NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش لكل واحد عايز ينيك قريبته تعال اقولك

اخيرا لقيت حد يعرف يدي النصيحه الصح للناس فين الرجوله كلامك صح و****
اعتقد كلامي اصلا هو الطبيعي من كتر الغلط بقينا شايفينه أنه أوفر
تسلم يا غالي

احسننت👌

• حبيته
التفاعلات: (ₐₕₘₑD 𝆎ᵢDₐₙ) YₒYₒ ₐₗᵢₓ
مش فاهم
اعتقد كلامي اصلا هو الطبيعي من كتر الغلط بقينا شايفينه أنه أوفر
تسلم يا غالي
تقصد ايه

مش فاهم

تقصد ايه
اقصد أن كلامي ده الطبيعي بس نظراً للقرف الي احنا بقينا فيه كلامي بقي ليه قيمه مع أن ده الطبيعي يا صاحبي مقصدش حاجه وحشه يعني

اقصد أن كلامي ده الطبيعي بس نظراً للقرف الي احنا بقينا فيه كلامي بقي ليه قيمه مع أن ده الطبيعي يا صاحبي مقصدش حاجه وحشه يعني

فاهم انك ماتقصدش حاجه وحشه وفهمت كلامك ان هو الطبيعي فعلا واللي مش طبيعي القرف اللي موجود حوالينا بس من كتر ماهو موجود بقينا احنا بنشوف الصح شئ نادر وشاذ

• عجبني
ابداء راي بطريقة عير هجومية مقبول طبعا.
هناك شق من الناش عندها عقدة اوديب اي انها توسد الجنس مع امها و هكذا دوايلك نو شيء موجود في علم النفس!
انا بصراحة بحياتي لم اسمع بهذه الميول بطرسقة منشوة قبل منتدى نسوانجي و نفس الشيء بالنسبة للدياثة و المحارم.
اعتقد ان الشات… و البورنو احد مسببي هذه الرغبات الغير متاحة و المستحيلة.
لان الشخص يحتاج ان يزيد جرعة المستحيل و الخطر كل مرة ليصل الى النشوة
هو نوع من ادمان الخيال الجنسي

• عجبني
انا بقيت شايف كميه مواضيع عن نيك القرايب رهيبه
كل واحد داخل عايز انيك امي عايز انيك اختي عايز انيك بنت عمي عايز انيك خالتي
ايه الي جري يا جماعه هو قصص المحارم أكلت دماغكم خلاص مش كده
مش معني أن امك ممكن تكون مطلقه ولا ارمله وحرمت نفسها من الجواز عشان خاطر تربيك انت وأخواتك يمنعها أنها بتيجي عليها لحظات ضعف وممكن تمارس العاده السريه غصب عنها بدل ما تعمل حاجه غلط او تتجوز وتجيبلك زوج ام ده يديلك الحق انك تشوفها شرموطه وتفكر تنيكها
مش معني انك عرفت أن اختك شافت سكس أنها شرموطه طيب ما انت بتشوف سكس وقاعد علي منتدي جنسي تبقي ايه سعادتك
مش معني خالتك بتهزر معاك وشيفاك زي ابنها وواثقه فيك تبقي عايزاك تنيكها
دي دنائه منك وعدم رجوله انك متصنش لحمك
ايه الي جرالكم بلاش الخيال والقصص يدمر حياتكم ويخليكو تخسرو اعز الناس ليكم صدقوني الطريق ده محدش بيرجع منه إلا خسران بتخسر رجولتك بتخسر اهلك بتخسر نفسك بينك وبين نفسك
ابعد الأفكار دي عن دماغك اخرتها خراااااااااب
وانتو أحرار انا نصحت وخلاص من اخ كبير ليكم
دمتم بود
Eng . Ahmed
طب ما احنا نقفل اقسام المحارم ونكسب خير في البشر 😂 😅

المنتديات دورها ايظا نشر الوعي و الثقافة و ان تكون متنفسا بعيدا عن الرقابات المتشددة
لهذا يجب نشر الثقافة الجنسية و تبسيطها للناس التي صارت تتعلم هذا من البورنو!

• عجبني
مش معني أن امك ممكن تكون مطلقه ولا ارمله وحرمت نفسها من الجواز عشان خاطر تربيك انت وأخواتك يمنعها أنها بتيجي عليها لحظات ضعف وممكن تمارس العاده السريه غصب عنها بدل ما تعمل حاجه غلط او تتجوز وتجيبلك زوج ام ده يديلك الحق انك تشوفها شرموطه وتفكر تنيكها
مش معني انك عرفت أن اختك شافت سكس أنها شرموطه طيب ما انت بتشوف سكس وقاعد علي منتدي جنسي تبقي ايه سعادتك
ايه الي جرالكم بلاش الخيال والقصص يدمر حياتكم ويخليكو تخسرو اعز الناس ليكم صدقوني الطريق ده محدش بيرجع منه إلا خسران بتخسر رجولتك بتخسر اهلك بتخسر نفسك بينك وبين نفسك
دمتم بود
Eng . Ahmed
**** يكتر من أمثالك بجد محترم احييك جدا

