NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش لكل واحد عايز ينيك قريبته تعال اقولك

كلام مظبوط وفي السليم
للأسف الخيالات اللي في قصص المحارم
خلت كله يسرح ويتخيل ويعيش القصه
في لحظه غياب العقل والمبادئ
المشكله أنه الأغلب كذاب بس بيتخيل

• عجبني
التفاعلات: El sa3iedy
المشكله أنه الأغلب كذاب بس بيتخيل
قريت قصص كتير هنا مفيش قصه لفتت انتباهي انها ممكن تكون حقيقيه لدرجه ١٠ ٪حتي

• عجبني
التفاعلات: (ₐₕₘₑD 𝆎ᵢDₐₙ) YₒYₒ ₐₗᵢₓ
الي عايز ينيك امي يبعتلي

قريت قصص كتير هنا مفيش قصه لفتت انتباهي انها ممكن تكون حقيقيه لدرجه ١٠ ٪حتي
لا كان في المنتدى التاني قصص كويسه

صحيح كلامك بشكل نسبي الام خط احمر

الموضوع في حد ذاته خطير جدا وبينتشر بصوره كبيره و انا فعلا شوفت مره هنا حد كاتب أن أخته بتشوف سكس وهوا عاوز طريقه ينيكها يعني لمجرد أنها بس شافت سكس فدا خلاص اداله الحق أنه يفكر في أخته جنسيا رغم أنه ذات نفسه بيتفرج علي سكس وهاري نفسه عاده سريه

• عجبني
الموضوع في حد ذاته خطير جدا وبينتشر بصوره كبيره و انا فعلا شوفت مره هنا حد كاتب أن أخته بتشوف سكس وهوا عاوز طريقه ينيكها يعني لمجرد أنها بس شافت سكس فدا خلاص اداله الحق أنه يفكر في أخته جنسيا رغم أنه ذات نفسه بيتفرج علي سكس وهاري نفسه عاده سريه
ده الي بتكلم في كل واحد بقي شايف الموضوع من وجهه نظره سواء بقي صح او غلط

هو الكلام الرزين حلو اوي دا ما يختلف حوله اثنين.
لكن شباب اليوم هلكاه الانترنيت و عمايلها و صاده المجتمع الذي يعيش فيه فلا يجد امامه الا الخيال يغيش معه.
و الخيال لا ضابط له فتجده يخبط خبط عشواء.
هو مسكين في حد ذاته ضحية الشارع و لبسه الفاضح و الانترنيت و مواضيعها المشعبة و كبته الجنسي او فهمه الخاطئ و زد عليهم التفكك الاسري القاتل .
الطامة الكبرى لما محارمك لا يحسبون لك حساب و يتصرفون على راحتهم و ازيد شوية دا ما يخليك تسقط في المحضور و تسرح بك الشهوة العمياء التي لا تفرق بين لحم الغريبة او لحم محارمك عندما يكون عاريا متاحا امامك.

هو الكلام الرزين حلو اوي دا ما يختلف حوله اثنين.
لكن شباب اليوم هلكاه الانترنيت و عمايلها و صاده المجتمع الذي يعيش فيه فلا يجد امامه الا الخيال يغيش معه.
و الخيال لا ضابط له فتجده يخبط خبط عشواء.
هو مسكين في حد ذاته ضحية الشارع و لبسه الفاضح و الانترنيت و مواصيعها المشعبة و كبته الجنسي او فهمه الخاطئ و زد عليهم التفكك الاسري القاتل .
الطامة الكبرى لما محارمك لا يحسبون لك حساب و يتصرفون على راحتهم و ازيد شوية دا ما يخليك تسقط في المحضور و تسرح بك الشهوة العمياء التي لا تفرق بين لحم الغريبة او لحم محارمك عندما يكون عاريا متاحا امامك.
كلامك أصاب الهدف بجد تسلم ايدك
بس لك انت تتخيل مهما كانت المغريات انك تشوف لحمك كده وتعرضه علي الناس ده ازاي فين عقلك مستحيل يكون ده عقل
لكن فعلاً كلامك كله عندك حق في تحياتي لشخصك

