NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هو كل كلمك جميل واتمني كده بس انا ارياف وصعيد كمان اختلاف ما تقدر تشوف حته وجه البنت صعب حته المعامله معي في المحل كلها ستات كبار اوي رجال يعني انا مجبور
اما في مصر في المناطق الغنيه شويه ممكن يكون فيه هيك والبنت الي كلمتها **** يرحمها كانت من القاهره من الطبقه الغنيه لكن انا والحمدلله رغم امتلكي للاراضي وبلد تحت امري لكن اخترت البعد لو هشوف املكي لحالي في انا فقير جدا واكيد البنات ما تمشي مع نوعيتي وصلت ❤❤
حبيبي البنت اللي انت مش رح تعجبها هاي حرة طالما ما بتسيء الك وما بعني انك مش رجل اذا ما كنت مصاحب كثير بنات

عمرها ما كانت بالمصاري والغنى ابدا
اوعى فيوم من الايام تخجل من لهجتك او اصلك او شخصيتك ، انا خوالي اتراك فلاحين زي حالاتك ، امي **** يرحمها كانت رغم جمالها وحسن خلقها وخلقتها الا انها من افقر العائلات هناك ، مع ذلك لما اجا ابوي يطلبها وهو ما شاء **** **** معطيه وزيادة ضل يشاور نفسه اكثر من سنة من كثر ما هي شخصيتها وكاريزمتها بتغطي على اي مادة ، بدي اياك دائما تفتخر بأصلك وعائلتك وابسط الاشياء عندك ، صدقني البنت اللي بتتطلع على مادة وحلاوة والشغلات التافهة هاي هي اما مراهقة او استغلالية ، البنت النظيفة الشبعانة ما بتسأل لا عن مصاري ولا املاك بهمها فقط تفكيرك وعقليتك سواء صديقة او حبيبة او زميلة

حبيب قلبي يا عطلان عمره ما كان عدد البنات مقياس لجمال الرجال ولا غناه ولا كان اعتربنا سيدنا يوسف بشع لانه رفض تعدد العلاقات ، صحصح وتخافش المزز جايين اول ما يشوفو طيبة قلبك هاي وطيبتك ، وخذلك لفة في كتالوج الست ترا و**** كثييير رح تفيدك وانا كاتب كل كلمة فيها عن تجربة صدقني

• حبيته
التفاعلات: صقر الغرام 🧡🧡
مش بسب و **** 😂😂😂😂

اسمي علاء ابن النوبه و دي النوبه دي بلاد و عرق و تاريخ و حضاره و لغه و تقاليد

ولاني معتز جدا بنسبي و عرقي و حضارتي خليت اسمي "ابن النوبه" النوبه جزء اصيل من تاريخ مصر القديم و تاريخها المعاصر

للاسف كتير بيقرأها كلمه تانيه لأنهم مش مصريين ليس الا
اااااه ، و**** انا اسف اسف اسف 😬🤦‍♂️ حقك على راسي من فوق يا باشا ما كنت اقصد اي اساءة
**** يحييك ويحيي اصلك يا صديقي وبتمنى تسامحني

• بيضحكني
التفاعلات: الـ مجتاو
عنجد اسف جدا وما قصدت اي اهانة ❤️
اااااه ، و**** انا اسف اسف اسف 😬🤦‍♂️ حقك على راسي من فوق يا باشا ما كنت اقصد اي اساءة
**** يحييك ويحيي اصلك يا صديقي وبتمنى تسامحني

• حبيته
التفاعلات: الـ مجتاو
كل واحد يقول بيحب البيرسنج piercing او الخرم عمتا في انهي مناطق في الجسم
بالنسبة للبنات اللي عاملة عملتي فين و عايزة تعملي فين؟
انا بحبه ع البنات ف ودانها و سرتها بس

• عجبني
التفاعلات: Marioumaa1
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Marioumaa1 و ☆ N£S₩ANG¥ $TAR
حبيبي البنت اللي انت مش رح تعجبها هاي حرة طالما ما بتسيء الك وما بعني انك مش رجل اذا ما كنت مصاحب كثير بنات

