NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نفسي انيج اختي و حررها
ولية اختك فكرتش تنيك برا المحارم
ولا فكرة المحارم هيا الي بتسيرك

متيجو كل واحد يقول نفسو في اية يعملو كديوث أو متحرر أو فحل بكل أريحية والجماعة الي شيلينو عل كتفهم يريحو شوية وكل واحد يقول الي يحب يعملو
امص زب حد

متيجو كل واحد يقول نفسو في اية يعملو كديوث أو متحرر أو فحل بكل أريحية والجماعة الي شيلينو عل كتفهم يريحو شوية وكل واحد يقول الي يحب يعملو
انا نفسي انيك امي الملبن مهيجاني عليه علطول و احنا في البيت لاكن بره محترمه جوه البيت لبسه ديق و بتوطي قدامي طيازه بتترج و تتهز يمين و شمال و هي بتتمشه في الشقه بجد نفسي فيه اوي اوي

• نار ياحبيبي نار
  • عجبني
  • يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: سادي للديوثين و الكلبات, Adham Zidane, andycat و شخص آخر
أنى مارست مع محارمى

• عجبني
التفاعلات: سادي للديوثين و الكلبات
انا نفسي انيك امي الملبن مهيجاني عليه علطول و احنا في البيت لاكن بره محترمه جوه البيت لبسه ديق و بتوطي قدامي طيازه بتترج و تتهز يمين و شمال و هي بتتمشه في الشقه بجد نفسي فيه اوي اوي
بتفكر فيها بنها هى الي قدامك هلطول وأنك عايز تنيك
ولا لانك بجد نفسك فيها

وآية الاحساس الي حسيت بية لما مرست مع محرمك
متعه كبيرة جدا اولهم ان محارمك دول ليك انت بس تانى حاجة محدش يشك أنك بتمارس معاهم اصلا تالت حاجه بتمارس معاهم فى اى وقت تالت حاجه انت بتشبع رغبتك و شهوتك وهما كذالك برضو

• حبيته
التفاعلات: مازن صقر
متعه كبيرة جدا اولهم ان محارمك دول ليك انت بس تانى حاجة محدش يشك أنك بتمارس معاهم اصلا تالت حاجه بتمارس معاهم فى اى وقت تالت حاجه انت بتشبع رغبتك و شهوتك وهما كذالك برضو
بالتوفيق ليكم بتمنالكم حياة سعيدة

• عجبني
التفاعلات: الشرقيةةة
انا عايز فحل يحبني

• حبيته
التفاعلات: الجنتل حوده
نفسي اشوف ماما مع فحلها وضعيه دوجي

• عجبني
التفاعلات: Chikou و الجنتل حوده
انا عن نفسي عملت كل حاجه نفسي فيها بردو هيا حاحه واحده فاضله وخلاص

• عجبني
التفاعلات: زيزي بنوتي
  • عجبني
التفاعلات: الطبيب النفسي
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%