NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا بصفتى سالب بنوتى بحب اعمل كدة لكل شركائى الجنسين
كلهم بيرفضوا وكلهم بعد تهديدى بانهاء العلاقة بيوافقوا وكلهم بيستمتعوا وبيتمسكو بيا فشخ عشان مش هيلاقوا حد يعملهم
وأنت بقى
عندك حق انا الاول كنت بتكسف من الموضوع بعد كده بقيت بطلبه من البنت اللى كنت بنام معاها بس بقيت بحب الموضوع دلوقتي هيا مش موجوده بس بحس نفسي محتاج انى اعمل كده بس مش برضى
يعنى حبيت إللى بعمل فيك كده

عندك حق انا الاول كنت بتكسف من الموضوع بعد كده بقيت بطلبه من البنت اللى كنت بنام معاها بس بقيت بحب الموضوع دلوقتي هيا مش موجوده بس بحس نفسي محتاج انى اعمل كده بس مش برضى
لو حابب انا فى الخدمة صورى فى بروفايلى. وموضوعاتى

• عجبني
التفاعلات: abd elrahman
متقوليش بس معظم الرجاله
انا عارف ان في رجاله كده بس دهه حالات شـاذه وانا عن نفسي ب انصح اي حد كده انو يخلي بالو لانو ممكن يتحول شـاذ تدريجيا
ايوه اغلب الرجاله كده
بس لازم الست تكون ذكيه انها متحسسوش انه مدام خد بعبوص يبقي خول لا . الموضوع كله للمتعه
لما بيدخل صباع في فتحة الشرج عند الراجل ده بيحفز البروستاتا وتاثيره بيبقي انتصاب اكبر وهيجان اكتر وقذف اكتر

• عجبني
التفاعلات: hani1
  • حبيته
التفاعلات: فكرى
الموضوع نسبي، حسب ما كل راجل يحب ده اولا
ثانيا حتي لو بيحب كده في ستات كتير مش فاهمه وممكن تعتقد انه خول وده بيعمل مشاكل كتير
الحياه الواقعيه مختلفه عن الكلام والفضفضه وخصوصا بين الازواج

كلامك سليم وبيصير معي بكل التفاصيل وحتى مرتي بتعمل شغلات اكتر مابدي اذكرها هون لو مكان غير هون
لأحكي كل شي بيصير ومنحكيه مع بعضنا
احكي عادي مدام دي حياتك ومتعتك

هو الموضوع ان احنا في مجتمعنا او بمعنى افضل ان احنا كل واحد بيخبي على التاني نفسه في اي علشان كل واحد له تفكيره الموضوع لو بدايه حب وصراحه بين الأطراف كل واحد هيطلع اللي جواه والوصول لأقصى درجاته المتعه والانبساط

حاولت اكثر من مرة لكن مافهمت شنو احب وصعب اطلبه
اكيد صعب مهما كان ماتعرفش رد فعلها او تفكيرها هيروح لفين

• عجبني
التفاعلات: Medoo-sd
انا عامله حلقات عن التوعيه او الثقافة الجنسيه علي اليوتيوب اسمها كلام ابيح (اللوجه بتاعها تحت )
watermark
تابعني وهتكلم في الموضوع ده بالتفصيل - ومواضيع تانيه كتير 😘
عندي ليكي سوال

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا عامله حلقات عن التوعيه او الثقافة الجنسيه علي اليوتيوب اسمها كلام ابيح (اللوجه بتاعها تحت )
watermark
تابعني وهتكلم في الموضوع ده بالتفصيل - ومواضيع تانيه كتير 😘
عفوا مالقيتهاش

الموضوع مالوش دعوه بشاذ وكلام تافه.
معظم رجال بتحب كدا.
انا بصراحه اتعملت معايا مرتين حسيت باثاره غربيه وهجيت اوى وقذفت بسرعه.
مرضتش اعملها تاني عشان مقذفش بسرعه

• عجبني
التفاعلات: زبر الصعيد

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%