

سؤالي بقا انا عاوزه انتقم منو واقطع رجليه من البيت خالص واخليه وحش قدام الناس كلها...اعمل اي فيدوني ارجوكم

القصه دي فيها نقطتين ضعف اول نقطه ليه فضحك واذاي جوزك سامحك​

لكن ااحل تعرفي جوزك​

انا بجد عاوزه رأي كل ست ف موضوعي دا...بجد الستات بس.....اصحاب الخبره ياريت والتفكير المظبوط

انا متجوزه وابن اخو جوزي كانت عينو مني..فضل ورايا يهتم بيا ومصاحبني وضحك وهزار لحد ما فعلا ارتحت ليها وحصل بينا علاقه☹️ ايوا انا حاليا ندمانه...واتكررت العلاقه مع الايام تاني وماكنش حد يعرف... وف يوم حفظ اسكرينات شات بيني وبينو وكان فيه كلام جنسي وفضحني قدام اهل جوزي كلهم وكنت واقفه ع الطلاق☹️

واتعلمت الدرس وجوزي منعو يدخل عندنا...مع العلم اني عايشه ف بيت عيله مع حماتي....وبعد ما عدا وقت كتير رجع تاني وبدأ ييجي عندنا تاني بس المره دي بقا بدأ يبوصلي تاني وانا اللي مش طيقاه...دا كمان بيغمزلي....ومش بينزل عينو من عليا...

سؤالي بقا انا عاوزه انتقم منو واقطع رجليه من البيت خالص واخليه وحش قدام الناس كلها...اعمل اي فيدوني ارجوكم
الأساس عند جوزك و مش فكره غلطان وبس
انتى ممكن تعملى كتير اووى

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عرفي جوزك انه يلاحظه لما ييجي البيت ليك ، أو اتفقي مع جوزك وخليه هو ال يتواصل معاه علي اساس ان انت وييجي وجوزك يبقي مستنيه ويضربه صح بقي
واضح ان جوزها ضعيف أدام عيلته ولا بيهش ولا بينش

اللى حصل حصل خلاص انتى كنتى شريكة معاه ف اللى عملوا وكان بمزاجك دلوقتى عايزه تنتقمى منه حاولى تحرقى دمه واعصابه ببرود وخليه يموت ألف مرة واتقلى عليه ع الاخر وخليه يستوى ع نار هادية بعيدا عن الفضايح واهلك والدم عشان ميقلبش خراب بيوت

ايوا للاسف وانا اتخانقت كتير جدا... قالي لما ييجي متقعديش ادخلي اوضتك او انزلي
معلش يعني لو هتدخل بس دة مش راجل يعتمد عليه انتي علي نيتك وغلبانه الراجل هو الي بيقود العلاقة ولازم يعرف تصرف انما هو موافق علي دخوله تاني بعد حاجه زى كدة اهربي احسن ليكي لان كل الي جاي هيكون خرا ومش هتكون هتوصل لايه

قولي لجوزك أن الواد ده رجع تاني عينه مني وأنا مش عايزة أضعف قدامه
ولو عايز أنا هافتح معه حوار من من تليفوني الجديد وأديك التليفون تكلمه أنت على أنك أنت أنا
لقيته عادي ومحترم كان بها لقيته مش محترم يبقى عايزاك بقى تتصرف
سايره في الكلام لحد ما تجيبه الشقة واتعامل أنت معاه وطلعني برة الحوار.

• عجبني
التفاعلات: Cpl4fun

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%