NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا بنت مو مرتبطة ولا متزوجة بس كتيييير عندي محنة بحب الشباب والسكس وما عم اقدر سيطر على هالقصة.. كيف ممكن هدي محنتي شوي
اشغلي نفسك وحاولي ماتختليش بنفسك كتير

انا بنت مو مرتبطة ولا متزوجة بس كتيييير عندي محنة بحب الشباب والسكس وما عم اقدر سيطر على هالقصة.. كيف ممكن هدي محنتي شوي
هو الملل و كترة قطع الكهربا بزيدو الحالة ههههه

:love: :love: :love: :love: :love: :love:

اشغلي نفسك باي حاجه وابعدي عن السكس والقصص وانتي تبقي تمام

مش ممكن لهيك تزوجي بسرعة

تعالي خاص
حاولت بس ما كان شخص مناسب ابداً وما كان رومانسي او عرف يعطيني شعور حلو يلهيني عن هالموضوع لهيك تركنا

العبي رياظة

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex
العبي بيسكلتة فالبيت كتير و شيلي المواقع و العبي لما تزهقي
يومك امليه

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex
الموضوع صعب انا تقريبا زيك دايما هايج وبضرب عشره ولما كان معايا بنت كنا متفقين انها هتكون علاقه جنس اكتر من حب ووقت ما حد فينا يهيج يكلم التاني وبسبب اني دايما بكون هايج وهي مبتستحملش فا كنت بسيبها وبرضه بروح اضرب عشره فا ولحد دلوقتي الحوار زي ماهو وطبعا هي بعدت وانا الحوار مكمل معايا فا اعتقد ملهوش حل

لو على السيطرة لازم تبعدي تفكيرك عن السكس وقتل الفراغ باي حاجة تكون جاذبة و محببة وتشغل معظم الوقت تنسيكي التفكير في السكس ولو كان صعب ممكن في البداية تخصصي له وقت محدد وساعة محدده للفرجة للشات ايا كان طريقتك في اثارة نفسك او راحتها و طبعا في حاجات كمان تكميلية متعلقة بالدين ايا كان مش هخوض فيها ... وابعدي خالص عن الوحدة ائتنسي بصحبة ماتكونش بتثيرك صديقة ما يكونش بينكم انجذاب جنسي صديقة مايكونش بينكم جرأة للحديث عن الجنس او اخت او ام .... الوحدة والفرغ اقوى محفز للجوء للجنس وتحريك الشهوات

استمتعي ومتعي نفسك بس متديش امان لحد

مفيش غير انك تريحى نفسك بالافلام يا اما انك تشوفى حد تعملى معاه سكس فون

عليكي وعلي الرياضة وحاولي تبعدي عن المؤثرات اللي بتثيرك علي قد ما تقدري

ركزي في حياتك الحقيقية و على ماتحبين عمله

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هحكيلك تجربتي كشاب..
الفرجة الكتير على السكس و الحاجة لعلاقة او الارتباط عمرها ما قللتلي محنتي.. كل يوم تقريبا بضرب عشرة و مككن ازود و لو فيه واحدة زيك قدامي هنام معاها بكل سهولة.. مع اني مش كدة .. المهم يعني بحس احيانا اني مش هيجان و انا ماشي ف الشارع لو لسة ضارب عشرة او حاجة .. احيانا بمشي ابص ع الحريم و احيان كتيرة ببقى هادي .. ف حقيقي مش عارف اديكي حل مناسب غير انك تصبري ع نفسك لحد ما تتجوزي او تشوفي واحد تقضوا مع بعض ايام حلوة

جيبي ضهرك انا متلك بس بجيبو باليوم ١٠ مرات

الشهوه محتاجه إثارة ابتعدى قليلا عن اماكن الاثارة .. الحل بسيط لكن ع المستوى البعيد هناك امرآ مهم لابد من وضعه تحت الاعتبار وهو الإفراط فى ممارسة العادة السريه سواء بالجنس الإلكتروني او مشاهده الافلام سيصبح وسيله وحيدة ل المتعه بالمستقبل لن تتخلى عنه بسهوله حتى وان ارتبطت بشخص حقيقى .

المايه الساقعه افضل حل لكدا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%