NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

shozan

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
انجذب للذكور
لو انتي بنت ايه الطريقة الي بتخلي الراجل يعجبك بيكي والعكس يعني الرجالة بتعمل ايه علشان البنات تعجب بيهم

(متوصلش يعني للجنس)

وبالنسبة للرجالة ايه الموضيع الي بتفتحوها وبتجيب كلام كتير

وكل سنة وانتي طيببين ❤️

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: abdoooo10 و Kιɳg Jr
لو انتي بنت ايه الطريقة الي بتخلي الراجل يعجبك بيكي والعكس يعني الرجالة بتعمل ايه علشان البنات تعجب بيهم

(متوصلش يعني للجنس)

وكل سنة وانتي طيببين ❤️
ده هيختلف انت اللى بتتكلم معاها عرفها عن طريق ايه شغل مثلا او اول مره تشوفها طيب قابلتها فين لكل مكان ولكل مقام مقال يعنى كل واحده وليها شخصيه كمان فهمنى مش شرط اى موضوع تفتحه مع واحده تنجذب اليه الأخرى حسب شخصيه اللى قدامك

ده هيختلف انت اللى بتتكلم معاها عرفها عن طريق ايه شغل مثلا او اول مره تشوفها طيب قابلتها فين لكل مكان ولكل مقام مقال يعنى كل واحده وليها شخصيه كمان فهمنى مش شرط اى موضوع تفتحه مع واحده تنجذب اليه الأخرى حسب شخصيه اللى قدامك
انا بنت علي فكرة 🙂😂 بس كان جايلي فضول اعرف اكتر

• عجبني
التفاعلات: الرعد الشديد
نفس موضوعك إنا عايز افتح كلام مع واحده بس انا جنس عايز انام معاها واحنا قرايب من بعيد كان فى أحضان بينا زمان

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كل شخص ليه أسلوبه
وطريقته
ممكن طريقتي مش تناسبك
ولا طريقتك تناسبني

كل شخص ليه أسلوبه
وطريقته
ممكن طريقتي مش تناسبك
ولا طريقتك تناسبني
صح كلامك بس في اكيد مواضيع محايدة ممكن تتكلم معاها مع اي بنت معجب بيها

انا بنت علي فكرة 🙂😂 بس كان جايلي فضول اعرف اكتر
انا اسف مكنتش اعرف بس على فكره كلامى بينطبق أيضا لو عكستيه على الراجل يعنى حسب انتو اتقابلتو فين وكده وهو سنه ايه وتفكيره ايه

• عجبني
التفاعلات: shozan
صح كلامك بس في اكيد مواضيع محايدة ممكن تتكلم معاها مع اي بنت معجب بيها
المواضيع المحايده
وتختلف برده
من سن لسن
وأسلوب
ومدي التقبل

• عجبني
نفس موضوعك إنا عايز افتح كلام مع واحده بس انا جنس عايز انام معاها واحنا قرايب من بعيد كان فى أحضان بينا زمان
حسب برده مدى علاقتك بيها وسنها وسنك وهل هى متحوزه ولا لا اللى عايزك تفهمه لكل شخصيه مفتاح لازم تفهم اللى قدامك الاول وتبقى ملم بكل المعلومات يعنى شبه المعادله لازم تكون ملم بالمدخلات كلها علشان توصل لمخرجات اللى انت عيزها

حسب برده مدى علاقتك بيها وسنها وسنك وهل هى متحوزه ولا لا اللى عايزك تفهمه لكل شخصيه مفتاح لازم تفهم اللى قدامك الاول وتبقى ملم بكل المعلومات يعنى شبه المعادله لازم تكون ملم بالمدخلات كلها علشان توصل لمخرجات اللى انت عيزها
شكرا علي كلامك

• عجبني
التفاعلات: الرعد الشديد
هى 38 سنه ومتجوزه وانا اصغر منها بسنتين حصل بينا أحضان زمان كنا صغيرين بقالنا فتره مفيش كلام بينا بس هيا عندى فيسبوك شفتها قريب وهتجنن عليها عايز انام معاها سلمت عليها من يومين خاص فيسبوك عايز افتح كلام معاها واجيبها سكه عايز الدخله طقت فى دماغى اكلمها فى الجنس على طول بس لقيتها مينفعش لازم بدايات وفتح حوارات

(متوصلش يعني للجنس)

وكل سنة وانتي طيببين ❤️
وانتي طيبه ي سو
حسب اهتمام كل شخص

• عجبني

(متوصلش يعني للجنس)

وكل سنة وانتي طيببين ❤️
بنسبالى الاهتمام بتفاصيل يعنى بتحب اى بتهتم بئ والعب ع النقطه دى و أحاول الاقى نقطه مشتركه للتواصل والكلام بيجيب بعضه

بنسبالى الاهتمام بتفاصيل يعنى بتحب اى بتهتم بئ والعب ع النقطه دى و أحاول الاقى نقطه مشتركه للتواصل والكلام بيجيب بعضه
شكرا للتفاعل

• حبيته
التفاعلات: Adam Afndena
  • عجبني
  • عجبني
  • عجبني

(متوصلش يعني للجنس)

وكل سنة وانتي طيببين ❤️

شوف هم العلاقات ثلاث اما زواج او صداقه او نيك
بالنسبه الي
زواج مش رح يحصل لاني معقد من هالموضوع ومش رح اخدع وحده بفكره اني ممكن اتزوجها هي او غيرها
صداقه لازم تحكي على طبيعتك حتى تكون مرتاح بالقعده معها لانه الصداقه لطول العمر
اما النيك فتصنع قد ما تقدر وهزر والعب وتغزل قد ما تقدر والموضوع الي يهمها احكي فيه والشي الي بتحبه اعمله حتى توصل للتخت

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%