NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ع

عضو محذوف 78635

ضيف
هلاعبكم لعبه حلوه او حشه مش عارف لسا هي حاجه شبه الجوافه ممكن تحبها وممكن تعملها عصير علي حسب قوه بضانك

اللعبه هتكون كالتالي :

انا مثلا هقول او هبدا اللعبه ب اسم شخص وليكن ( ميرنا ) ..... اللي بعدي هيرد بحكايه عن شخص اسمه ميرنا في حياته وينهي الكلام بذكر اسم شخص تاني وليكن ( شندويلي ) مثلا ... الكومنت اللي بعده هيحكي حكايه عن شندويلي في حياته يكسمه بقي ينيكه كان حلو كان وحش هو ودماغه واللي بعده نفس الكلام وهكذا لحد ما ..... مش عارف الصراحه لحد ايه 😅

قوانين اللعبه : - محدش يعمل ريبلاي علي كلام حد ...اللي هيلعب يرزع كومنت علطول علشان اللي يجي بعده ميسرحش ويتوه
- مش عايزين روشنه يعني لو واحد قال مصطفي وجيه حد قال كسمه ملاقيش حد اسمه مصطفي يرد بههههههههه وانا عملت ايه هههههههه وجروب امهااات التوحيد والنور دا
- ممكن اي عضو يشارك اكتر من مره عادي
- لو حسيت نفسك هتتخانق مع حد خد نفس عميييييييق نييييك واكتمه علشان مش عايزين خناق وفرهده **** يباركلك
- اللي عايز يهزر يهزر في الريبلاي عادي لكن لو اشترك في اللعبه في الريبلاي مش هتحتسب

جوايز اللعبه : - اكثر عضو هيلتزم بقوانين اللعبه وهيشارك اكتر ليه عندي هديه حلوه دا بجد مش هزار

نبدا اللعبه علي البركه :ـ

ميرنا

• عجبني
التفاعلات: salemsoly
الفكره حلوه و قررت. اشارك صراحه
كان معايا واحده في درس الرياضه اسمها ميرنا كانت قصيره نيك و حلوه نيك و الحوار ده حصل بجد في يوم داخل الدرس و بفتح الباب و داخل و باصص في التليفون و مش في دماغي و بنت الاحبه كانت واقفه قدام الباب بتربط الكوتش و مفنسه و طيزها لي الباب و انا روحت داخل بزبي خليك فيها و مش عايز اقولك منظري كان اي و المدرس داخل و انا لازق زبي في طيز البنت و مكنش فيه حد في القاعه غيري انا و هيا و تلت بنات و حرفيا كان كسم الكلوت و الف شكر للمدرس ابن القحبه الي طردني من الدرس و كان اسمه فيصل و الي بعدي يحكي عن فيصل

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: MrKnow, فكرى, سالمونيلا و شخص آخر
فيصل

ركبت مره خط فيصل بتاع الجيزه وكان خط ابن قحبه 😁

اللي بعدي : مصطفي

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: MrKnow و فكرى
مصطفى
كان ليا صاحب اسمه مصطفى وبيكرش على بنت معانا فى الجامعه اسمها منه واليوم اللى قرر انه يفتح معاها كلام وهو واقف معاه القلم وقع وطى يجبه البطلون اتقطع من وره والبت شافته كان يوم مسخره
الل بعدى منه

