NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اعرف واحد صحبي شكله قريب منك بس من غير زعل هو اجمل بكتير تقريبا هو اجمل حاجه شفتها ف حياتي ولكن المشكله ان انا مش شاذ وهو بيلمحلي انو عايزني وانا مش عارف المفروض اعمل ايه بصراحه ،
+ان انا موجب الميول مع اني مش شاذ وهو باين اوي انه سالب وخايف اخد خطوه وامشي معاه واندم بعد كدا تقدر تنصحني واحنا الاتنين ف نفس السن اولي جامعه كليه تجاره باسكندريه عندنا ١٨سنه انا دلوقتي اعمل ايييه؟!

يابختك

• عجبني
التفاعلات: الزوبر الشرقان و Mikeroro
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لا ابوسك والحس شفايفك😁

• عجبني
التفاعلات: سامي اليمني
اعرف واحد صحبي شكله قريب منك بس من غير زعل هو اجمل بكتير تقريبا هو اجمل حاجه شفتها ف حياتي ولكن المشكله ان انا مش شاذ وهو بيلمحلي انو عايزني وانا مش عارف المفروض اعمل ايه بصراحه ،
+ان انا موجب الميول مع اني مش شاذ وهو باين اوي انه سالب وخايف اخد خطوه وامشي معاه واندم بعد كدا تقدر تنصحني واحنا الاتنين ف نفس السن اولي جامعه كليه تجاره باسكندريه عندنا ١٨سنه انا دلوقتي اعمل ايييه؟!
بلاش تخسره
لو ما عندك ميول وعملت معاه. هتتغير جدا تجاهه.
اعمل نفسك ميت.
اما الجمال. فهو شيئ نسبي. فاكيد انت جميل زيه. ولا ما كانش حبك.

• عجبني
التفاعلات: سامي اليمني و بتاع كلو
دا لبني الي نزلته عليك امبارح ؟

انت عايز يتعمل عليك حفلة بصراحة

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%