NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

رقاصة هموت وانيكها
مروة
 
رومانيجي
معرفش حد بالاسم دا

مايكل
 
رومانيجي
معرفش حد بالاسم دا

مايكل
مايكل
كاتب قصص فى منتدى جنسى بس عليه شويه افيهات يبضنو المخصى 😂 والقصة بتاعته الى مش عايز يكملها ولا يرد علينا كان فيها شخصية اسمها عزوز خبطنا خزوق وطلع عزوز هو مايكل
عزوز
 
  • بيضحكني
التفاعلات: Elza7im
(عزوز)
جيمر سعودى
(لبنى)
 
لبنى دية بنت خالتي كنت بحبها وبموت في التراب اللي بتدوس علية وكنت بتجسس عليها وعلى هدومها الداخلية لما كنت بروح عند خالتي
وخالتي بنتها التانية رحاب

اللي بعدة رحاب
 
  • عجبني
التفاعلات: MrKnow و راحل
(رحاب)
بنت راجل محترم جدا عندنا ف البلد وقمورة خالص
(سهير)
 
رحاب حوارها مش طويلةمعايا كانت قصيرة ومدملجة وكانت اكبر منى بسنتين وبنت 28سنة وكنت لما احك من ضهرها فى اى مكان مقفولةمن هيحانها تنام لوخدها وتفتخ رجلها بس محبتهاش
حبيت نسمة
 
  • عجبني
التفاعلات: MrKnow
نسمه كانت بنت شغاله في عيادة دكتور اسنان قعدت فتره اروح جلسات وعاكستني من رقم غريب وبعتت لي صورها ملط وعرفتني بشخصيتها وفي الاخر نيكتها في طيزها ٥ مرات ومره في كسها بعد ما اتجوزت وبعدها نيكت ايمان اللي جت مكانها
 
  • عجبني
التفاعلات: MrKnow
(ايمان)
جارتى بس بضان ولسانها ابن متناكة طويل ومسترجلة وياما اتخانقت معاها وطلعت ميتين امها على عكس اختها سهير
 
  • عجبني
التفاعلات: MrKnow
سهير
سهير كانت شغالة عند واحدة جارتنا وكنت دايما عند جارتنا عشان ابنها صاحبي وكنت هايج نيك علي جسمها عود كيرفي ابن متناكة جاحد مفيش فيه غلطة
كنت بتكلم مع صاحبي عن السكس وقنوات السكس قالي تعالي ندخل اوضتي نتفرج علي الكومبيوتر احسن
واحنا بنتفرج طلعت زبي العب فيه حسيت بحركة وراء الباب عشان كنا مشغلين الصوت بس واطي
فضلت مركز لحد ما تأكدت أنها واقفة وراء الباب
قولت لصحبي أنا داخل اشرب عشان هي تبعد عن الباب دخلت المطبخ كان باين عليها الهيجان
بعدها بيومين كنت هناك ولابس شورت ميلتون لقيتها مركزة جامد علي زبي كان زبي نص واقف
دخلت الحمام حسيتها بتتفرج بردو بعدها بقت تحك فيا وتخبط فيا طول اليوم (كنت انا ١٧/١٨ سنة وهي فوق ال٣٠ )
كنت خايف اعمل معاها حاجة
تاني يوم داخل المطبخ لقيتها بتغير وكانت لابسة چيبة وقالعة البلوزة وواقفة بالسنتيان بس تنحت وهي لسه هتغطي قولتلها براحتك أنا خارج لقيت أنا افتكرتك في الاوضة قولتلها خلاص انا كل يوم هدخل المطبخ أول ما تيجي قالت ليه بقي يا صايع عايز تشوفني وانا قالعة؟
قولتلها بصراحة آه ومش بس كدا ده انا نفسي احسس علي قلبك ضحكت بشرمطة وقالت إنه واحد فيهم
رحت مقرب عليها ومسكت الاتنين قولتلها الاتنين ونفسي ادوقهم اتخضت وقالت اهدي زيزو يشوفنا
قولتلها عادي قالت عشان خاطري روح دلوقتي
بعدها فضلت هي تنكش طول اليوم وقبل ما امشي راحت خرجت تقفل الباب ورايا راحت زنقتني في الباب وعضة شفايفي وماسكة زبي بايدها
أنا تنحت بصراحة قالتلي هظبط اموري واقولك بكرة نعمل ايه
المهم بعدين احكيلك انت بقي يا رايق عشان القهوة بردت