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: MrKnow، فكرى و (عضو محذوف)
منه
منه دى بقى واحده موزه كده كنت بكرش عليها و احنا طلبه فى ثانوى ... كانت كده واحده طويله و ملفوفه ... عود بلدى زى مبيتقال خرطها الخراط و رما ازميله فى البحر و انتحر ..
المهم
منه دى بقى كانت بتاخد معايا درس انجليزى و كنت هيمان بيها و كنت تقريبا من خيبتى اتهرشت و كل اللى فى المجموعه واخدين بالهم و بيتريقوا عليا لحد ما فيوم غابت و كان لازم حد يوصلها ورق الدرس ( على ايامنا كان فيه ورق مش ملازم ) و انا عشان جارها او عشان عارفين مشاعرى نحيتها دبسونى فى المشوار ... المهم روحت اقدم رجل و اخر رجل لحد ما وقفت قدام شقتهم و ضربت الجرس و لقيتها بتخرجلى
منه : ازيك .... مالك ..... انت يا ابنى ...
انة واقف متنح و مش بتكلم لما خرجتلى من اللى شوفته ( لابسه قميص خفيف نص كم و تحت الركبه بشويه و جسمها كله باين تحته ... ابيض زى الشمع و حلمة صدرها باينه و الاندر باين .... )
انا : .............
منه : انت يا ابنى ( ضحكتها منوره وشها ) يا سيدى
انا : هااااا
منه : يا استاذ ...
انا : مين
منه : انت
انا : انا مين !!!!!!
منه : لا ده انت حالتك صعبه خالص
انا : معلش ... اسف .... ده ورق الدرس ... متغيبيش تانى .
نزلت جرى و انا عرقى مرقى ... و انا نازل مخدتش بالى و خبطت فى اختها جيهان
جيهان .

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: غريب عن العالم, فكرى, الجواهرجى زهرالورد و شخص آخر
هلاعبكم لعبه حلوه او حشه مش عارف لسا هي حاجه شبه الجوافه ممكن تحبها وممكن تعملها عصير علي حسب قوه بضانك

اللعبه هتكون كالتالي :

انا مثلا هقول او هبدا اللعبه ب اسم شخص وليكن ( ميرنا ) ..... اللي بعدي هيرد بحكايه عن شخص اسمه ميرنا في حياته وينهي الكلام بذكر اسم شخص تاني وليكن ( شندويلي ) مثلا ... الكومنت اللي بعده هيحكي حكايه عن شندويلي في حياته يكسمه بقي ينيكه كان حلو كان وحش هو ودماغه واللي بعده نفس الكلام وهكذا لحد ما ..... مش عارف الصراحه لحد ايه 😅

قوانين اللعبه : - محدش يعمل ريبلاي علي كلام حد ...اللي هيلعب يرزع كومنت علطول علشان اللي يجي بعده ميسرحش ويتوه
- مش عايزين روشنه يعني لو واحد قال مصطفي وجيه حد قال كسمه ملاقيش حد اسمه مصطفي يرد بههههههههه وانا عملت ايه هههههههه وجروب امهااات التوحيد والنور دا
- ممكن اي عضو يشارك اكتر من مره عادي
- لو حسيت نفسك هتتخانق مع حد خد نفس عميييييييق نييييك واكتمه علشان مش عايزين خناق وفرهده **** يباركلك
- اللي عايز يهزر يهزر في الريبلاي عادي لكن لو اشترك في اللعبه في الريبلاي مش هتحتسب

جوايز اللعبه : - اكثر عضو هيلتزم بقوانين اللعبه وهيشارك اكتر ليه عندي هديه حلوه دا بجد مش هزار

نبدا اللعبه علي البركه :ـ

ميرنا
فاضيين احنا بقى .... نسيب قصصنا و روايتنا و الاجزاء المتأخره منها و نقعد نهزر .... شكلى هخطفك .

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: فكرى، الجواهرجى زهرالورد و عضو محذوف 78635
جيهان

دي كانت مدرسه العربي بتاعتي في المدرسه في ابتدائي كانت حاجه كدا عود فرنساوي كنت بحبها نيييييييك بس كان لسانها ابن متناكه مع البنات بس يعني كانت بتهزق البنات وتقعد تحب وتعاكس فينا احنا الولاد معرفش ليه 😅

كانت تقعد تبوس فينا وتجيبلنا ( لبان سحري ) ... والبنات كانت بتضربهم بالعصايا علي طيازهم او بايديها
تقريبا مفيش ولا واحد او ولد عموما كانت بتضربه

وكان عليها شفطه شاي ولا الصعايده كان صوت الشفطه تسمعه وانت قاعد في اعماق المحيط الهندي 😂

مس جيهان اي لاف يو نيييييييييييك

اللي بعدي ( هدي )

