NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هاااااي
السؤال للرجال:
هل جميع الرجال بتحب لحس الكس و لا في البيقرف منه. طبعابالنسبة للنساء ولا أمتع من لحس الكس مافي..
بصي الشهوه بتخلي اي حد يعمل اي حاجه

بس في فرق لما الاقي حاجه نضيفه شكلا و ريحتها حلووه وقتها هاكلها اكل
عن ما الاقي حاجه مليانه شعر و ريحتها عرق و مقرفه ف ساعتها هتقفل من اللحس و النيك كمان

هاااااي
السؤال للرجال:
هل جميع الرجال بتحب لحس الكس و لا في البيقرف منه. طبعابالنسبة للنساء ولا أمتع من لحس الكس مافي..
انا بعشقه

هاااااي
السؤال للرجال:
أنا بعشقه اووووى

هاااااي
السؤال للرجال:
انا بعشق اللحس عموما...😍😍
مفيش احلى من انك تخليها طايرة من المتعة😋

بصراحه اعشق ذل

• عجبني
التفاعلات: عاشق متعة المرأه
هاااااي
السؤال للرجال:
انا بعشق حاجه اسمها لحس الكس وممكن الحس منغير نيك لو اللى معايه بنت مش مفتوحه وبلحس لساعات وبخلى اللى معايه تجيبهم كذا مره من اللحس
بس مش اى كس يتلحس طبعا بفتح النفس

هاااااي
السؤال للرجال:
حسب الكس
في كس بينلحس وفي كس بيتاكل 😘😘😘

هاااااي
السؤال للرجال:
بصى هو يتوقف على النضافه والاهتمام وشكل الكس وأسلوب صاحبه الكس إلى ممكن تخلى اى راجل مهما كان ينزل يقطعه مش يلحسه بس

شوقتني أكتر م انا متشوق أصلا ٠😋😋
انا بحبه في علاقتي الزوجية جدا وبيكون مثير جدا ليا بعتبره اهم شيء في العلاقة مع ان مفيش إثارة حسية مباشرة للرجل لكن أظن ان مبدأ الإثارة نفسه للرجل جاي من ان الست بتضعف جدا منه وبتكون في أقصى حالات الاستسلام وده يخليه هو كمان مثار ويحس السيطرة والقوة وأفضل وضع ليه هو 69.

هاااااي
السؤال للرجال:
مش بقرف منه خالص جربته مره واحده و انا استمتعت بطعم الافرازات واني ممتع اللي كانت معايا وكانت بتنزل افرازات كتير جدا رغم انها اول مره ليا لكن كنت عارف الحس فين وازاي

• عجبني
التفاعلات: asaad2024
هاااااي
السؤال للرجال:
لا مش كلهم

هاااااي
السؤال للرجال:
احبو
اكلو اكل

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هاااااي
السؤال للرجال:
بعشق لحس الكس طبعا
شفراته والزنبور والشفرات الداخليه وعسله

هاااااي
السؤال للرجال:
عن نفسى بحب مص الكس ومص الزنبور وانا حاطط لسانى جواه كله او ابعبص ب صباعى والحس واكول بشفايفى لحد ما يدوب وينزل عسل ،، بعد كده يجي النيك والرزع

هاااااي
السؤال للرجال:
انا مش راجل بس عندي حكايه بسيطه حصلت معايا...حبيبي بيقرف من لحس الكس ف العموم وكان قايلي كدا وف اول لقاء لينا لحسلي وعجبوا جدا..وقالي ان هوا بيحبني ومش بيقرف مني ابدا وان هوا عمرو ما يعمل كدا مع اي واحده تانيه

ف متهيألي ان حتى لو راجل مش بيحبو ف هيحبو مع الست اللي بيحبها

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%