NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة فضفضه لعنه تشاميبنز ليجا و اعتزال مهندس السانتيجو برنابيو

• محزن
التفاعلات: الزعيــــــــم
توني كروس او المهندس خط وسط ريال مدريد و ريال مدريد اعلنوا انوا اخر مباراة لمهندس توني كروس هتكون في مباراة نهائية في تشاميبنز ليجا وهتكون مباراة اعتزالو وبعديها هيلعب اليور وهيعتزل دوليا

Ji1ToKB.jpg Ji1TCPV.jpg Ji1TBMQ.jpg Ji1Tqox.jpg Ji1TxcP.jpg Ji1TzS1.jpg Ji1TTHF.jpg Ji1TuAg.jpg Ji1TANa.md.jpg Ji1TRDJ.jpg Ji1T7ov.jpg
انا عمه🫡🤍

انا عمه🫡🤍
حصل بس بجد الحورا صعب برضو في الفين وتمناتشر بعد ما ريال مدريد خدا تشاميبنز ليجا رونالدو ماشي فا في حاجه غلط بجد

توني كروس او المهندس خط وسط ريال مدريد و ريال مدريد اعلنوا انوا اخر مباراة لمهندس توني كروس هتكون في مباراة نهائية في تشاميبنز ليجا وهتكون مباراة اعتزالو وبعديها هيلعب اليور وهيعتزل دوليا

Ji1ToKB.jpg Ji1TCPV.jpg Ji1TBMQ.jpg Ji1Tqox.jpg Ji1TxcP.jpg Ji1TzS1.jpg Ji1TTHF.jpg Ji1TuAg.jpg Ji1TANa.md.jpg Ji1TRDJ.jpg Ji1T7ov.jpg
سرقة القرن من بايرن ميونيخ

سرقة القرن من بايرن ميونيخ
حصل ده ريال اشتره بي 22مليون يورو في 2014يعني كان صفقة رخيصه فشخ واصلنا قيمه كروس كانت ممكن تعدي الخمسين او خمسه وخمسين مليون يورو

حصل بس بجد الحورا صعب برضو في الفين وتمناتشر بعد ما ريال مدريد خدا تشاميبنز ليجا رونالدو ماشي فا في حاجه غلط بجد
مودريتش هيمشي

لسه محددش ريال مدريد هيقدملوا سنه كمان بس احتمال يقعد دكه
ممكن هيبقي حلو برضه حتي لو لعب نص ساعه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: المنحرف404
كده كده كبر ومعدش بيلعب 🙂
يعم عايزو يعتزل في ريال صراحه هو ومودريتش وكان نفسي كريسيانو يعتزل في ريال صراحه

يعم عايزو يعتزل في ريال صراحه هو ومودريتش وكان نفسي كريسيانو يعتزل في ريال صراحه
مستحيل كريس يرجع🤷🏻‍♂️💔

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: T i to
  • عجبني
  • عجبني
  • عجبني
عودة