NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال نقاش لاغراض بحثية للسوالب بس

لاغراض بحثية للسوالب بس
غالبية السوالب تعرضو لاعتداء وهما صغيرين ولا فى نسبة كبيرة عادي من غير اي حاجة ميولهم بقت كده ؟
ولو محصلكش اي حاجة بس ميولك بقت كده لو تقدر تحكيلي ازاي بقيت سالب
بحاول اكتب عن المووضوع محتاج اراء حقيقية بعد اذنكم بعيد عن المبالغات الي فى المنتدي هنا

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: عايز دكر, Kimo119, بشار و 8 آخرين
اعتداء لمدة سنه وبضعة اشهر

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لاغراض بحثية للسوالب بس
غالبية السوالب تعرضو لاعتداء وهما صغيرين ولا فى نسبة كبيرة عادي من غير اي حاجة ميولهم بقت كده ؟
بحاول اكتب عن المووضوع محتاج اراء حقيقية بعد اذنكم بعيد عن المبالغات الي فى المنتدي هنا
بالنسبالي مكنش اعتداء انا اتعرضت لتهيئه على مدي طويل عباره عن تحرش بدا بسيط جدا وزاد مع الوقت لحد ما وصل لبدايه الاساسيه في التحول اللي هيه العلاقه الكامله

لاغراض بحثية للسوالب بس
تقدر تقول النوعين

ممكن تيجى خاص ضرورى يا وائل
تنبيه

ممنوع الدعوه للخاص او التعارف في اقسام المدمج ومن يخالف ذلك يعرض الطرفين للحظر وغلق الموضوع

يوجد قسم خاص للتعارف بين النسوانجيه

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
انا ممكن اقولك ان نسبه السوالب الدخله الموضوع من غير اي حادث و هو صغير نسبه قليله جدا لكان لازم يكون في سباب و الاسباب كثيره لكونه سالب ممكن حادث له أو معامله من الأهل غير مستقره و اسباب الاهل كتير جدا
صح

لاغراض بحثية للسوالب بس
لا مش شرط فيه كدا و فيه كدا

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%