شيماء
 
  • بيضحكني
التفاعلات: راحل
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
سهير
سهير كانت شغالة عند واحدة جارتنا وكنت دايما عند جارتنا عشان ابنها صاحبي وكنت هايج نيك علي جسمها عود كيرفي ابن متناكة جاحد مفيش فيه غلطة
كنت بتكلم مع صاحبي عن السكس وقنوات السكس قالي تعالي ندخل اوضتي نتفرج علي الكومبيوتر احسن
واحنا بنتفرج طلعت زبي العب فيه حسيت بحركة وراء الباب عشان كنا مشغلين الصوت بس واطي
فضلت مركز لحد ما تأكدت أنها واقفة وراء الباب
قولت لصحبي أنا داخل اشرب عشان هي تبعد عن الباب دخلت المطبخ كان باين عليها الهيجان
بعدها بيومين كنت هناك ولابس شورت ميلتون لقيتها مركزة جامد علي زبي كان زبي نص واقف
دخلت الحمام حسيتها بتتفرج بردو بعدها بقت تحك فيا وتخبط فيا طول اليوم (كنت انا ١٧/١٨ سنة وهي فوق ال٣٠ )
كنت خايف اعمل معاها حاجة
تاني يوم داخل المطبخ لقيتها بتغير وكانت لابسة چيبة وقالعة البلوزة وواقفة بالسنتيان بس تنحت وهي لسه هتغطي قولتلها براحتك أنا خارج لقيت أنا افتكرتك في الاوضة قولتلها خلاص انا كل يوم هدخل المطبخ أول ما تيجي قالت ليه بقي يا صايع عايز تشوفني وانا قالعة؟
قولتلها بصراحة آه ومش بس كدا ده انا نفسي احسس علي قلبك ضحكت بشرمطة وقالت إنه واحد فيهم
رحت مقرب عليها ومسكت الاتنين قولتلها الاتنين ونفسي ادوقهم اتخضت وقالت اهدي زيزو يشوفنا
قولتلها عادي قالت عشان خاطري روح دلوقتي
بعدها فضلت هي تنكش طول اليوم وقبل ما امشي راحت خرجت تقفل الباب ورايا راحت زنقتني في الباب وعضة شفايفي وماسكة زبي بايدها
أنا تنحت بصراحة قالتلي هظبط اموري واقولك بكرة نعمل ايه
المهم بعدين احكيلك انت بقي يا رايق عشان القهوة بردت

شيماء
(شيماء)
أشطر انسانة قابلتها ف حياتى ملتزمة ومحترمة وبتلبش شتوى طول السنة وبتذاكر بضمير فشخ وخطها وحش نيك ودايما تكلع الاولى ف اى حاجة وده كان مسببلى غيره منها وكنت بطلع دايما التانى لحد ما ف مرة طلعت الاول مكرر اول 😂😂
(هدير)
 
  • بيضحكني
التفاعلات: سيف بتااار
(شيماء)
أشطر انسانة قابلتها ف حياتى ملتزمة ومحترمة وبتلبش شتوى طول السنة وبتذاكر بضمير فشخ وخطها وحش نيك ودايما تكلع الاولى ف اى حاجة وده كان مسببلى غيره منها وكنت بطلع دايما التانى لحد ما ف مرة طلعت الاول مكرر اول 😂😂
(هدير)
اوووووه أول مكرر
مين اشطر كتكوت ناو 😂😂😂😂😂
 
  • بيضحكني
التفاعلات: راحل
اوووووه أول مكرر
مين اشطر كتكوت ناو 😂😂😂😂😂
هدير
مرات خالى كل ما تيجى بيتنا يحصل حاجه
(كنت بستحمى ومعرفش أن هى عندنا في البيت قاعدة هى وامى طلعت ولافف فوطه حوالىن حنكش وطالع بجرى خبطت فى طيزها هي كانت ملبن بس كنت مكسوف فشخ)🥴🥴
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%