NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مين لسه فاكر اول ممارسة ليه وتفاصيلها الحلوة؟
متعتبرش كانت ممارسة كان عندي ٧ سنين و واحد جارنا ضحك عليا و خدني ف حتة فاضية و بدأ يخليني العب ف زوبره و مشاه على طيزي من فوق من غير ما يدخل و ف الاخر حسيت بحاجة دافية نزلت عليا و كنت قرفان و بعدين باسني من بوقي و مشاني وانا مكنتش عارف اي اللي حصل دا ومقولتش لحد خالص لحد دلوقتي و الموضوع دا اتكرر كذا مرة

• عجبني
التفاعلات: سالب طري
متعتبرش كانت ممارسة كان عندي ٧ سنين و واحد جارنا ضحك عليا و خدني ف حتة فاضية و بدأ يخليني العب ف زوبره و مشاه على طيزي من فوق من غير ما يدخل و ف الاخر حسيت بحاجة دافية نزلت عليا و كنت قرفان و بعدين باسني من بوقي و مشاني وانا مكنتش عارف اي اللي حصل دا ومقولتش لحد خالص لحد دلوقتي و الموضوع دا اتكرر كذا مرة
طيب لما اتكرر معملش حاجة جديدة؟

طيب لما اتكرر معملش حاجة جديدة؟
مرة كان يخليني افضل اضربله عشرة و مرة تانية خلاني امصله و اخر مرة لعب ف زبي وانا حسيت احساس جامد و مكانش في حاجة نزلت مني و الموضوع مطولش عشان عزلنا بعدها و متقابلناش تاني

مرة كان يخليني افضل اضربله عشرة و مرة تانية خلاني امصله و اخر مرة لعب ف زبي وانا حسيت احساس جامد و مكانش في حاجة نزلت مني و الموضوع مطولش عشان عزلنا بعدها و متقابلناش تاني
طيب بصراحة بتحنله يعملك كده تاني

طيب بصراحة بتحنله يعملك كده تاني
الصراحة لا عشان انا كنت مجبر على كدا وكنت خايف اوي بس معنديش مانع امترس مع حد تاني يكون حنين و يعرف يبسطني

• عجبني
التفاعلات: halk19
الصراحة لا عشان انا كنت مجبر على كدا وكنت خايف اوي بس معنديش مانع امترس مع حد تاني يكون حنين و يعرف يبسطني
يعني انتا من بعده ما مارستش؟

• عجبني
التفاعلات: سالب طري
  • عجبني
التفاعلات: سالب طري و halk19
هوا كان عنده كام سنة وقتها؟؟؟

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اكيد طبعا
حابب اقولك ان بمجرد وصولك لسن ال15 سنة بتبدأ تتوجه ميولك يتكون جاي يتكون سترايت انت انهي واحد فيهم؟

حابب اقولك ان بمجرد وصولك لسن ال15 سنة بتبدأ تتوجه ميولك يتكون جاي يتكون سترايت انت انهي واحد فيهم؟
انا حاليا فيمبوي

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%