NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
التفاعلات: el-korsan
انيك امي

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: الجوكر المصري, Ahmed medo 22, Koko00. و شخص آخر
انيك امي

• عجبني
التفاعلات: Ahmed medo 22 و OlaaNaDy
انيك واحدة واخدها في حضني جامد

• عجبني
التفاعلات: Ahmed medo 22
انيك امي

• عجبني
التفاعلات: 174hani و Ahmed medo 22
نفسي الاقي حد تبادل محترم

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Savoy
نفسى اللى تكون معايا ميكونش اللى بينا مجرد نيك و بس تكون صاحبتى اللى بنيكها و اللى بهزر معاها و نتكلم بحرية مش علاقة مصلحة نريح بعض و نقفل و خلاص و على فكرا انا ستريت مليش ميول مختلفة من الاخر كانها صاحبتى فالجامعة و عشيقتى فالسيرير زى الاجانب كدا نعمل كل حاجة بحرية حتى لو مكنش جنس اصلا

• عجبني
التفاعلات: alperance، الجوكر المصري و Ahmed medo 22
  • عجبني
  • عجبني
التفاعلات: alperance و Ahmed medo 22
  • عجبني
نفسى اللى تكون معايا ميكونش اللى بينا مجرد نيك و بس تكون صاحبتى اللى بنيكها و اللى بهزر معاها و نتكلم بحرية مش علاقة مصلحة نريح بعض و نقفل و خلاص و على فكرا انا ستريت مليش ميول مختلفة من الاخر كانها صاحبتى فالجامعة و عشيقتى فالسيرير زى الاجانب كدا نعمل كل حاجة بحرية حتى لو مكنش جنس اصلا
بتوفيق

• عجبني
التفاعلات: كريم الحال
  • عجبني
حوار ده في أوروبا هنا في مصر لمصلحتي لمصلحتي
صدقنى مش كل البنات ولا كل الستات انا كان معايا بنوتة كدا ايام الجامعة بس العلاقة اتقطعت من سنين لما رجعت بلدها

• عجبني
التفاعلات: Ahmed medo 22 و Mohamed_22
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
نادرين من كل وحدة 100 حاجه بضينه
دا بيرجع للظروف اللى اتعرفتو على بعض فيها .. ماهو لو من النت صعب جدا تلاقى اللى انا بقوله لكن موجود لكن لو عالحقيقة هتلاقى بس دا بيجى بعد العشرة اللى بتكون مستمرة زى زمايل الجامعه زى ما قلتلك او زمايل الشغل

• عجبني
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%