NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ايوة طب ماهى كذا مرة تلاحظ ان بصورها فى البيت لما بتكون قالعة و تقولى بطل بقا الزفت دا لو فونك حصل فيه حاجة هنتفضح
حلو خيال بتاعك استمر عليه شويه بس خد بالك مع الوقت هتمل ومش هتهيج وهتحتاج اكتر

• انا سخنت كده ليه
التفاعلات: آبن الدياثةة
جماعة أنا كان معايا فون ماما من شوية لقيت عليه تلات فيديوهات جسم ست نسخة من أمى لما ركزت لقيت ملامح الاوضة هى اوضة أمى أنا بجد منذهل من القيته أنا عاوز أعرف هل فى ستات بتصور جسمها لحاجة معينة ولا علشان ماما بتحب تهتم بنفسها زيادة عن اللزوم ولا كدة ماما ليها علاقة بحد
الموضوع بجد فا مش عاوز استظراف من حد من فضلكم
مامتك بتعبت نودز للفحول يا حبيبي

• انا سخنت كده ليه
جماعة أنا كان معايا فون ماما من شوية لقيت عليه تلات فيديوهات جسم ست نسخة من أمى لما ركزت لقيت ملامح الاوضة هى اوضة أمى أنا بجد منذهل من القيته أنا عاوز أعرف هل فى ستات بتصور جسمها لحاجة معينة ولا علشان ماما بتحب تهتم بنفسها زيادة عن اللزوم ولا كدة ماما ليها علاقة بحد
راقبها وشوف هل بتكلم حد والفيديوهات دي مبعوته لحد ولا بتعمل كده من باب الثقة بالنفس

• محزن
راقبها وشوف هل بتكلم حد والفيديوهات دي مبعوته لحد ولا بتعمل كده من باب الثقة بالنفس
أنا بتابع أمى كل شوية

• عجبني
التفاعلات: drsniper666
  • عجبني
حلو خيال بتاعك استمر عليه شويه بس خد بالك مع الوقت هتمل ومش هتهيج وهتحتاج اكتر
لا دا بجد مش خيال

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اكيد مامتك ليها علاقه طبعا

• انا سخنت كده ليه
  • عجبني
التفاعلات: هانى سلامه
أنا أمى مسكانى اكتر من مرة وانا معايا كلوتاتها و سنتيانات ليها كانت زعقت فى الأول دلوقتى مش بتقول حاجه أعتقد أنها لو بتتناك هتتناك فى وجودى عادى صح ولا اية
اه عادي

قول لنا تفاصيل اكتر علشان نساعدك
يعني عندها كام سنة
متجوزة و لا لا
بتشتغل و لا لا
و بتشتغل ايه
الخ

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%