NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش كل واحد يحكي اكتر مرة هاج فيها كان ايه الموقف و علي مين و عمل ايه

عااشق

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
كل واحد يحكي اكتر مرة هاج فيها كان ايه الموقف و علي مين و عمل ايه

• عجبني
التفاعلات: ME KOKO, Y0uSèf, mazen_ و 2 آخرين
هو هيجان وحاجه غريبة ف نفس الوقت انا متعود اكلم بنات كتير ف اللي كلام عادي ف الموبايل ورومانسيه وكدا وفيه اللي بيكون سكس فون بس ف بنت انت كلمتها وقبلتها ف كافيه عادي البنت الوحيدة اللي اول ما لمست ايدي انا هيجت جامد وجسمي سخن مع اني متعود امسك ايد بنات وكدا

• عجبني
التفاعلات: مصطفى مصطفى
كانت مرات ابن عمي ماشيه قدامي ولبسه عبايه تقريبا من غير كلوت وطيزها وضحه نا جرئ قمت مبعبصها بصتلي وهيا مديقة بس متكلمتش

• حبيته
التفاعلات: Y0uSèf
كان علي ماما

• حبيته
  • عجبني
  • يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: شهواني بكل الاشكال، boda123 و Maxxx_PlayerxXx
كل واحد يحكي اكتر مرة هاج فيها كان ايه الموقف و علي مين و عمل ايه
مرة كانت معزوم على عيد ميلاد واحد صاحبى وزميل دراسة من زمن وكانت بزرو عادى قبل كدا وبشوف امه عادى بس المرة ده كانت غير لبسه فستان معتشم اه بس جسمها كان متجسم وبيضها مضئ طبيعى وشربنا وسكرنا انا هو فى الخباثه واحنا بنطفى الشمع كانت وقف جنبه وامو جنبى قولت لا يمكن اقفى انتى جنب ابنك علشان الصور وانا وركم اهو والنور انطفى وانا لزقت فيها من وراء وزبى وقف جامد مع الموقف وطيزها جل ودخل بينهم وهى فى الاول حاولت تبعد وانا مسكها من غير ماحد ياخد باله ومش مديها فرصه لغاية لما حسيت انها بتنهج بسرعه وقلت مقومتها والنور اشتغل وانا وقف زاى مانا وبقولها اثبتى بدل مانتفضح بتاعى وقف اوى ردت فى ودنى خلص بسرعه طيب ولم نفسك وانا ماصدقت واللى اثرنى اكتر وانا بجيب ابنها لقيتو مركز معايه وبتعو شبه واقف ونترت ساعتها وكانت البدايه

• عجبني
  • يالهوي هي وصلت لكده
  • جامد
التفاعلات: مجدي ٢٧, mezoo2210, Y0uSèf و 2 آخرين
كانت بنت خال مراتي و مكنتش أعرفها بس قابلتها في الشارع وشها بس هيجني من كمية السكس اللي كانت طالعة منه

• عجبني
التفاعلات: هاني عصام
كانت بنت خال مراتي و مكنتش أعرفها بس قابلتها في الشارع وشها بس هيجني من كمية السكس اللي كانت طالعة منه
عملت ايه

• عجبني
التفاعلات: هايج 69 و Ziad Mohammed
عملت ايه بعدها

• عجبني
مرة كانت معزوم على عيد ميلاد واحد صاحبى وزميل دراسة من زمن وكانت بزرو عادى قبل كدا وبشوف امه عادى بس المرة ده كانت غير لبسه فستان معتشم اه بس جسمها كان متجسم وبيضها مضئ طبيعى وشربنا وسكرنا انا هو فى الخباثه واحنا بنطفى الشمع كانت وقف جنبه وامو جنبى قولت لا يمكن اقفى انتى جنب ابنك علشان الصور وانا وركم اهو والنور انطفى وانا لزقت فيها من وراء وزبى وقف جامد مع الموقف وطيزها جل ودخل بينهم وهى فى الاول حاولت تبعد وانا مسكها من غير ماحد ياخد باله ومش مديها فرصه لغاية لما حسيت انها بتنهج بسرعه وقلت مقومتها والنور اشتغل وانا وقف زاى مانا وبقولها اثبتى بدل مانتفضح بتاعى وقف اوى ردت فى ودنى خلص بسرعه طيب ولم نفسك وانا ماصدقت واللى اثرنى اكتر وانا بجيب ابنها لقيتو مركز معايه وبتعو شبه واقف ونترت ساعتها وكانت البدايه
عملت ايه بعدها

• عجبني
التفاعلات: هايج 69
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حصل ايه

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: مجدي ٢٧
ماما قلتلي مره تعالي نام معايا... رحت لقيتها لابسه قميص نوم اسود قصير. لدرجة إنها أول ما ادتني ضهرها. ظهر الكيلوت بتاعها

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: غوى نسوان، Y0uSèf و زيزو٩٩
ماما قلتلي مره تعالي نام معايا... رحت لقيتها لابسه قميص نوم اسود قصير. لدرجة إنها أول ما ادتني ضهرها. ظهر الكيلوت بتاعها
وعملت اي شكلها جلمده اوي

• عجبني
كنت عند واحدة جيرنا بوديلها حاجة وهيا فى رينج الاربعينات بس بزازها كبيرة اوى ونازله على بطنها كدة وكانت بتلبس سنتيان قبل كدة بس اليوم دة مكانتش لابسة وبزها باين فشخ انا دخلت ومكنتش قادر اشيل عنيا من على بزازها وهيا بتبص على بتاعى الوقف اول ما رجعت البيت فضلت اضرب عشرات على منظرها ونفسى انيكها لحد دلوقتى

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: moro ام بزاز، Y0uSèf و Your daddy
كنت عند واحدة جيرنا بوديلها حاجة وهيا فى رينج الاربعينات بس بزازها كبيرة اوى ونازله على بطنها كدة وكانت بتلبس سنتيان قبل كدة بس اليوم دة مكانتش لابسة وبزها باين فشخ انا دخلت ومكنتش قادر اشيل عنيا من على بزازها وهيا بتبص على بتاعى الوقف اول ما رجعت البيت فضلت اضرب عشرات على منظرها ونفسى انيكها لحد دلوقتى
محولتش معاها ليه

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: الـ مجتاو
عملت ايه بعدها
مش هينفع احكى كل حاجه لان تخص حيات ناس تنين بس اللى اقدر اقولك عليه كانت من اجمل البديات فى حياتى ومازلت

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%