NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش كل واحد يحكي اكتر مرة هاج فيها كان ايه الموقف و علي مين و عمل ايه

لا قصدي محاولتش معاهم يمكن تيجي معاك واحدة مدام انت هايج عليهم
لا طبعا والا حخسر كل حاجه على الاقل حخسر انى اتفرج عليهم لانهم حياخدو حذرهم

• عجبني
التفاعلات: galal zidan و سكون الظهيرة
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Deadpool.
  • عجبني
التفاعلات: galal zidan و سكون الظهيرة
اه طبعا
على الاقل بتفرج على لحمهم
تتفرج على لحمهم و تطلع الفرجة و تاثيرها مع المدام هي مستفادة من غير ما تعرف انت دايما قوللها ماتخليش رجلين مامتك و اختك تنقطع عن البيت وانتي حتشوفي ليالي حمرة هههه

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Deadpool.
تتفرج على لحمهم و تطلع الفرجة و تاثيرها مع المدام هي مستفادة من غير ما تعرف انت دايما قوللها ماتخليش رجلين مامتك و اختك تنقطع عن البيت وانتي حتشوفي ليالي حمرة هههه
بتفرج على لحمهم كمان في بيوتهم وفي المصايف وكمان عندى

• حبيته
التفاعلات: Y0uSèf
اتوبيس الجامعه وكان في بنت لابسه عبايه من المفتوحه وتحت بنطلون جينز ومع الزحمه هجت نييييك وقبل منزل كنت واخد رقمها ونكتها بعد كدا
يبختك ياعم نيكه ببلاش اهو😅😂😂

• عجبني
التفاعلات: galal zidan
ساعات الكلام مع حد بيحبه بيهيجكك ومن تجاوبه معاك بتهيج عليه اكتر وده حصلى ، موقف صعب كنت ماشى معاها وهجت جامد وهى عماله تتكلم وانا مش مركز دماغى بتحاول تدى اوامر لزبرى انه يهدى وينام وهو يعاند ويشد اكتر بطريقة غبية ، ومن حظى لقيت عمالين نقرب خالص على مقعد او تندا وهى كانت تعبت والجو شمس وكانت مرتاحة ومبسوطة وحسيت انها خدت بالها ، بس كنت مش عارف اعمل ايه .. قربنا خالص على التندا ولازم هقعد ...
بس وحياتك لحد هنا خصيمك **** انا شاب محترم :ROFLMAO: :ROFLMAO: 🤯🥵

DuvQHstWwAA5tj0

كان سواق التاكسي

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: احمد ماندوو، AndyCat و mo961996
كنت بجيب حاجة من محل وبدون مقدمات صاحب المحل طلعلي بتاعة اتلغبط واخدت بعضي وجريت مش عارفة اقول لجوزي ولا اعمل ايه لغاية دلوقتى مش قادرة انسى الموقف دا مش عارفة
روحتي المحل ده تاني بعد كده؟؟؟

• عجبني
التفاعلات: هايج 69
كنت بجيب حاجة من محل وبدون مقدمات صاحب المحل طلعلي بتاعة اتلغبط واخدت بعضي وجريت مش عارفة اقول لجوزي ولا اعمل ايه لغاية دلوقتى مش قادرة انسى الموقف دا مش عارفة
روحتي المحل ده تاني

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كنت راكبه التاكسي في الكرسي الي جنب السواق وكنت مولعه نار وهموت خد يفشخني، وبيض علي زبه لقيته واقف ، كان نفسي انط علي السوسته افتختها وافصل أمص فيه بس للاسف معملتش ده خفت

• نار ياحبيبي نار
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: احمد ماندوو, White_Wolf, Cpl4fun و 4 آخرين
كنت راكبه التاكسي في الكرسي الي جنب السواق وكنت مولعه نار وهموت خد يفشخني، وبيض علي زبه لقيته واقف ، كان نفسي انط علي السوسته افتختها وافصل أمص فيه بس للاسف معملتش ده خفت
الخوف و رده الفعل بتمنع حجات كتير حلوه عاوزين نعملها بردو🥲

حلو جدا انا بحب النوع الهيجان علطول ده
ادخلي خاص عايزك

عيال صغيرة في اعدادي كانت بتحاول تشد البنطلون في الشارع بس كنت لابسه حزام
اخيرا لقيت بنت في المكان دا

• عجبني
التفاعلات: mo961996

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%