NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال لاقيت اللي مستنيه من نسوانجي؟

كلنا اول ما دخلنا كنا داخلين لسبب و اتغير بعد كده انت لاقيت اللي مستنيه من نسوانجي و مبسوط هنا و لا لاء
مبسوط اة لقيت اللى مستنية لا لانى متعرفتش على حد اصلا

كلنا اول ما دخلنا كنا داخلين لسبب و اتغير بعد كده انت لاقيت اللي مستنيه من نسوانجي و مبسوط هنا و لا لاء
لا.. ولا أظن اني هلاقيه.. وبفكر ابتعد شويا عنه

• عجبني
التفاعلات: arraw
هو انا كنت داخل للجنس ولاقيته في المنتدي عادي 😂 وقبلت من المنتدي بس قليل اوي يتعدو علي الصوابع وده اللي كنت دخله دلوقت حابب اتعرف علي الصحبه الحلوه وابقي من الاداره كمان 😂

• عجبني
بص يصحب هتلاقي هنا كل فتره خمس ست شباب هما الي مشهورين و ظايطين هنا و بعدها يظهر غيرهم و هكذا اه اخدت الي عاوزه
طيب عاش علي الكلاظ دددد
ده اللي هو ايه ده 😁

• عجبني
التفاعلات: الباحـــث
هو انا كنت داخل للجنس ولاقيته في المنتدي عادي 😂 وقبلت من المنتدي بس قليل اوي يتعدو علي الصوابع وده اللي كنت دخله دلوقت حابب اتعرف علي الصحبه الحلوه وابقي من الاداره كمان 😂
يلا رئيس مجلس الاداره كمان يا حبي

ف الاول خالص كنت فاتح عشان الڤيديوز اللي بتنزل هنا دلوقتي بقيت افتح المنتدي م الملل

• أتفق
ف الاول خالص كنت فاتح عشان الڤيديوز اللي بتنزل هنا دلوقتي بقيت افتح المنتدي م الملل
كلنا هذا الرجل

• عجبني
التفاعلات: zlabya
  • بيضحكني
لا مالقتش اللي كنت مستنية ...بس لقيت ناس اصدقاء بتكلم معاهم و اتناقش و استفيد من ارائهم ..و كمان غيرت كتير من نفسي في حاجات كتير.
مبسوط اكيد و إلا ما كنتش هكون موجود.
و ايه اللي كنت بتدور عليه يا حبي

من ناحيه مبسوط انى هنا دا اكيد بس لسه ملقتش اللى مستنيه

تانى حاجه بقى انت كنت فين يبنى اليومين اللى فاتو دول

• عجبني
من ناحيه مبسوط انى هنا دا اكيد بس لسه ملقتش اللى مستنيه

تانى حاجه بقى انت كنت فين يبنى اليومين اللى فاتو دول
عندي حاجات بعملها شوية قرف كده معلش و**** فعلا ببقي متضايق بس غصب عني

عندي حاجات بعملها شوية قرف كده معلش و**** فعلا ببقي متضايق بس غصب عني
تمام يعم مفيش مشاكل اصلا أنته اختفيت مره وحدة كده ده اللى قلقنى

وبص نصيحه مهما كانت المشكله اوعى تدايق انا عارف أنه صعب بس لو اديقت المشكله مش هتتحل دا ممكن تتعقد

وربنا معاك يسطا ولو عزت حاجه لو انا اقدر اعملها مش هتأخر

• حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تمام يعم مفيش مشاكل اصلا أنته اختفيت مره وحدة كده ده اللى قلقنى

وبص نصيحه مهما كانت المشكله اوعى تدايق انا عارف أنه صعب بس لو اديقت المشكله مش هتتحل دا ممكن تتعقد

وربنا معاك يسطا ولو عزت حاجه لو انا اقدر اعملها مش هتأخر
حبيبي تسلم بس انا مش بتضايق و بقعد بتضايق و بهري عشان كده كنت و لسه هبقي مشغول شويه علي الاقل لاخر الشهر و **** يديم المحبه

• عجبني
التفاعلات: Mgsh
حبيبي تسلم بس انا مش بتضايق و بقعد بتضايق و بهري عشان كده كنت و لسه هبقي مشغول شويه علي الاقل لاخر الشهر و **** يديم المحبه
**** معاك يسطا

• حبيته

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%