NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اتربينا على أن الراجل اللى ياخد فىها يبقى مش راجل

ايوه اغلب الرجاله كده
بس لازم الست تكون ذكيه انها متحسسوش انه مدام خد بعبوص يبقي خول لا . الموضوع كله للمتعه
لما بيدخل صباع في فتحة الشرج عند الراجل ده بيحفز البروستاتا وتاثيره بيبقي انتصاب اكبر وهيجان اكتر وقذف اكتر
عندك حق انا الاول كنت بتكسف من الموضوع بعد كده بقيت بطلبه من البنت اللى كنت بنام معاها بس بقيت بحب الموضوع دلوقتي هيا مش موجوده بس بحس نفسي محتاج انى اعمل كده بس مش برضى

• عجبني
التفاعلات: samiso
هو الموضوع ممتع

ايوه اغلب الرجاله كده
بس لازم الست تكون ذكيه انها متحسسوش انه مدام خد بعبوص يبقي خول لا . الموضوع كله للمتعه
لما بيدخل صباع في فتحة الشرج عند الراجل ده بيحفز البروستاتا وتاثيره بيبقي انتصاب اكبر وهيجان اكتر وقذف اكتر
غلط طبعا

ايوه اغلب الرجاله كده
ممكن اتواصل مع حضرتك

كلامك سليم وبيصير معي بكل التفاصيل وحتى مرتي بتعمل شغلات اكتر مابدي اذكرها هون لو مكان غير هون
لأحكي كل شي بيصير ومنحكيه مع بعضنا
ممكن تحكي ع الخاص لو سمحت

• عجبني
التفاعلات: hani1
  • عجبني
هل يحب الرجال ان المراة تداخل اصابع في طيزة
انا عامله حلقات عن التوعيه او الثقافة الجنسيه علي اليوتيوب اسمها كلام ابيح (اللوجه بتاعها تحت )
watermark
تابعني وهتكلم في الموضوع ده بالتفصيل - ومواضيع تانيه كتير 😘

ايوه اغلب الرجاله كده
الكلام دا غير صحيح، طبيا في خلايا عصيبه في الخط الواصل من فتحه الشرج لحد الخصيه و دي بتعمل اثاره للرجل مش ان يدخل صوباع في دبر الرجل او يتبعبص. و تقبل مروري

• عجبني
التفاعلات: نارتجي
لا طبعا الراجل هو اللي يدخل في كل حته مش يدخل في 😑

الموضوع حلو خلينا متفقين ان اللي بيتقال ده جميل جدا هو هيحصل أمته الرجل المحترم ماشي في الشارع او في شغله او مع أصحابه او. او. وهو وب يلاقي حد قام ظرفه له لا طبعا اللي بيحصل وهو مع واحده مراته عشيقته مصلحه ايا كانت هي مين في علاقه اهم مايحكمها المتعه ومش كده بس واكتر ماطوصل المتعه للقمه هو الخروج عن المألوف ومش كده وبس لا الرجل بيبقى عاوز يوصل بمشاعره للسحاب وده بيحصل بطرق منها اللي بيتقال ومنها استخدام كلمات لايمكن أن يتقبلها خارج محيط السرير اللي بيجمعه باللي معاه

كلامك سليم وبيصير معي بكل التفاصيل وحتى مرتي بتعمل شغلات اكتر مابدي اذكرها هون لو مكان غير هون
لأحكي كل شي بيصير ومنحكيه مع بعضنا
بتعملك ايه تانى ممكن اعرف

الموضوع حلو لكن صعب تطلب من الي معاك هالشي

• عجبني
الموضوع حلو لكن صعب تطلب من الي معاك هالشي
لأ عادي مش صعب
ثم مش ضروري تطلبه في حركات
وايحاءات بتخليها تعمل هيك

لأ عادي مش صعب
ثم مش ضروري تطلبه في حركات
وايحاءات بتخليها تعمل هيك