NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
وديه الأحداث
أبوه لما عرف اني عملت محضر عدم تعرض مسك ابنو لسعو بالنار علشان يبطل يعمل كدا بس زي ماتقول الواد متربي علي ايد شيطان مش بش

اول مره اكتب حاجه هنا بس حابه اقول علي موقف بيحصل كل يووم معايا

كل اليوم الصبح وانا نازله الشغل بعدي علي ورشه عربيات في الشارع بتاعنا فيها عيل صغير كل شويه يعاكس فيه وانا رايحه أو راجعه كنت بسكت علشان بقول دا لسه عيل عندو عشر سنين
والعيل دا بقالو اسبوع كل معدي يرزعني بعبوص ينطرني متر ل قدام اسبوع علي كدا كل معدي من قدام الوشه
زي ميكون الولد دا ملوش لا اب ولا ام
متربي فالشارع
ولما يكبر هيكون مستقبله داخل السجون

أبوه لما عرف اني عملت محضر عدم تعرض مسك ابنو لسعو بالنار علشان يبطل يعمل كدا بس زي ماتقول الواد متربي علي ايد شيطان مش بشر
كل ده من واد ١٠ سنين اومال لما يكبر هيعمل ايه
مفيش اخ ليكي
وصاحب الورشه سايبه عنده ف الشغل لحد دلوقتي ليه

أبوه لما عرف اني عملت محضر عدم تعرض مسك ابنو لسعو بالنار علشان يبطل يعمل كدا بس زي ماتقول الواد متربي علي ايد شيطان مش بشر
ده لازم حد من عندك يا عبير يتصرف معاه هو شخصيا يتكتف بقى أو يتظبط ظابطة حلوة ويكون فى وسط الشارع عشان الناس كلها تشوف لازم يكون فيه رد فعل عنيف من حد من طرفك

• أتفق
التفاعلات: الأستااذ
مفيش اخ ليكي
اكيد صاحب الورشه عاحبه الولد ومش بعيد هو لعمله بالشكل دا وزرع جواه كل شر

• أتفق
مفيش اخ ليكي
عندي بدل الاخ اتنين بس صعب اقولهم حاجه زي دي

لازم تاخدي موقف لو حابه تمنعي ده
او الموضوع هيتطور اكنر من كده

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عندي بدل الاخ اتنين بس صعب اقولهم حاجه زي دي
لا مش صعب ومش لازم تحكي بالتفصيل قولي بيضايقني وبيتحرش هو لازم يلاقي راجل هو اللي بيتصدر للموقف مكانك وهددي صاحب الورشه انه يطرده ولا هتشتكيه هو كمان

• أتفق
التفاعلات: AMGjr
اكيد صاحب الورشه عاحبه الولد ومش بعيد هو لعمله بالشكل دا وزرع جواه كل شر
انا برضو بقول كدا ولازم يتهدد هو كمان
لازم رجاله تتدخل خصوصا ان جوزك مش موجود الكل هيطمع فيكي يا عبير

• أتفق
التفاعلات: AMGjr
@Señora Abeer
بصى يا عبير مش كل التجاهل بيجيب نتيجة وكل اللى انتى عملتيه مأثرش لازم يكون فيه رد اقوى من كده كلمة اخواتك وقوليلهم بيرخم مش لازم تفسرى بالظبط ولازم حد منهم ينزل معاكى بتضرب فى وسط الشارع ولو حد من أهله جه بتضرب معاه لان من الواضح أنه أبوه مش قادر عليه يا تروحى على القسم تعملى محضر ضد الواد شخصيا يجى يتشد على القسم يتربى هو جوه مافيش حل غير كده

• أتفق
انا برضو بقول كدا ولازم يتهدد هو كمان
لازم رجاله تتدخل خصوصا ان جوزك مش موجود الكل هيطمع فيكي يا عبير
لازم يبقى فيه تهديد ليه ولصاحب المكان عشان يتلم

• أتفق
اول مره اكتب حاجه هنا بس حابه اقول علي موقف بيحصل كل يووم معايا

كل اليوم الصبح وانا نازله الشغل بعدي علي ورشه عربيات في الشارع بتاعنا فيها عيل صغير كل شويه يعاكس فيه وانا رايحه أو راجعه كنت بسكت علشان بقول دا لسه عيل عندو عشر سنين
والعيل دا بقالو اسبوع كل معدي يرزعني بعبوص ينطرني متر ل قدام اسبوع علي كدا كل معدي من قدام الوشه
الواد وبيعمل دا احا عليا انا 18سنه وبتكسف ابص على وحده او اكلمها

@Señora Abeer
بصى يا عبير مش كل التجاهل بيجيب نتيجة وكل اللى انتى عملتيه مأثرش لازم يكون فيه رد اقوى من كده كلمة اخواتك وقوليلهم بيرخم مش لازم تفسرى بالظبط ولازم حد منهم ينزل معاكى بتضرب فى وسط الشارع ولو حد من أهله جه بتضرب معاه لان من الواضح أنه أبوه مش قادر عليه يا تروحى على القسم تعملى محضر ضد الواد شخصيا يجى يتشد على القسم يتربى هو جوه مافيش حل غير كده
ولازم يمشي من الورشه دي وكمان صاحب الورشه يشوف العين الحمرا لاني حاسس ان هو اللي مشجع الواد وبيوزه يعمل كدا لحاجه ف نفسه خصوصا ان عبير جوزها مسافر انا ظني كدا اخواتك هما الحل والموقف يكون عنيف مش عادي لو جوزك ف امكانيه انه ينزل مصر وياخد هو الموقف قوليله خليه ينزل

قوليلهم بيرخم عليا جامد وانا خايفة يتهور
علشان اقول ل واحد من اخواتي الاتنين يبقي با ذيهم علشان أقل موقف هيخدوه الورشه هتتكسر علي صحبها ومش ضامنه سعتها هيعملو اي في العيل الصغير

@Señora Abeer
الاحترام مش هينفع مع الاشكال دى نهائى اخربى الدنيا عليه وعلى صاحب المكان عشان يعرف يلم اللى شغالين عنده

علشان اقول ل واحد من اخواتي الاتنين يبقي با ذيهم علشان أقل موقف هيخدوه الورشه هتتكسر علي صحبها ومش ضامنه سعتها هيعملو اي في العيل الصغير
لا ده واجبهم ناحيتك يحموكي ولازم يعملوا كدا عشان الكل ميفكرش يبصلك حتي ويعملك الف حساب لو ماشيه ملط ف الشارع

@Señora Abeer
أنا مش خايفه غير من رده فعل اخواتي مش اكتر

يستاهلو يا عبير ومافيش أذى ليهم عشان لو محصلش كده الواد هيسوق فيها وده جرئ يعنى انتى متعرفيش ممكن الأمر يوصل ل ايه لازم يشوف راجل يعلمه الادب

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%