كلامك سليم جدا لكن مش هى دى المشكلة بس. لا النصيبة لما تلاقي واحد بيكلمك وبيبعتلك صور امو او اختو ويسالك ايه رايك فيهم دي الحاجة اللي ملقتش ليها حل

• عجبني
كلامك أصاب الهدف بجد تسلم ايدك
بس لك انت تتخيل مهما كانت المغريات انك تشوف لحمك كده وتعرضه علي الناس ده ازاي فين عقلك مستحيل يكون ده عقل
لكن فعلاً كلامك كله عندك حق في تحياتي لشخصك
انا عن نفسي لا افعلها و لن افعلها ابدا لان عقلي في مكانه و شغال.
لكن المشكل في من غلبته الشهوة و قتله الكبت. المهم اي خرم يراه يتمنى ان يضع داخله زبه و السلام دون مجرد التفكير في مالات فعلته.

• عجبني
كلامك سليم جدا لكن مش هى دى المشكلة بس. لا النصيبة لما تلاقي واحد بيكلمك وبيبعتلك صور امو او اختو ويسالك ايه رايك فيهم دي الحاجة اللي ملقتش ليها حل
دا وضعه اسوا و اتعب من اللي يتمنى انو ينيك محارمه و حده بينه و بين نفسه. لان الاخر يتمنى ان يرى الغريب وهو يفشخ في محارمه امامه و هو يشاهد. لانه زيادة عن التعريص اصبح قوادا ابو قرنين

• عجبني
دي افظع حاجه توجع القلب

انا عن نفسي لا افعلها و لن افعلها ابدا لان عقلي في مكانه و شغال.
لكن المشكل في من غلبته الشهوة و قتله الكبت. المهم اي خرم يراه يتمنى ان يضع داخله زبه و السلام دون مجرد التفكير في مالات فعلته.
مظنش الشهوه توصلنا لكده ده مرض

• عجبني
التفاعلات: كسموت
مظنش الشهوه توصلنا لكده ده مرض
دا من وجهة من استعمل عقله الراكز لكن فيه ناس لا تعتبره مرضا بل حرية جسدية

• عجبني
دا من وجهة من استعمل عقله الراكز لكن فيه ناس لا تعتبره مرضا بل حرية جسدية
😂😂😂😂 تمام أوي بدل ما ناخد حظر علي حاجه مش مستاهله

• عجبني
التفاعلات: كسموت
انا بقيت شايف كميه مواضيع عن نيك القرايب رهيبه
كل واحد داخل عايز انيك امي عايز انيك اختي عايز انيك بنت عمي عايز انيك خالتي
ايه الي جري يا جماعه هو قصص المحارم أكلت دماغكم خلاص مش كده
مش معني أن امك ممكن تكون مطلقه ولا ارمله وحرمت نفسها من الجواز عشان خاطر تربيك انت وأخواتك يمنعها أنها بتيجي عليها لحظات ضعف وممكن تمارس العاده السريه غصب عنها بدل ما تعمل حاجه غلط او تتجوز وتجيبلك زوج ام ده يديلك الحق انك تشوفها شرموطه وتفكر تنيكها
مش معني انك عرفت أن اختك شافت سكس أنها شرموطه طيب ما انت بتشوف سكس وقاعد علي منتدي جنسي تبقي ايه سعادتك
مش معني خالتك بتهزر معاك وشيفاك زي ابنها وواثقه فيك تبقي عايزاك تنيكها
دي دنائه منك وعدم رجوله انك متصنش لحمك
ايه الي جرالكم بلاش الخيال والقصص يدمر حياتكم ويخليكو تخسرو اعز الناس ليكم صدقوني الطريق ده محدش بيرجع منه إلا خسران بتخسر رجولتك بتخسر اهلك بتخسر نفسك بينك وبين نفسك
ابعد الأفكار دي عن دماغك اخرتها خراااااااااب
وانتو أحرار انا نصحت وخلاص من اخ كبير ليكم
دمتم بود
Eng . Ahmed
انت راجل بجد ياعم

كلام من ذهب

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اخيرا لقيت حد يعرف يدي النصيحه الصح للناس فين الرجوله كلامك صح و****

• حبيته