NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الشرقيةةة

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
عدم الإفصاح
يا جماعة مش معنى أنى نمت مع امى و بمارس معاها أمى تبقى كدا لبوة او شرموطة او ست مش محترمه وان أنا كدا ديوث و خول ايه دا كسم دماغكو هى الست لما تبقى شهوتها عالية غصب عنها هتميل الراجل ال تلاقيه بيعملها حلو صح وانا علشان بحب أمى خوفت انها تقع فى ايد حد غريب وانا فى الأول فى الاخر انا وامى سرنا لبعض

• عجبني
  • بيضحكني
  • حبيته
التفاعلات: عاشق الكس والطيز الجامده, ابن متحرر, Top_Egyptian و 11 آخرين
احنا فى مجتمع متخلف توقع كدة عادي

• عجبني
التفاعلات: Cezar2050 و Mo s
يا جماعة مش معنى أنى نمت مع امى و بمارس معاها أمى تبقى كدا لبوة او شرموطة او ست مش محترمه وان أنا كدا ديوث و خول ايه دا كسم دماغكو هى الست لما تبقى شهوتها عالية غصب عنها هتميل الراجل ال تلاقيه بيعملها حلو صح وانا علشان بحب أمى خوفت انها تقع فى ايد حد غريب وانا فى الأول فى الاخر انا وامى سرنا لبعض
لا تعليق

• عجبني
التفاعلات: الفرعون الازرق
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مش شرط تكون كده بس الموضوع مش سهل ماهي هي ممكن تتجوز افضل من كده انت مهما كان ابنها ومحرم

• عجبني
التفاعلات: صعيدي راقي
مش شرط تكون كده بس الموضوع مش سهل ماهي هي ممكن تتجوز افضل من كده انت مهما كان ابنها ومحرم
أنا أمى مش حبت تتجوز لكن مارست مع ابن خالتى و دا لحد الآن سر ما بينا كلنا مفيش حد فى عليتنا عرف بيه لحد دلوقتي

• عجبني
التفاعلات: Mo s و samrnapal
بس غلط دا اكبر غلط

• عجبني
التفاعلات: ابن متحرر و AntonyoMontana
انا عارف دا كويس عشان مجرب انا نكت امي

• عجبني
التفاعلات: Mo s, الجنتل حوده, بطل مصر في نيك الطيز و شخص آخر
اه طبعا دى كده تبقى ست الستات وقمه فى الاحترام والادب وانتو كده تبقو عيله فى منتهى الاحترام صح كده ... احه كسم التفكير

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: الفرعون الازرق و صعيدي راقي
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%