NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا كنت بتناك وانا صغير والوقت بقيت صاحب شركه وليا وضعي ومكانتي بس اوقات كتير بحس بنار ومش عارف اعمل ايه

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: البنهاوى ال, فاجر سادي, lostmind و 10 آخرين
انا كنت بتناك وانا صغير والوقت بقيت صاحب شركه وليا وضعي ومكانتي بس اوقات كتير بحس بنار ومش عارف اعمل ايه
انا نفس حكايتك فالازم تبقى في حتى محدش يعرفك فيها و بعد ما تتجوز مراتك حتظبتك

نفس وضعي انتكت صغير وقطعت فترة لما رحت جيش رجعت نتاك ولما تزوجت قطعت سنين وصار عندي شغل ومعروف ولكن من كم سنة رجعت نتاك طبعا بسرية وبختار الشخص بعناية

انت بردو مقولتش انت عاوز ايه انت لو جربت هتبقي سالب ده كل الموضوع و لو اول مره و عاوز حد يفتحك حاول تشوف حد جاي مش استريت و حد فاهم بيعمل ايه علشان ماتتعبش
و شكرا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الصراحة لازم تاخد احتيطاتك، لو كنت عايز علاقة، لزم تعرف الشخص اللي هتعملها معاه هو حد مسؤول و كبير في دماغه ولا يمكن يكون عيل في دماغه حتى لو كان سنه كبير، انصحك في حالتك تشوف حد من محفضات تانية، يكون خارج إطار معرفك او ميكنش ليه صلة بشغلك ولو بالصدفة و لا حتى علتك، فلازم لما تحب تعيش حياتك و تتمتع باللي انت حبو ميكنش هيهدملك حياتك المستقرة التانية العلنية، هي مش هتكون سهلة زي زمان بالنسبالك طبعا، ولو كانت هتخصر معاك مجهود و إحتياط و صفر و يمكن حتى مشكلة انصحك بلاش دي نصحتي، و دا ميمنعش انك تدور يمكن تعتر في الشخص اللي ميمكنش فيه مشاكل في معرفتو او العلاقة معاه....

اختار حد امين وعلى نفس المستوى من المسؤولية عشان الخصوصيه تبقا مشتركة بينكم وتصونوا سر بعض ويفضل لو تبقا علاقة تبادل

تحب انيكك وتنكني 😊

• عجبني
التفاعلات: ديوث للجواز

انا بتناك وانا صغير ووانا كبير النيك جميل اوي

• عجبني
التفاعلات: ديوث للجواز و سوسو المتناك22
  • عجبني
التفاعلات: ديوث للجواز
لو محتاج تتكلم مع حد راقي ابعتلي خاص

عادي طفيها ارجع لمتعتك بعيد عن عيون الناس

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%