NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش كل واحد يحكي اكتر مرة هاج فيها كان ايه الموقف و علي مين و عمل ايه

كنت بجيب حاجة من محل وبدون مقدمات صاحب المحل طلعلي بتاعة اتلغبط واخدت بعضي وجريت مش عارفة اقول لجوزي ولا اعمل ايه لغاية دلوقتى مش قادرة انسى الموقف دا مش عارفة
مش عارفه تنسيه من الخوف و لا من الهيجان

كنت مسجل نايب زائر في الجامعه واتعرفت ع نايبة باطنه دفعتي وفيه اعجاب متبادل وكلام بينا احيانا بيقلب تلميحات شمال بعد شهر من كلامنا كان ليا حاله في قسم متا ف المستشفي والنايبه الموجوده صحبتها ف طلعت معايا نبص عليها وكان ده بعد الزياره المساءيه والمفروض المستشفي فاضيه كلام كتير وتلميحات اتقالت انتهت بينا ع سلم المستشفي الدور الرابع ببوسها بشغف معداش عليا قبل كده بالرغم من علاقاتي السابقه اضطراب نفسها وعيونها الفاتحه ووشها اللي كان اشبه بالدم تفاصيل مش قادر انساها نهائي بالرغم انها مكانتش علاقه كامله ومجرد شيء عابر لكن كانت اجمل من اي وقت كنت فيه مع حد تاني علاقات كامله

مواقف كتير اوي
بس افتكر منهم مرة كنت هيجان فا مشغل صور و فيديوهات عادي و بلعب في زوبري اذ فجأة كدة جارتي اللي قدام تفتح الشباك تزعق للعيال اللي بتحردف طوب و هي لابسة بادي كدة او تيشرت بيتي خفيف و عليها بزاز بنت متناكة بارزة اوي و جسمها رياضي معندهاش بطن انا شوفت المشهد من هنا و زوبري وقف زي الحديد و مدريتش بنفسي الا وانا منزلهم علي منظر بزازها كانو نازلين شلال و لحد دلوقتي نفسي المشهد دة يتكرر تاني
ملحوظة الناس اللي هتدخل تقولي بتتفرج عليها ازاي و هي مش شايفاك احب اقولك ان شباك اوضتي فاميه ابقا انا شايفها و هي مش شايفاني

• عجبني
التفاعلات: moro ام بزاز
لما حسيت ان الحفله عليا من بنت وصاحبتها ودخلوني وسطهم اربع بزاز لازقين ف وشك مش عال ترضع من انهي فيهم وايد ماسكه زوبرك والتانيه بتعضض في ودانك احساس جامد فشخ

كل واحد يحكي اكتر مرة هاج فيها كان ايه الموقف و علي مين و عمل ايه
شفت اختي تتحمم وجلغت مرتين وفظل واقف

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Deadpool.
كنت بجيب حاجة من محل وبدون مقدمات صاحب المحل طلعلي بتاعة اتلغبط واخدت بعضي وجريت مش عارفة اقول لجوزي ولا اعمل ايه لغاية دلوقتى مش قادرة انسى الموقف دا مش عارفة
يا بختة نفسي اعمل كدة انا كمان معاكي

كانت الزبونه وقفه على باب المحل العبايه مع الشمس شفافه

من اسبوع. سمعت صوت سكس في الغرفة اللي جنبي وكنت اعرف صاحبتها واستغربت انها جايبة حد خصوصا اننا في سكن موظفين وفضلت طول الليل احاول اعرف مين هو من صوته. بس كانت مخيلتي بترسم كل لحظة بيعيشوها من صوتهم

• عجبني
التفاعلات: Y0uSèf
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انتي شايفة ان دي حاجة حلوة ولا وحشه

المستشفى اول ما نزلت شيفت ليل مع زميلي

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: mo961996، Freyrzz69 و Your daddy
كل واحد يحكي اكتر مرة هاج فيها كان ايه الموقف و علي مين و عمل ايه
كنت بقابل واحده صحبتي واحنا ف العربيه مسكت ايدي وحطتها عند رجلها وحطت شنطتها فوق ايدينا ونا فضلت احسس ع رجليها وكانت ايدي قريبه من كسها

• عجبني
التفاعلات: Y0uSèf

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%