NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ياريت. حد ينيكها ويكب لبنه ف كسها، وانا ادخل زوبري على لبنه.
لو طيزيها زي الا فى صورة البروفايل بتاعك انا موافق وامتعها كمان

ياريت. حد ينيكها ويكب لبنه ف كسها، وانا ادخل زوبري على لبنه.
انا مستعد انيكها وكبوكب لبن جوات كسها وانت تجي تنيكها بعدي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يسألني بعضهم لماذا تحب تتديث على زوجتك فأجيبهم: لأن زوجتي تملك جسما جميلا ممتلئا ويأتيني شعور النشوة إذا حسيت إن زب الفحل يعانق رحم زوجتي ويخترق كل جدران مهبلها ليصل إلى المكان الذي يستقبل فيه ذلك اللقاح الشهي
هل احساسي طبيعي
ما هو شعوركم عندما تعلم ان فحلا قد قذف داخل مهبل زوجتك الممحونةمشاهدة المرفق 25208ياث
ممممممم

يسألني بعضهم لماذا تحب تتديث على زوجتك فأجيبهم: لأن زوجتي تملك جسما جميلا ممتلئا ويأتيني شعور النشوة إذا حسيت إن زب الفحل يعانق رحم زوجتي ويخترق كل جدران مهبلها ليصل إلى المكان الذي يستقبل فيه ذلك اللقاح الشهي
هل احساسي طبيعي
ما هو شعوركم عندما تعلم ان فحلا قد قذف داخل مهبل زوجتك الممحونةمشاهدة المرفق 25208ياث
نفسي اوي

هل احساسي طبيعي
يا بختك بلملكة

هل احساسي طبيعي
احلى شعور و احلى لذة

انا مش متزوج نفسي هيك

طرحك رائع ! اقولك شيء ممكن تكون تقدر تجامع الف مره في اليوم لكن تروادك احلام بمتعت رايت زوجتك تتفرك من واحد ثاني هي مستمتع بيه غير مجبورة .... مش لازم الديوث يكون ضعيف جنسي

• عجبني
التفاعلات: The_Cuck
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%