NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

امبارح كنت في فرح واحده صاحبتي في الساحل و الدنيا كانت مليطه لدرجت أن حبيبتي عرفت بنت تالته صحبتنا أننا ليسبيان ونمنا مع بعض احنا التلاته وكنا ممحونين اوي و صحينا النهارده مفيش فينا حيل خالص أنا انبسطت امبارح اوي وعايزه اقول لحبي أننا نكمل احنا التلاته انتو في رأيكم حبيبتي ممكن تزعل وتقول اني مبقيتش احبها زي الاول ولا ايه

• عجبني
التفاعلات: بوروتو
امبارح كنت في فرح واحده صاحبتي في الساحل و الدنيا كانت مليطه لدرجت أن حبيبتي عرفت بنت تالته صحبتنا أننا ليسبيان ونمنا مع بعض احنا التلاته وكنا ممحونين اوي و صحينا النهارده مفيش فينا حيل خالص أنا انبسطت امبارح اوي وعايزه اقول لحبي أننا نكمل احنا التلاته انتو في رأيكم حبيبتي ممكن تزعل وتقول اني مبقيتش احبها زي الاول ولا ايه
عادي جدان
المهام المتع 🔞

متعى نفسك

في الحب لازم الرضى من الطرفين و الصراحة

لا تعليق

• عجبني
التفاعلات: Ki1inG
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
طب لو انتي خايفه علي مشاعرها بينك وبنها هيا لو كانت بتحبك مش هتروح تعرف بنت تانيا عليكي وتنام معاها و تجمعكو مع بعض زي ما هيا عملت اعملي و قوللها متتكسفيش هتخافي علي مشاعرها هيا اصلان مخفتش علي مشاعرك

هتوافق😂

هو الموضوع مش راكب اوى بس هاسالك سؤال ازاى تسمحى لانسانة بتحبيها تلمس واحدة غيرك او واحدة غيرك تلمسها مهما كانت المتعة اللى ف الموضوع.. واضح انه مش حب هو Have fun
Shame on u to be lesbian

• عجبني
التفاعلات: 𝕄𝔸𝕃𝔸𝕂 𝔸𝕃𝕀
اكتببها على شكل قصة

• عجبني
التفاعلات: مرحب
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%