NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اجمل احساس في الدنيا بعد الوجع ومحاول الدخول والتوسيع تيجي لحظه نزول اللبن

لاقيت نفسي نزلت بوسطي ع الارض بعد ماكنت عامل دوجي ورخيت جسمي وحسيت بالنطر جوايا هو طلعه وانا نمت اتسطحت ع بطني 🥹

السوالب احكولنا عن اللحظه دي ❤️

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Noris567, el-korsan, Kokik و 3 آخرين

لاقيت نفسي نزلت بوسطي ع الارض بعد ماكنت عامل دوجي ورخيت جسمي وحسيت بالنطر جوايا هو طلعه وانا نمت اتسطحت ع بطني 🥹

بستغرب من البوتوم لما اكون نايم عليه و يجي و هما هينزله يقولي متجيش جوه وقتها بقله خلاص ده وقت مينفعش ارجع فيه 😂 و هو بعد كده بيقولي انه ابسط ده أهم وقت وقت ما تجبهم و ترزع في طيزه علشان نفيش نقطه تبقي برا 😂

• عجبني
التفاعلات: طيبة قلبي
ولما تحس انه هيجيبهم خلاص وتلاقي نفسك رخيت نفسك ورخيت طيزك وفتحتهاله عشان يجيبهم فيها
حلاوتها في احساسك وانت بتاخدهم منه
وياسلام لو هو من الي بيشخرو او يتكلمو او يعملو صوت وهو بيجيب مش ساكت كده
Gameeeed

عارف هاخدك فحضني و اخدك فبوسه طويله و نلعب ب لسانا مع بعض و ألحسلك خرمك و هو يفضل ينبض اوي اوي و ارجع اخدك فحضني و ابوس فيك و انا بدخلهولك واحده واحده لحد ما اجيبهم يملوا بطنك

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%