NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

المعرص الكبير

نسوانجى شايف نفسة
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
ثنائي الميل
لكل معرص فينا بيحب التعريص و نفسه يشوف لبوته بتتناك قدامه و ينضف كسها احنا بنبقى الصبح صاحيين من النوم بتاعنا بياكلنا و قرونا واقفه و عايزين نعرص على اى حد و بما انى المعرص الكبير انا عايز اعرص على مراتى و على محارمى كلها على الصبح كده عشان انا بتاعى بياكلنى اوى و هيجان اوى مستنى الفحول تدخل بزبرها فى البوست

• عجبني
  • حبيته
  • يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: ديوث زوجتي_, الصقر_الجارح, العنتيل 007 و 14 آخرين
لكل معرص فينا بيحب التعريص و نفسه يشوف لبوته بتتناك قدامه و ينضف كسها احنا بنبقى الصبح صاحيين من النوم بتاعنا بياكلنا و قرونا واقفه و عايزين نعرص على اى حد و بما انى المعرص الكبير انا عايز اعرص على مراتى و على محارمى كلها على الصبح كده عشان انا بتاعى بياكلنى اوى و هيجان اوى مستنى الفحول تدخل بزبرها فى البوست
تعالي ي معرص انت و لبوتك 💕

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
نفسى الاقى حد جاد من الجيزه نتبادل مرتتنا تجسس

• عجبني
التفاعلات: ماجد HGZ و hani1
بتاعك بياكلك ده الي هو كسك صح
ولا انا فهمت غلط

• عجبني
التفاعلات: as@as و Ali Ali994
بتاعك بياكلك ده الي هو كسك صح
ولا انا فهمت غلط
اكيد طبعا كل المعرصين بيبقوا خولات و اللى يقولك موجب و معرص ده كداب كلهم خولات و لازم يكون اتلعب فى طيزه

• عجبني
التفاعلات: Deadpool.، Ali Ali994 و hani1
اكيد طبعا كل المعرصين بيبقوا خولات و اللى يقولك موجب و معرص ده كداب كلهم خولات و لازم يكون اتلعب فى طيزه
يعني انت ملعوب فيك وفي كسك

• عجبني
التفاعلات: Ali Ali994
يعني انت ملعوب فيك وفي كسك
طبعا ده انا مهرى لعب اصلا بس بقالى فتره مش بتناك فبحاول اصبر نفسى باى حاجه عصايه مقشه يكون بوزها مدور او سلاكه بلاعه بالايد بتاعتها اى حاحه مدوره

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Ali Ali994، hani1 و siwa
تعالي امتعك

يعني اللي اتلعب فطيزه مايبقاش موجب

• عجبني
التفاعلات: Ali Ali994
يعني اللي اتلعب فطيزه مايبقاش موجب
لابعا اللى اتلعب فى طيزه يبقى سالب و بيتناك كمان

• عجبني
التفاعلات: Ali Ali994 و hani1
وانا كمان

• عجبني
التفاعلات: as@as، Ali Ali994 و hani1
تعال يا عرص

• عجبني
التفاعلات: piko
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%