NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هاااااي
السؤال للرجال:
هل جميع الرجال بتحب لحس الكس و لا في البيقرف منه. طبعابالنسبة للنساء ولا أمتع من لحس الكس مافي..
لا يعم مبقرفش طبعا .دا اكتر حاجه بتمتعها.دا ممن تجيب مرتين تلاته من لحس الكس وعض الحلمات وسحبها ،🔥💦بس من غير ما اتعامل ببتاعي اصلا 🔥😁

ممكن يكون مقرف وممكن يكون حلو وممتع انا مثلا الحس الكس واعتبره ممتع جدا بس يكون كس الانسانيه اللي بحبها واعشقها ومش بلحسه بس وانما ببوسه بنفس اسلوب بوس بقها وكل ما اشوفها مستمتعه باللي بعمله ازيد من لحسه وكل اللي يهمني اني اشوف في عينيها انها مستمتعه ودا يخليني انا كمان مستمتع

هاااااي
السؤال للرجال:
هل جميع الرجال بتحب لحس الكس و لا في البيقرف منه. طبعابالنسبة للنساء ولا أمتع من لحس الكس مافي..
انا مش جربت بس نفسى اجرب الصراحه 🥺🥺🤭

هاااااي
السؤال للرجال:
انا بقرف بصراحة، نمت مع ستات اقسم ماعرف عددهم، ده غير اني اتجوزت ٤ مرات وعمري ما لحست، ممكن ابوسه، بس الحسه مستحيل

هاااااي
السؤال للرجال:
لا فى كتير بيحبو اللحس و فى ستات برضه كتير بتقرف من اللحس

هاااااي
السؤال للرجال:
مفيش امتع من كده بس لو الي معاك حابة كده لان قابلت كتير مش بيحبو اللحس و كمان شرط انها تكون نضيفة 100%

هاااااي
السؤال للرجال:
في ناس بتتقرف وفي ناس مبتحبش طعمه وفي ناس مبتحبش ريحته عادي يعني

هاااااي
السؤال للرجال:
انا بموت بلحس الكس و خصوصا الكس المليان شعر

• عجبني
التفاعلات: ميرو سالب
انا بعشقه مش بحبه بس وبتفنن فيه وسبب حبى ليه انه بيمتع شريكتى فى العلاقه وبيوصلها لاعلى درجه من المتعه وده اكيد حيبسطنى ويمتعنى

هاااااي
السؤال للرجال:
انا لحدي أليوم ما جربت صراحه بس يلا في يوم اكيد هجرب لحس كس و اتمني تكون تجربه كويسة

انا اقرف من لحس الكس بس لو مع امي بحبه
لان اي شي تسويه مع بنت تحبها ما يعتبر قرف

هاااااي
السؤال للرجال:
لو كسها نضيف الحس عادي

ما أروع لحس الكس خاصة ذلك النظيف المنتوف​

• عجبني
التفاعلات: White_Wolf
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هاااااي
السؤال للرجال:
طول ما انا شايف ان الي معايا نضيفه مش هتفرق معايا اني اكل جسمها كله من اوله لاخره مش كسها بس

هاااااي
السؤال للرجال:
انا بحبه اكيد
بس حتى لو مش بحبه طالما هيمتع شريكتك ايه المانع انك تبسطها

من وجهة نظري الواقعية جدا الراجل اللى بيلحس الكس دة فنان فى العلاقات الجسدية لان مهما تغير الجسد الانثوي فان تجربة لسان الذكر قبل الزب هي من امتع الاحاسيس عند الانثي
وشها ساعتها بينطق بالمتعة يا جماعة

أها بيبقي ممتع لينا اوييي

• نار ياحبيبي نار
  • عجبني
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: Abo hassan, Moda0, زبير الاربعينيه و 2 آخرين

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%