NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

قصيرة لقطات محارم متنوعة

karemkrm

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
اللقطة الأولى : أمه وهى بتتناك
استيقظ نادر من النوم عطشان خرج من حجرته متجها للمطبخ وهو فى طريقه مر على حجرة والده ووالدته سمع صوت همهمات غبر واضحة .............كلن لا يزال شبه مستيقظ ......اقترب من باب الحجرة ...اصبح الصوت أكثر وضوحا ...........صوت ابوه يقول لأمه : كفاية مص بقا .. .....سمع صوت ضحكات امه وهى تقول : ما انت عارف انا بحب أمص زوبرك اوى يا عبده .......ايوه :افتحى كسك يا لبوتى يلا ....... أمه : براحة يا عبده عشان زوبرك جامد اوى عليا ...........سمع صوت امه يطلق اهات مكتومة اه اه اه اوف زوبرك حلو اوى ياعبده ..........وابوه يقول : كسك سخن اوى يا متناكة .......اه يا عبده انا متناكتك وشرموطة زوبرك الجامد ......نيكنى ياعبده اوى .نيك لبوتك جامد ..... يسمع نادر صوت طرقعة اللحم فمن الواضح ان والده ينيك امه بعنف وبقوة وهى تتأوه أه اه اه اه اوف
وفجأة سمع صوت والده وهو يطلق شخيرا عاليا وأمه تصرخ اححححححححححححححح ثم أعقبه صمت لعدة ثوانى ثم سمع صوت امه تقول : لبنك سخن اوى وجميل اوى ......كل ده لبن غرقتنى المرة دى اوى.
عاد نادر فى صمت الى حجرته و هو يتخيل كيف يسيل اللبن على كس امه ويغرقها.
اللقطة الثانية : أخنه فى الحمام
اول ما رجعنا من البحر اتسابقنا انا واختى مروة اللى يدخل الحمام الاول ياخد دش .......أخدت هدومى وجريت على الحمام .......بس لقيت مروة سبقتنى الأول .....بس باب الحمام مكنش بيقفل كويس وبيكون مفتوح شوية صغيرين بحيث لو واقف فى زاوية معينة تشوف مراية الحمام .... شوفت اختى فى المراية بتقلع هدومها من غير ما تلاحظ وقوفى وغصب عنى اتسمرت مكانى وانا شايفها بالبرا والاندر وبعدين بتقلع البرا وصدرها الابيض مدور وحلمة وردى وبعدين توطى تقلع الاندر وكانت اول مرة اشوف جسمها عريان واول مرة احس بجمالها وجسمها الجميل وخصوصا وهى بتوطى تفتح حنفية الدش وشوفت فلقتين طيزها مفتوحين على احلى خرم طيز ومحستش بنفسى وانا جسمى كله بيترعش وزوبرى بينزل لبنه على جسم اختى مروة.
اللقطة الثالثة : وهى نايمة
على 16 سنة اتعلمت امارس العادة السرية على جسم امى وهى نايمة اخليها نايمة وادخل عليها الأوضة وابص على جسمها وهو ممد على السرير ...........النهاردة كانت لابسة جلابية بيضة خفيفة قصيرة ولما دخلت نامت كان جسمها الابيض على السرير كأنها عروسة فى ليلة دخلتها .....واندرها الاحمر باين من تحت الجلابية وطيزها مرفوعة وصدرها باين من تحت الجلابية لأنها مش بتلبس سنتيان وهى فى البيت والأجمل كسها اللى باين متجسم تحت الأندر خلانى مش قادر امسك نفسى وزوبرى ينطر لبنه ويغرقنى على منظر جسمها وهى نايمة .

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: I love your mom's pussy, فريد الوحش, nour7star1 و 3 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تخيل انك تدخل على اختي وهي بالحمام وتحط زبك بين فخذيها

• عجبني
التفاعلات: Elfashiikh.، hani1 و Star55
جميييل جدا الخيال

• عجبني
التفاعلات: Sam Adams

المواضيع المشابهة

عودة