NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نفس المشكله ... ضاع عليا ١٥ الف ايجارات بس دا غير العمال القدام الممتازين اشتغلو سواقين تكاتك .. والجداد عيال لبسهم مقطع مشتهم ... انا بدراعي احسن من ١٠٠ زيهم 🙂✋

كده احسن بس لازم تتحرك ... شوف اي حد قريب منك ولو المدام تساعدك حتى لو امينه على الكاشير .

صاحب المال لازم يتحرك كتير ... هيفرق معاك انك تكون حر رجلك تشوف اسعار تعاين بضاعه ... تشوف اماكن احسن ... تاخد خبره ناس تاني ... تبيع منتج أو تعرضه ...

بلاش تعمل من نفسك موظف عند نفسك .

صاحب المال لازم لازم يبقى حر الحركه وفي ناس يعتمد عليها عشان يكبر غير كده هتفضل محلك سر .

انا كنت زيك زمااااان في بدايتي كنت لازم اعمل كل حاجه بنفسي وأيدي ... لحد ما اخدت دوره سيلز وفرقت معايا جدا ... وفعلا كبر نفسي عن ما كنت اتخيل كمان

كده احسن بس لازم تتحرك ... شوف اي حد قريب منك ولو المدام تساعدك حتى لو امينه على الكاشير .

صاحب المال لازم يتحرك كتير ... هيفرق معاك انك تكون حر رجلك تشوف اسعار تعاين بضاعه ... تشوف اماكن احسن ... تاخد خبره ناس تاني ... تبيع منتج أو تعرضه ...

بلاش تعمل من نفسك موظف عند نفسك .

صاحب المال لازم لازم يبقى حر الحركه وفي ناس يعتمد عليها عشان يكبر غير كده هتفضل محلك سر .

انا كنت زيك زمااااان في بدايتي كنت لازم اعمل كل حاجه بنفسي وأيدي ... لحد ما اخدت دوره سيلز وفرقت معايا جدا ... وفعلا كبر نفسي عن ما كنت اتخيل كمان
بعمل كل دا وقسمت الشغل مع اخويا **** يهديه... بس الايام دي صعبه اوي المشاكل الاقتصادية موقعه نسبه البيع بس طالما جايبه مصريفنا ومصريفها. لازم أذق واكمل خصوصا انها ارث والدي وانا اشتغلت فيهاوقرب ال٢٢ سنه حفظها زي ما بيقولو ...
المهم ابت بقيتي احسن بجد ولا بتراضي نفسك لسه 🙂

• حبيته
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
بعمل كل دا وقسمت الشغل مع اخويا **** يهديه... بس الايام دي صعبه اوي المشاكل الاقتصادية موقعه نسبه البيع بس طالما جايبه مصريفنا ومصريفها. لازم أذق واكمل خصوصا انها ارث والدي وانا اشتغلت فيهاوقرب ال٢٢ سنه حفظها زي ما بيقولو ...
المهم ابت بقيتي احسن بجد ولا بتراضي نفسك لسه 🙂

احسن بجد نفسيا ... انما جسديا رجلي وجعاني فشخ ... البنات بيضحكوا عليا كل شوي ... بيقولوا عليا بقيت فينو وملبن 😊😊 وهم مش عارفين اني بقيت چيلي من القعده والرحرحه 🥱🤭😅😅

• بيضحكني
التفاعلات: LEGEND KYSER
احسن بجد نفسيا ... انما جسديا رجلي وجعاني فشخ ... البنات بيضحكوا عليا كل شوي ... بيقولوا عليا بقيت فينو وملبن 😊😊 وهم مش عارفين اني بقيت چيلي من القعده والرحرحه 🥱🤭😅😅
البسي حاجه وسعه في رجلك وانتي في الشغل بس جبيبي اسكتشر طبي .. حلو اوي في الشغل 🙂
وابقي اللي يعجبك بعد ما تخلصي بالنسبه لموضوع الفينو والملبن دا طول عمرك هو عيب اصلا 🤣🤣
قعدتي ورحرحتي حان الوقت لتحقي قطار حياتك 🙂✋

مبحبش انزل صورى وتبقا على فون حد بس مش عارفة ليه طالبة معايا اوى اشوف لبن ازباركم على صورة بزازى حاسة الموضوع يهيج نيك وهيخليني انزل بصورة طيزى وكسي😂
نزلي و هتشوفي كميه ازباار هيجه ع كسك

مبحبش انزل صورى وتبقا على فون حد بس مش عارفة ليه طالبة معايا اوى اشوف لبن ازباركم على صورة بزازى حاسة الموضوع يهيج نيك وهيخليني انزل بصورة طيزى وكسي😂
ياريت تنزلي وتدلعينا أو تبعتي خاص

البسي حاجه وسعه في رجلك وانتي في الشغل بس جبيبي اسكتشر طبي .. حلو اوي في الشغل 🙂
وابقي اللي يعجبك بعد ما تخلصي بالنسبه لموضوع الفينو والملبن دا طول عمرك هو عيب اصلا 🤣🤣
قعدتي ورحرحتي حان الوقت لتحقي قطار حياتك 🙂✋

انا فعلا عملت كده من امبارح ... جبت معايا ترينج واسع وشبشب طبي ..

عشان الكهربه بتقطع ساعتين

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
انا فعلا عملت كده من امبارح ... جبت معايا ترينج واسع وشبشب طبي ..

عشان الكهربه بتقطع ساعتين
محظوظه ساعتين بس 🤣🤣🤣
الحمد **** علي كدا ... 😊
خلي بالك من نفسك كدا وروقي كدا وفكي ودوسي في الصح بس ✋

• حبيته
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
قليل اوي لما بنزل جوه مراتي دايما بحب انزل علي جسمها
اااااوف ظهرها باللبن جميل يتلحس لحس

اتلمي 😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: abdoooo10 و الــــــعَــــــربــــــى
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
احنا نعمل مسابقة واللي ينزل لبن يعجبك اعملي معااه فون سكس

اتلمي 😂😂
ماتسيبي البنت تعبر عن اللي جواها براحتك يا ام رودي بينيهم و هيغرقوا متقلقيش 🤣🤣

نفسي اجرب هنزل لبن كتير لان زبي شباب لسه

كلامك لوحدو هيجني نييييك و شوقني اكتر اصلا😂🖐

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%