NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

أنا أمى مسكانى اكتر من مرة وانا معايا كلوتاتها و سنتيانات ليها كانت زعقت فى الأول دلوقتى مش بتقول حاجه أعتقد أنها لو بتتناك هتتناك فى وجودى عادى صح ولا اية
مستنينه اكتر منك

مفيش ست هتفكر تصور نفسها وهيا قالعه غير عشان توريها لحد
لكن لو لابسه هدوم خفيفه عادي أنا بحب اتصور كدا م عشان اوريها لحد
عندك حق ميه في الميه

• عجبني
التفاعلات: jjojja و محمد اسامه
امك عندها غريزه مثل اي حد من الطبيعي نفرغ شهوتها فالسر عشان صورتها فلمجتمع لا تقلق خطأك انتا اخترقت خصوصيتها
بجد يمكن اول تعليق عجبني في كل الردود ويا ريت كلنا نفهم دة اي ست اصلا اتجوزت عشان تمارس الجنس يوم الدخلة وتحمل وتخلفك وتمارس مع راجل كل المتعه وخرجت من بيت اهلها بزفة عشان تعيش دة وفجاة يجي ابنها اللي هي اصلا اتناكت من ابوة وخلفتة ممكن يقول او يمنعها من غريزتها طيب فكر الاول انت اتولدت منين؟؟؟ انا شفت امي بتتفرج علي حاجة مش عارف ايه المهم انها كانت بتتفرج وماسكة الموبايل بيد ونايمة علي ظهرها وبتلعب لنفسها باليد التانية عملت نفسي ما رجعتش وانسحبت في هدوء وخرجت ورجعت خبطت جامد وفتحت لي وقلت لها اني نسيت مفاتيحي وخلاص ما هي ست زي اي ست انت بتروح تنيكها اكيد زوجة او اخت او ام لحد تاني ايه المشكله ان يكون لها حد بتفرجة او بتبعت له وايا كان كبير ولا صغير --هو السوال مش احنا بنعمل كدة مع ستات؟؟ طيب الستات دول مش لهم اسر وساعتها بنقول علي نفسنا اننا عناتيل ونكت جارتي ومرات جاري والكلام دة ايه المشكله او الفكرة في ست بتعرض او بتكلم ايه الغريب هنا هههههههههههههههههههههههههههه ما الاجابة الطبيعية انها بتكلم او بتفرج حد ههههههههههههههههههههه

• حبيته
التفاعلات: واو واو
بجد يمكن اول تعليق عجبني في كل الردود ويا ريت كلنا نفهم دة اي ست اصلا اتجوزت عشان تمارس الجنس يوم الدخلة وتحمل وتخلفك وتمارس مع راجل كل المتعه وخرجت من بيت اهلها بزفة عشان تعيش دة وفجاة يجي ابنها اللي هي اصلا اتناكت من ابوة وخلفتة ممكن يقول او يمنعها من غريزتها طيب فكر الاول انت اتولدت منين؟؟؟ انا شفت امي بتتفرج علي حاجة مش عارف ايه المهم انها كانت بتتفرج وماسكة الموبايل بيد ونايمة علي ظهرها وبتلعب لنفسها باليد التانية عملت نفسي ما رجعتش وانسحبت في هدوء وخرجت ورجعت خبطت جامد وفتحت لي وقلت لها اني نسيت مفاتيحي وخلاص ما هي ست زي اي ست انت بتروح تنيكها اكيد زوجة او اخت او ام لحد تاني ايه المشكله ان يكون لها حد بتفرجة او بتبعت له وايا كان كبير ولا صغير --هو السوال مش احنا بنعمل كدة مع ستات؟؟ طيب الستات دول مش لهم اسر وساعتها بنقول علي نفسنا اننا عناتيل ونكت جارتي ومرات جاري والكلام دة ايه المشكله او الفكرة في ست بتعرض او بتكلم ايه الغريب هنا هههههههههههههههههههههههههههه ما الاجابة الطبيعية انها بتكلم او بتفرج حد ههههههههههههههههههههه
100%
بس انا شعوري دايما يكون العكس ومش عارف اقول للاسف او لا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
100%
بس انا شعوري دايما يكون العكس ومش عارف اقول للاسف او لا
عادي هو كل الناس لازم يكون عندهم نفس الشعور والاحساس ؟؟طبعا لا والا ما وجد الاختلاف والامزجة وما حدث التنوع-----طبيعي

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%