NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الجزء السادس روعة.. رغم طابعه المشوق ووالطريف بعض الشيء.. لكن مليان حكم ذات معني مابين السطور.. وخاصة فيما يتعلق بموضوع ( الرضا) اعجبني الحوار بين داسم وحازم .. فلسفة حوارية رائعة بجمل بسيطة.. خيالك جامح ورائع جدا.. احسنت وبانتظار القادم بلهفة.. كل التوفيق 🌹
شهادة لازم اعتز و افتخر بيها من احد أفضل الكتاب ع الساحة 😍🖤

• حبيته
  • معجبنيش
التفاعلات: عنتيل جامد و الباحـــث
شهادة لازم اعتز و افتخر بيها من احد أفضل الكتاب ع الساحة 😍🖤
انت الافضل والاحسن والاروع.. ومنك نتعلم.. شكرا لوصفك الجميل.. يا فنان 🌹

طيب انا تقريبا كنت قرأت ليك حاجه قبل كدا واعتقد عجبتنى شويه الا لو كان تشابه اسماء ، بس عاوز اقولك رأيى عن القصه دى وارجو انك تتقبله بصدر رحب ، مين اقنع حضرتك انك تكت هنا ؟ طب بجد حضرتك كاتب ايه طيب ؟ ممكن تقولى ؟ انا بجد مش فاهم انت نفسك تعمل شىء وناس تعلق عليه اى ان كان بالايجاب ولا بالسلب وتحقق ذاتك بقى وانا موجود و و ؟ بجد انا مش فاهم ده ايه غير انى ضيعت وقتى ع امل انى افهم انت كاتب ايه وعاوز ايه معرفتش ، متزعلش منى وانا بقول رأيى بحترام وبدون غلط

• عجبني
التفاعلات: DOCTOR AMR
طيب انا تقريبا كنت قرأت ليك حاجه قبل كدا واعتقد عجبتنى شويه الا لو كان تشابه اسماء ، بس عاوز اقولك رأيى عن القصه دى وارجو انك تتقبله بصدر رحب ، مين اقنع حضرتك انك تكت هنا ؟ طب بجد حضرتك كاتب ايه طيب ؟ ممكن تقولى ؟ انا بجد مش فاهم انت نفسك تعمل شىء وناس تعلق عليه اى ان كان بالايجاب ولا بالسلب وتحقق ذاتك بقى وانا موجود و و ؟ بجد انا مش فاهم ده ايه غير انى ضيعت وقتى ع امل انى افهم انت كاتب ايه وعاوز ايه معرفتش ، متزعلش منى وانا بقول رأيى بحترام وبدون غلط
بدون غلط ممكن تعملي هايد او حظر و متدخلش كتاباتي + كدا كدا الجزء الجاي الاخير و في نفس الوقت هو اخر مشاركة ليا

و هقولك يا عم مش عايزك تقرا ولا عايز رأيك .. و لا عايز غيرك يقرا ولا عايز رأيه انا كنت بكتب لنفسي علي امل ان تعليقات الناس تطور مني بس طلعت لا حياة لمن تنادي

و الصراحة بردو انتو كترتوا اوي يا ميدو و التعايش معاكم اصبح صعب يكاد يكون مستحيل

عايزك تبقا تشجع بقا اللي يقولك بتاعه 50 سنتي و اللي يقولك أبوه مات هوبا ورث 100 زبريليون و يلا يا معلم اتمني تكون حققت السعادة

وطبعاً كله بالاحترام ♡

• معجبنيش
التفاعلات: عنتيل جامد
طيب هو انا متفق عليك ان عندك اسلوب بس الحكبه راحيه ف داهيه وارجوا انك تتقبل رأيى ب اربع اجزاء كان زمانك عملت حبكه عظيمه ومختلفه وبنفس المعتطيات انت دوختنا معاك ف الازمنه اللى عمال تدخل فيها انا فيه قصص محبش اكملها ومكنتش عاوز اعمل ده مع قصتك ابدا ، هل ممكن توقف حازم عن الهبد ده كله وعفرتو ده يرجعه ويصلح اللى يحصل ويبدأ مغمراته الجنسيه ؟

عايزني استنظر ايه من ناس مقتنعة ان الحبكة الخرافية عبارة عن حياة جنسية!!!
لا كدا رضاااا اوي الصراحة

• معجبنيش
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بدون غلط ممكن تعملي هايد او حظر و متدخلش كتاباتي + كدا كدا الجزء الجاي الاخير و في نفس الوقت هو اخر مشاركة ليا

و هقولك يا عم مش عايزك تقرا ولا عايز رأيك .. و لا عايز غيرك يقرا ولا عايز رأيه انا كنت بكتب لنفسي علي امل ان تعليقات الناس تطور مني بس طلعت لا حياة لمن تنادي

و الصراحة بردو انتو كترتوا اوي يا ميدو و التعايش معاكم اصبح صعب يكاد يكون مستحيل

عايزك تبقا تشجع بقا اللي يقولك بتاعه 50 سنتي و اللي يقولك أبوه مات هوبا ورث 100 زبريليون و يلا يا معلم اتمني تكون حققت السعادة

وطبعاً كله بالاحترام ♡
هو ايه الاسلوب ده هو حرام انتقدك ؟ اطبلك طيب ؟
انا متكلمتش ع جنس ومطالبتكش بيه وركز بس عشان تقدر ترد ، انا مفهمتش ولا عارف انت كاتب ايه ومش واصح للقصه اى ملامح وانت اعترفت بده

• أتفق

وطبعاً كله بالاحترام ♡
ياعم لا انت راجل عالم معلش مستواك ميجيبناش ، بنستسمحك تتواضع بس وتتحمل الاراء مفيهاش مشكله بجد انى معنديش مشكله معاك ، انا قرأت فيها كتير ومش فاهم اى حاجه ولا فيه تمهيد للهوا حتى

• أتفق
ياعم لا انت راجل عالم معلش مستواك ميجيبناش ، بنستسمحك تتواضع بس وتتحمل الاراء مفيهاش مشكله بجد انى معنديش مشكله معاك ، انا قرأت فيها كتير ومش فاهم اى حاجه ولا فيه تمهيد للهوا حتى
هقولك حاجة اقفل بيها النقاش

انا لما كتبت حاجة هنا علي عكس غيري كتير قولتها صريحة اني متقبل الاراء السلبية قبل الايجابية
و عمري ما اكره نقد طول ما هو في حدود المنطق
بالنسبة للتطبيل ف انا كان ممكن اخلي القصة في حدود صحابي و معارفي و مش هلاقي اكتر من التطبيل

و متقولنيش حاجة مقولتهاش .. انا مقولتش انها مش باينلها ملامح .. انا ققولت مش حاسس الجزء الرابع

فكك بقا من حتة انت راجل عالم و دكتور و متواضع .. انا عمري ما اتكبرت علي حد و مش محتاج ابرر لحد او اوضح حاجة زي دي

• معجبنيش
يا دكتور كمل قصتك مش علشان واحد مش طايق نفسه توقف القصة فيه ناس متبعاك وبتقدر مجهودك
اللى مش بيقدر ممكن ينتقد بادب غير كدا اعمله بلوك

• أتفق
  • عجبني
  • الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: عنتيل جامد، الباحـــث و DOCTOR AMR
تم اضافه الجزء السابع

عظمه ياريت ماتقفش ع قصه دي انت روعه

• حبيته
التفاعلات: DOCTOR AMR
  • معجبنيش
عاش يا طيب ..