عمرها ما كانت بالمصاري والغنى ابدا
اوعى فيوم من الايام تخجل من لهجتك او اصلك او شخصيتك ، انا خوالي اتراك فلاحين زي حالاتك ، امي ** يرحمها كانت رغم جمالها وحسن خلقها وخلقتها الا انها من افقر العائلات هناك ، مع ذلك لما اجا ابوي يطلبها وهو ما شاء ** **** معطيه وزيادة ضل يشاور نفسه اكثر من سنة من كثر ما هي شخصيتها وكاريزمتها بتغطي على اي مادة ، بدي اياك دائما تفتخر بأصلك وعائلتك وابسط الاشياء عندك ، صدقني البنت اللي بتتطلع على مادة وحلاوة والشغلات التافهة هاي هي اما مراهقة او استغلالية ، البنت النظيفة الشبعانة ما بتسأل لا عن مصاري ولا املاك بهمها فقط تفكيرك وعقليتك سواء صديقة او حبيبة او زميلة

حبيب قلبي يا عطلان عمره ما كان عدد البنات مقياس لجمال الرجال ولا غناه ولا كان اعتربنا سيدنا يوسف بشع لانه رفض تعدد العلاقات ، صحصح وتخافش المزز جايين اول ما يشوفو طيبة قلبك هاي وطيبتك ، وخذلك لفة في كتالوج الست ترا و**** كثييير رح تفيدك وانا كاتب كل كلمة فيها عن تجربة صدقني
كلامك علي راسي و**** يا صديقي لكن ما فهمتني صح
الموضوع لا يتعلق بالمال بل يتعلق بالعادات والتقاليد فاهم يعني احنا متقسمين في مصر طبقه متحرره وموكبه العصر والدول الخارجيه ودي الطبقه الي من فوق الي علي البحر وكده اما الي تحت بقي الصعيد كله متمسك بالعادات زي عدم المخالطه الزم ال**** حاجت كتير تمنعك انك تكلم او تفكر تبص لبنت عاوز تكلمها اخطبها واكتب عليها ياريت تكون فهمتني

• عجبني
كلامك علي راسي و**** يا صديقي لكن ما فهمتني صح
الموضوع لا يتعلق بالمال بل يتعلق بالعادات والتقاليد فاهم يعني احنا متقسمين في مصر طبقه متحرره وموكبه العصر والدول الخارجيه ودي الطبقه الي من فوق الي علي البحر وكده اما الي تحت بقي الصعيد كله متمسك بالعادات زي عدم المخالطه الزم ال**** حاجت كتير تمنعك انك تكلم او تفكر تبص لبنت عاوز تكلمها اخطبها واكتب عليها ياريت تكون فهمتني
ايوة وصلت بس خلي نصيحتي بعين الاعتبار كمان ❤️

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Marioumaa1 و صقر الغرام 🧡🧡
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Marioumaa1 و ☆ N£S₩ANG¥ $TAR
  • عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Marioumaa1 و مجنونة مطرقعة
  • بيضحكني
التفاعلات: Ahmedmax7
  • بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
التفاعلات: صقر الغرام 🧡🧡 و ☆ N£S₩ANG¥ $TAR
استني جوزي اسهل😂😂
يبقا انسي هو هيدفع ددمم قلبو علشان يتجوزك من بعدها مش هيدفع تاني 😂😂😂اسألني انا أنا مش عاوز اتجوزك علشان فلوسي مش تروح 😂😂😂😂

• بيضحكني
يبقا انسي هو هيدفع ددمم قلبو علشان يتجوزك من بعدها مش هيدفع تاني 😂😂😂اسألني انا أنا مش عاوز اتجوزك علشان فلوسي مش تروح 😂😂😂😂
وانا اخد من فلوسه ليه يا عم 😂😂😂😂 م ادفع انا😂

• بيضحكني
التفاعلات: Ahmedmax7
وانا اخد من فلوسه ليه يا عم 😂😂😂😂 م ادفع انا😂
نظريه عجبتني دي 😂😂😂😂😂😍ده ع أساس إنك مش هتخديها منو

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%