NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الــــــعَــــــربــــــى

مصلحه
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
لست نادمًا ولكن ما يرعبني أنه ما سعيت لأجني منه سعادات عارمة كان يجرفني دون إنتباهي لحزن كبير.

• عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
  • محزن
التفاعلات: لؤلؤه سوداء 🪆🌚 بدِٖٓۆيَّہ, حاتم المصري, حمادة سالب و 2 آخرين
لست نادمًا ولكن ما يرعبني أنه ما سعيت لأجني منه سعادات عارمة كان يجرفني دون إنتباهي لحزن كبير.
🙏انت انسان واعي تقدر تحدد اذا كان ده كويس ليك او لاء

لعل حزن فرج كبير

لعله خير .. و عسى ان تحبو شيئا

كل شيء في الحياة وارد المهم ضربة تقوي احسن من ضربة تقتل المهم انك بخير الدنيا مش بتقف علي حد المهم تبقى حاجة كويسة ويبقي دافع ليك علشان هيجي يوم والطرف الآخر هيندم استعد لليوم ده علشان كده كده هتحصل مقارنة بينك وبين غيرك وهتبقي فايز اينعم النتيجة أنت مش هتشوفها بس يكفيك ان نبقي عارف انك مميز ده دافع بين الإنسان ونفسه

• عجبني
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى
كل شيء في الحياة وارد المهم ضربة تقوي احسن من ضربة تقتل المهم انك بخير الدنيا مش بتقف علي حد المهم تبقى حاجة كويسة ويبقي دافع ليك علشان هيجي يوم والطرق الآخر هيندم استعد لليوم ده علشان كده كده هتحصل مقارنة بينك وبين غيرك وهتبقي فايز اينعم النتيجة أنت مش هتشوفها بس يكفيك ان نبقي عارف انك مميز ده دافع بين الإنسان ونفسه
انا فعلا فايز من دلوقتي علي كلام الطرف التاني
بس انا مش عارف العيب ف اي
ولا فاهمني انا عايز ابقا كويس بس

• عجبني
التفاعلات: حاتم المصري
🙂💔💔💔

• محزن
انا فعلا فايز من دلوقتي علي كلام الطرف التاني
بس انا مش عارف العيب ف اي
ولا فاهمني انا عايز ابقا كويس بس
راجع الشريط من البداية وانت الوحيد اللي تقدر تحدد أيه اللي تعمل صح وغلط وتستفيد من مراجعة نفسك شوف ساعات الطيبة بتبقي غلط الصلابة غلط الاهتمام بزيادة غلط كل شيء له ميزان أن زاد عن حده انقلب ضده راجع وهتعرف علشان العلام مش ببلاش بس بعد كده هتبقي مميز بجد اكتساب الخبرة والتعامل اصلا مع الناس محتاج دهاء ومكر مش زي زمان النيات الصافية والقلوب الطيبة دي دروس في الحياة وبنتعلم مع المواقف تحياتي لحضرتك

• عجبني
راجع الشريط من البداية وانت الوحيد اللي تقدر تحدد أيه اللي تعمل صح وغلط وتستفيد من مراجعة نفسك شوف ساعات الطيبة بتبقي غلط الصلابة غلط الاهتمام بزيادة غلط كل شيء له ميزان أن زاد عن حده انقلب ضده راجع وهتعرف علشان العلام مش ببلاش بس بعد كده هتبقي مميز بجد اكتساب الخبرة والتعامل اصلا مع الناس محتاج دهاء ومكر مش زي زمان النيات الصافية والقلوب الطيبة دي دروس في الحياة وبنتعلم مع المواقف تحياتي لحضرتك
بجد كلامك نورني ع حاجات كتير تسلم ليك نورت ❤️❤️

• عجبني
بجد كلامك نورني ع حاجات كتير تسلم ليك نورت ❤️❤️
اخويا تحت امرك في أي وقت تحب تفضفض أو تسأل علي أي حاجة تحت امرك

• عجبني
تجنب كل مايزعجك ياصديقي حتي لو كان مصدر اسعادك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%