• عجبني
طب ما احنا نقفل اقسام المحارم ونكسب خير في البشر 😂 😅
المواقع الجنسية مش هتتقفل عموماً إحنا بننصح بس

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
دمتم بود
Eng . Ahmed
كلام سليم

• حبيته
برافووو

• حبيته
شكراً لمروركم يا شباب

• حبيته
التفاعلات: Ali.Baba
العديد من الماس تقول معاك حق و عندما ترى كلامهم الاخر يهبون نحو اي شخص يديث على محارمه 😂 مازال الانفصام الاجتماعي شغال

• عجبني
العديد من الماس تقول معاك حق و عندما ترى كلامهم الاخر يهبون نحو اي شخص يديث على محارمه 😂 مازال الانفصام الاجتماعي شغال
انك تحب حاجه شيء وأن فطرتك ترفضه شيء آخر
فاهم المعني

اعتقد ان هناك مشكلة في طريقة تفكير الماس لان مفاهيمهم غير واضحة
استعمال كلمات هكذا جزافا مثل فطرة…
ما هي الفطرة
و لماذاتتحدث عن السليمة!؟
هذه منتشرة جدا
و فرق بين هذه و ان تحب… بصراحة لم افهم شيئا ههه
المهم او ان العبم قد اثبت ان الانسان يفقد جاذبيته الجنسية نحو افراد اسرته و هذا شيء بيولوجي يثبت في العقل تدريجا. لهذا قام العديد من اطباء النفس بتحليل عقد اوديب و الكترا و الخ.
ان يفكر رجل عربي و سطرلي تحتها … باهله اساس موجود لانه بيعتبرهم محارمه… و هو المتربي هلى انه البطل و هرقل العيلة… اظف الى ذالك ان منظومته الفكرية مظروبة بافلام البورنو و بيصدق انه اي شيء لازم يكون متاحله خلافا الى الاناث من اسرته! لو فكرت بالجنس تبقى شرموط و حلال عليه….

و الشف الثاني لما يحكي جنس مع حد ثاني، يكفي انه يقول انا زبي بيوقف اذا انا اكير واجل فالعالم و كل الماس تحتي و يبتدي يصور رجولته الخارقة بمحاولة اثباتها باذلال الي قدامه هو و عيلته! و هنا يبدا مسلسل (الدياثة) لان التجارب الجنسية ترتبط بالاثارة و الهدف الي هو المتعة.

على العموم
مررت من هنا
و شيء لا يصدكه عكل و اااااااه يا بابايا

اعتقد ان هناك مشكلة في طريقة تفكير الماس لان مفاهيمهم غير واضحة
استعمال كلمات هكذا جزافا مثل فطرة…
ما هي الفطرة
و لماذاتتحدث عن السليمة!؟
هذه منتشرة جدا
و فرق بين هذه و ان تحب… بصراحة لم افهم شيئا ههه
المهم او ان العبم قد اثبت ان الانسان يفقد جاذبيته الجنسية نحو افراد اسرته و هذا شيء بيولوجي يثبت في العقل تدريجا. لهذا قام العديد من اطباء النفس بتحليل عقد اوديب و الكترا و الخ.
ان يفكر رجل عربي و سطرلي تحتها … باهله اساس موجود لانه بيعتبرهم محارمه… و هو المتربي هلى انه البطل و هرقل العيلة… اظف الى ذالك ان منظومته الفكرية مظروبة بافلام البورنو و بيصدق انه اي شيء لازم يكون متاحله خلافا الى الاناث من اسرته! لو فكرت بالجنس تبقى شرموط و حلال عليه….

و الشف الثاني لما يحكي جنس مع حد ثاني، يكفي انه يقول انا زبي بيوقف اذا انا اكير واجل فالعالم و كل الماس تحتي و يبتدي يصور رجولته الخارقة بمحاولة اثباتها باذلال الي قدامه هو و عيلته! و هنا يبدا مسلسل (الدياثة) لان التجارب الجنسية ترتبط بالاثارة و الهدف الي هو المتعة.

على العموم
مررت من هنا
و شيء لا يصدكه عكل و اااااااه يا بابايا
مش معني أن الشيء منتشر يبقي اباحته صح ومش معني أنه منتشر يبقي صح
الخمر منتشر لكن حتي شارب الخمر عارف أنه غلط
أنك تشوف حاجه دي قصه وانك تقبل أنها تنتشر قصه تانيه علي فكره
والأمثلة كتير
شكراً لمروركم ونقاشك الراقي

• عجبني
التفاعلات: Amigod

المواضيع المشابهة

عودة