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: MrKnow، فكرى و Ehab Demian
هدي دي واحدة جرانا ابنها يقبي صحبي، كانت مرا وتكا عليها فرد طياز، مفيش وصف ليهم، المهم فيوم كنت طالع بتهم بخبط عليه و بدل ما ابنها يفتحلي، هي اللي فتحتلي و كانت بعباية بيتي خفيفة،
انا:: ازيك يا ام يوسف
ام يوسف:: ازيك يا بودي عامل ايه
انا:: تمام هو يوسف فين؟
ام يوسف:: نايم جوا ادخل و انا هدخل اصحهولك
دخلت وراها و هي قلعت ال*** الطويل من علي راسها و كانت العباية نص كم و شق بزازها باين و منظرهم جامد نيييك
اللي بعدي يوسف.

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: فكرى و عضو محذوف 78635
يوسف

واحد قريبي اسمه يوسف عيل طيزين في طيز واحده يعني متشتموش وتقوله يابن المتناكه لااااااا ، قوله يابن المتناكتين في متناكه واحده ليييييه لانه بيحب النسوان اللي وزنها فوق ال ٤٠٠ كجم حاجه كدا مصارعين السومو وهو كله علي بعضه ٥٠ كجم

رانيا

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: فكرى و Pregoo
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
رانيا

دى كانت مهندسة شغالة معايا فى الموقع هى وجوزها
وشفانى وانا زانقها فى المكتب وشغال رزع فيها لاقيته بيقولى طب ما البيت احسن من المكتب
وخلانى نيكتها فى البيت عنده هى ونورهان اخته

اللى بعدى
نورهان

• جامد
  • عجبني
التفاعلات: فكرى و عضو محذوف 78635
☕🚬

• عجبني
التفاعلات: فكرى
الموقف الوحيد اللي ممكن اقولو عن اسم نورهان كانت مصاحبه واحد زميلي وكنا خارجين ودخلنا سينما وكان فيلم تمامر حسني عمر وسلمى صحبي الرومنسيه ولعت معاه واول محط ايدو على كتفها راحت رزعاه بالقلم في السينما خلينا نقول سلمى

• بيضحكني
  • عجبني
سلمي

اول شرموطه عرفتتها في حياتي كانت اسمها سلمي وكانت مفتوحه وكنت اول مره انيك وقعدت ابوس فيها يجي ساعتين ولما جيت ادخله جبتهم علي باب كسها ملحقتش حتي ازورها ولا اعرف كسها بيقول ايه 😂

اللي بعدي (سماح )

• بيضحكني
التفاعلات: Mst
(سماح)

بنت صاحب محل البقالة فى ابتدائى كانت شرموطة وبتقلع للعيال وبتاخد فلوس ودلوقتى اتفتحت ومحدش بيقربلها كلها سكة شمال

(عطيات)

• بيضحكني
  • عجبني
عطيات اللي اعرفها كانت في فيلم ( عطيات علي بيات ) احا كسم دا اسم

غاده

• بيضحكني
التفاعلات: MrKnow و راحل
(غادة)
مدرسة الرسم بتاعت اعدادى كانت حاجة كده اجنبى مش محجبة وجيب ركبة وصدر مفتوح تحسها ممثلة بورن كده

هبيض عليك ف الاسامى 😂😂
(اعتماد)

• بيضحكني
التفاعلات: MrKnow و (عضو محذوف)
(اعتماد)
لما كنت في ابتدائي كان معايا بنت اسمها اعتماد وكانت بنت بضاان وملزقه والحمد لله **** كرمني ودخلت اعدادي وبعدت عنها 😂😂
بس مكنش في اي مواقف بينا
(ميمي)

• بيضحكني
التفاعلات: عضو محذوف 78635
(ميمى)
دلع لٱسم شخص اسمه ماجد قريبى من بعيد بيحب صيد السمك فشخ

(خليل)

• بيضحكني
التفاعلات: عضو محذوف 78635
(سوسن)
مرات عجلاتى ف بلدنا

(لنده)